We hadden een geweldig avondje uit in ons eigen huis!

Cookaholics heeft ons een geweldig, op maat gemaakt, diner bezorgd. Het was net een avondje uit. Een mooie herinnering die we nu delen met onze vrienden. Alles werd ons uit handen genomen, heerlijk gegeten en de sfeer was top. En de keuken zag er daarna weer supernetjes uit.

• Hebben wij uw verwachting waargemaakt?

Geweldige ervaring met Cookaholics!

Dit is het tweede jaar dat Cookaholics het eten heeft verzorgd op onze jaarlijkse vakantie BBQ, en wederom was het eten perfect en erg lekker. De medewerkers zijn professioneel en correct, en de communicatie is vlekkeloos verlopen. Hoewel het weer dit jaar niet echt meewerkte, bood Cookaholics een uitstekende oplossing door een foodtruck te plaatsen. Dit zorgde ervoor dat alles alsnog soepel verliep. Al met al een dikke pluim voor Cookaholics! Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar heerlijk eten en uitstekende service.

• Hebben wij uw verwachting waargemaakt?

BBQ-Bazen van Cookaholics is een aanrader!

Met de BBQ bazen van Cookaholics hoef je je geen zorgen te maken of er voldoende eten is. Het smaakt fantastisch en de voorbereiding/afstemming gaat erg soepel. Een beleving om te hebben op je event of feest!

• Hebben wij uw verwachting waargemaakt?

Geweldig leuke middag gehad en alles top geregeld

Zomerlunch was uitstekend geregeld en iedereen was erg enthousiast

• Hebben wij uw verwachting waargemaakt?

We werken vrijwel altijd samen met Cookaholics en dat is niet voor niets. Prettig en snel contact, begrijpen wat je wil, alle medewerkers doen hun werk altijd met een glimlach, niks is teveel gevraagd en belangrijk het eten is altijd super lekker!

• Hebben wij uw verwachting waargemaakt?

Een cateraar die ontzorgt!

Sinds een dik jaar werken we samen met Cookaholics, vooral m.b.t. het foodtruck concept. Zij zijn zeer meedenkend, flexibel en zitten bovenop hun eigen werkzaamheden. Hierdoor kunnen wij ons focussen op de zaken die voor ons belangrijk zijn.

• Hebben wij uw verwachting waargemaakt?

De evenementenpartner voor een onvergetelijke beleving

Cookaholics begon met het verzorgen van een fantastisch feestje bij ons thuis, maar inmiddels hebben we samen al meerdere succesvolle events georganiseerd, waaronder Design at Sea, het WSC Business Club Event en de Art of Living beurs. Wat Cookaholics uniek maakt, is hun complete ontzorging van de klant. Ze nemen de volledige organisatie op zich, van culinaire hoogstandjes en drankjes tot eersteklas service. Bovendien is het onwijs prettig samenwerken met Cookaholics. Hun professionaliteit, flexibiliteit en aandacht voor detail maken elk project soepel en zorgeloos. Ze luisteren naar de wensen van de klant en brengen deze tot leven op een manier die de verwachtingen overtreft. Kortom, Cookaholics zorgt ervoor dat elk evenement een unieke en onvergetelijke beleving wordt. Met hun passie voor lekker eten en drinken, originaliteit en oog voor detail, maken zij van ieder event een groot succes.

• Hebben wij uw verwachting waargemaakt?

Perfect inspelen op behoeften, kwaliteit en service leveren in stijl.

Diverse malen in aanraking gekomen op bijv. netwerkbijeenkomsten met Cookaholics, waar het altijd op en top geregeld was. Daarna hen diverse malen zelf ingeschakeld voor bijvoorbeeld het verzorgen van catering, bediening tijdens verjaardagen maar ook het ont- en verzorgen van VIP-gasten. Gesprekken altijd in goede harmonie, er werd geluisterd naar onze wensen en er werd input geleverd qua ideeën en mogelijkheden. Ik werk graag samen met Cookaholics!

Top bedrijf! Verzorgen overheerlijke diners

Prettig bedrijf voor een samenwerking. Communicatie met Cookaholics gaat soepel en snel. Denken graag met de klant mee en verzorgen een heerlijk diner, elke keer weer.

Zeer professioneel, meedenkend en behulpzaam

De samenwerking was zeer prettig. Er wordt snel gereageerd en goed meegedacht. Ook personeel ingezet gedurende het evenement is zeer professioneel en vriendelijk naar de gasten.

top team!

CookAholics luistert echt naar je wensen en denken met je mee! Met hun enthousiaste team mensen maken ze er ieder event weer een feestje van!

Ontzorgt en genieten

Cookaholics heeft alles van a tot z in de puntjes geregeld voor onze lunch; complete ontzorging voor mij en handig met 1 aanspreekpunt. Heerlijk gegeten en de bediening was onzichtbaar van onschatbare waarde! Een dikke 10!

Voor herhaling vatbaar

Dit was de 2e keer dat wij van Cookaholics hebben genoten. De 1e keer had mijn zoon eten gehaald en de 2e keer Paasontbijt. Het eten was heerlijk en het Paasontbijt was gevarieerd en veel. We gaan zeker weer voor een 3e keer.

Top bedrijf en geweldige samenwerking

Een cateraar die weet waar die het over heeft. Laten niets aan het toeval over qua kwaliteit van de gerechten, maar ook niet qua afspraken en samenwerking met de klant. 5 sterren dik verdiend!

Excellente gerechten door een topkok!

Bij ons thuis heeft een kok van Cookaholics voor ons en de kinderen gekookt(12 personen). Hij had voor ons een heerlijk Aziatisch georiënteerd menu gemaakt. Voor de kinderen had hij een ander menu gemaakt en die hebben ook heerlijk gegeten. Onwijs bedankt voor de heerlijke avond!

Fantastisch.

Wat hebben wij genoten van ons feestje. 25 jaar huwelijk laat je tenslotte niet ongemerkt voorbij gaan. Samen met cookaholics hebben we een menu samengesteld. Op de dag zelf liep alles op rolletjes. We werden totaal ontzorgd. De gerechten werden heerlijk bereid en smaakte fantastisch. Op het einde van de avond vertrok cookaholics nadat ze de keuken weer spik en span achterlieten. Top team!! Nogmaals DANKJEWEL mannen.

Lekkere gerechten met enthousiasme gemaakt. Service waar nodig maar zeker niet te aanwezig. Kortom, professioneel en goed!

Perfect verzorgt diner

Cookaholics heeft voor ons een heerlijk diner geserveerd. Er werd een keuken meegenomen, zodat we geen last hadden van de voorbereidingen. Het menu is goed samengesteld en de wijnen die ook erbij gereserveerd werden waren heerlijk. Een restaurant-ervaring, maar dan lekker thuis.

Van het samenstellen van het menu tot de uiteindelijke winter BBQ, alleen maar lof voor de manier waarop Cookaholics het heeft opgepakt.

super beleving

Prettig in de voorbereiding super in de uitvoering!

Een hele fijna middag

Een keurige en proffesionele crew. Niveua van de gerechten was goed.

Perfect !

Goede service, overheerlijk eten. En alles met een lach

Fantastische Foodtruck lunch op de zaak

Wij hadden een heerlijke en erg goed verzorgde lunch vanuit de Foodtruck op de zaak. Fijne en enthousiaste medewerkers deden erg hun best om het ons helemaal naar de zin te maken. gaan we vaker doen!

gemengd

Ik toch graag een paar kritische opmerkingen maken over de verzorgde borrel. Zoals je gemerkt hebt was ik in ons eerste contact van de week zeker tevreden over de gang van zaken zoals het geregeld was. De opmerkingen zijn daar zeker niet van op toepassing, die was prima, communicatie, verzorging door Michael, offerte uitbrengen etc. Wat betref de uitvoering van de hapjes, plaats ik wel een kanttekening, voor €8,- per hapje vond ik die wel erg klein( 1 garnaal op een stokje bijv.) en de hamburgers waren gegaard in de oven en niet voor gegrild waardoor ze niet lekker waren en ook niet aantrekkelijk uitzagen. Ben toch van mening geweest je hierover te informeren omdat ik dat jammer vind en de rest van de organisatie verder geen aanleiding tot ontevredenheid gaf.

Culinair avontuur

De eerste kennismaking met COOKAHOLICS gaf mij meteen het gevoel dat ik de organisatie en uitvoering kon overdragen aan hen. En dat klopte! Dus nu het feest voorbij is kan ik zeggen en dat is ook wat ik van mijn gasten terug hoorde. Geslaagd van a tot z. Het ontbrak aan niets. Het geheel liep op rolletjes. De kok verwende ons met een heerlijk Walking Dinner. De gerechten waren kunstwerkjes. Voor het oog en maag een streling. Proffesioneel uitgeserveerd. Anouk concretiseerde precies al mijn wensen en begeleidde het hele proces. Ik werd echt ontzorgd wat al een feestje op zich was. Nogmaals dank allen van Cookaholics!

Akkerlaan 2

5143ND Waalwijk