Ik heb meer zelfvertrouwen gekregen dankzij Diana.

Ik heb problemen met cellulitis op de achterkant van mijn billen. Daardoor durfde ik nooit met een short rondlopen. Na een intensieve behandeling van de Velashape en cryo is het veel verbeterd en durf ik zelfs in bikini rondlopen. Diana geeft je een professionele en aangepaste behandeling. Ze combineert ook verschillende toestellen, waardoor het resultaat echt gezien mag worden. Na mijn zwangerschap ben ik door enkele behandelingen terug strak. Mijn zelfvertrouwen krijgt een enorme boost. Bedankt

Gastvrij, betrokken en eerlijk!

Ik voel mij altijd zeer welkom. Goede uitleg, vriendelijk en proffesioneel. Kortom top bedrijf!

Ben prima begeleid door Diana kan altijd terecht met vragen of opmerkingen.Hele fijne producten van Powerslim geen honger gevoel en fijne makkelijke recepten!!

Fijne manier van afvallen

Ik heb heel wat geprobeerd om wat kilo's af te vallen. Met de begeleiding van PS coach is het op een fijne en verantwoorde manier gegaan.

Met powerslim ben ik meer bewust geworden wat ik eet zonder honger en met goed resultaat

Ik ben in januari begonnen met powerslim bij mijn voedingscoache Diana. Samen hebben we gekeken naar mijn voeding en wat aangepast kan worden. Ik kreeg van Diana hele goede adviezen die goed voor mij werkten. Ik eet lekker en geen honger, zo is het heel goed vol te houden. Ik ben nu totaal 10 kg afgevallen en wil nu dit gewicht zo houden. Fijn dat je dan ook complimenten krijgt, je voelt jezelf ook energieker, dus ik kan deze levensstijl ook zeer aanbevelen

Diana geeft goed adcies

Hele goede begeleiding

Anderhalf jaar geleden begonnen met PS FOOD&LIFESTYLE bij Diana Boudewijns. Sindsdien 13 kilo kwijt, betere gezondheid en blij dat leuke kleding mij weer passen. Diana is ook echt een topcoach!!

Geweldig, kundig en motiverend !

Staat altijd voor je klaar! Goed bereikbaar via app, reageert snel. Super tevreden!

Ik ben dit avontuur aangegaan vorige jaar 3 september 2023 . Mijn coache heet Diana. Boudewijn. Ze is een hele vriendelijke lieve vrouw die je echt goede adviezen geeft. Als je het even niet meer weet of twijfelt.. Ik heb in 7maanden tijd. Mijn 2 doelen behaald . En zonder hulp van Diana had ik het niet gehaald. Doordat me motivatie snel weg is. Maar gelukkig heb ik het doorgezet . Ik raad het iedereen aan .

Zeer tevreden!

Erg blij met resultaten na cryolipolyse!

Verlengde van Steenbergenlaan 29

4537 BB Terneuzen