Goed advies en nette levering.

Voor de aanschaf van een sta-op stoel voor mijn moeder zijn we bij OptiZit terecht gekomen. Een goed persoonlijk advies gekregen. Bij aanschaf werd al aangegeven dat de levering langer zou kunnen duren.

Fijne zaak

Mooie winkel,uitgebreide collectie fauteuils, we zijn goed geadviseerd en we mochten zelfs de leder stalen meenemen om thuis te kijken of de kleur bij de andere meubels stonden. Levering is keurig netjes gedaan. Wij zijn erg tevreden!

Een zeer goed product

Voldoet precies waarvoor de stoel is gekocht,

Niet zo goed omdat afspraak via andere partij ging

Te lang geduurd met het maken van een afspraak Praten we niet over dagen maar weken Service van monteur ter plekke erg goed

Beste Sonja, Spijtig om te horen dat u een slechte service ervaring bij ons heeft gehad. Het klopt inderdaad dat Oranje (onze service partner) achterliep met het verwerken van serviceopdrachten bij klanten. Onze excuses hiervoor, ondertussen zijn zij weer bij met de planning. Verder hopen wij dat u wel tevreden bent met de fauteuils zodat u heerlijk kunt relaxen. Vriendelijke groet, Jolanda.

Aan te bevelen

Vriendelijke ontvangst en uitstekende informatie . Correcte afhandeling van onze bestelling

Goed geadviseerd.

De medewerker nam alle tijd om alle opties te tonen .

Goede ondersteuning bij het kiezen van een perfecte fauteuil!

Het valt niet mee om je keuze te kunnen maken als je zoveel mogelijke fauteuils ziet. Gelukkig kregen we uitstekende ondersteuning om de goede te selecteren. Vervolgens werd de fauteuil enkele weken later geleverd. Niet alleen afgegeven, maar vakkundig geïnstalleerd en uitgelegd. Uiteraard werden de verpakkingsmaterialen meegenomen. Ook de garantie is op papier uitstekend, maar heb er geen ervaring. De stoel is gewoon perfect. Heel blij met het aankoopproces en het eindresultaat!

Netjes geholpen

Perfecte levering en tot natie tevreden

Goede informatie bij aankoop en bezorging

Bij het uitkiezen van de fauteuil zijn we heel goed geholpen (veel informatie en ook geinformeerd over de voor en nadelen) en ook de bezorging was vlekkeloos.

Service is perfect

Service is perfect Er wordt de tijd voor je genomen om de perfecte stoel te vinden

Mooie en ruime showroom

We kwamen eigenlijk kijken voor matrassen. Tot onze verrassing bleek er ook een hele etage met o.a. relax stoelen aanwezig te zijn. We zijn zeer goed geholpen door Liesbeth. Alles werd zeer duidelijk en vrijblijvend uitgelegd. Kregen kleurstalen mee om de juiste keuze te kunnen maken. Stoel werd op de afgesproken datum netjes afgeleverd. De matrassen hebben we trouwens ook gekocht.

Goede kwaliteit meubelen

Netjes geholpen in de winkel en prima aflevering

heerlijke stoel

zit voor mij perfect

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn te lezen dat uw relaxfauteuil goed bevalt. Veel zitplezier toegewenst!

goede informatie en nazorg.

kwaliteit en flexibiliteit in mogelijkheden van een relaxfauteuil komen bij elkaar.

Beste meneer Ruissen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier toegewenst met uw relaxfauteuil!

Fantastisch bedrijf met mooie producten

Wij kwamen voor relaxfauteuils van Stressless. De adviseur heeft ons op een prettige manier meegenomen in alle opties die te kiezen zijn. Het resultaat mag er zijn met een heerlijke Stressless fauteuil en een Himolla fauteuil met sta-op functie. Ook de bezorging door Montrieurs was goed met fijne nette monteurs.

Beste Henri, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u nog heel veel plezier met de nieuwe relaxfauteuils.

Veersedijk 89

3341 LL Hendrik-Ido-Ambacht

078 2080119

Over OptiZIT

Welkom bij OptiZIT Vergroot uw zitcomfort met OptiZIT. Onze uitgebreide collectie relaxfauteuils, relaxbanken, eetkamertafels en stoelen is te bewonderen in onze showroom. Parkeer gemakkelijk voor de deur en neem de tijd om de mogelijkheden te bekijken. We denken graag met u mee en geven u persoonlijk en deskundig advies om zeker te zijn dat u een keuze maakt waarvan u jarenlang kunt genieten! Met meer dan 100 relaxfauteuils zijn wij de grootste aanbieder in regio Drechtsteden en premium dealer van Stressless, Himolla, de Toekomst en Wima. Vrijwel de complete collecties zijn te zien en te ervaren in onze showroom.