gemengd

Ik toch graag een paar kritische opmerkingen maken over de verzorgde borrel. Zoals je gemerkt hebt was ik in ons eerste contact van de week zeker tevreden over de gang van zaken zoals het geregeld was. De opmerkingen zijn daar zeker niet van op toepassing, die was prima, communicatie, verzorging door Michael, offerte uitbrengen etc. Wat betref de uitvoering van de hapjes, plaats ik wel een kanttekening, voor €8,- per hapje vond ik die wel erg klein( 1 garnaal op een stokje bijv.) en de hamburgers waren gegaard in de oven en niet voor gegrild waardoor ze niet lekker waren en ook niet aantrekkelijk uitzagen. Ben toch van mening geweest je hierover te informeren omdat ik dat jammer vind en de rest van de organisatie verder geen aanleiding tot ontevredenheid gaf.

Culinair avontuur

De eerste kennismaking met COOKAHOLICS gaf mij meteen het gevoel dat ik de organisatie en uitvoering kon overdragen aan hen. En dat klopte! Dus nu het feest voorbij is kan ik zeggen en dat is ook wat ik van mijn gasten terug hoorde. Geslaagd van a tot z. Het ontbrak aan niets. Het geheel liep op rolletjes. De kok verwende ons met een heerlijk Walking Dinner. De gerechten waren kunstwerkjes. Voor het oog en maag een streling. Proffesioneel uitgeserveerd. Anouk concretiseerde precies al mijn wensen en begeleidde het hele proces. Ik werd echt ontzorgd wat al een feestje op zich was. Nogmaals dank allen van Cookaholics!

Perfecte service!! Heerlijk eten!!

Professioneel/ komen afspraken na

Fijne samenwerking, nemen hun werk serieus Prijs kwaliteitverhouding kan/mag beter! Communicatie op locatie mag beter, werd niet aangegeven als gerechtjes klaar waren ( BBQ bazen)… misschien n idee om met n bel aan te geven als gerechtjes klaar zijn, nu moesten de gasten zelf opletten of het op tafel stond, en was het veelal koud voor ze het konden nuttigen

Soepele samenwerking, werd goed meegedacht en heel leuk resultaat!

Cookaholics heeft een walking diner op 4 locaties in de Spoorzone geregeld ter ere van mijn 40e verjaardag. Anouk was mijn aanspreekpunt in de voorbereiding en pakte dit professioneel, creatief en bovenal enthousiast op!

Ontzorgen, je besteed het echt uit en ze denken mee en regelen alles.

Perfect, er wordt meegedacht, regelen alles en ruimen ook weer alles op en nemen het mee. Kortom je hebt echt geen omkijken alleen maar lof. Volgende keer weer!

Top service, leuke bediening en lekker eten!

De samenwerking met cook-a-holics heb ik als zeer prettig ervaren! Enorm leuk bedrijf met een goede service, denken daarnaast ook mee en natuurlijk enorm lekker eten.

Ik kan niet anders zeggen dan fantastich

De jongens van cookaholics (BBQ Bazen) hebben het feestje echt helemaal afgemaakt. Het eten was heerlijk, de setup super leuk en onwijs vriendelijke, leuke bediening. Gewoon echt top!!

goede service, vriendelijk personeel en erg lekker eten

goede service, vriendelijk personeel en erg lekker eten

Vriendelijk personeel, maar eten niet naar verwachting/afspraak

Fijn om met Cookaholics te schakelen. Snelle terugkoppeling en goed contact. Fijn hoe ze in grote hoeveelheden kunnen schakelen. Helaas was het eten (juist dat waarom we voor Cookaholics kozen ipv een klant/prospect) niet op het niveau zoals afgesproken/gehoopt. Vooraf veel contact gehad over de gerechten en het benodigde personeel voor een goede doorloop. Barman totaal overbodig voor de locatie (werd gezegd dat het handig was als er iemand bij was die bekend is met de locatie, maar dit is nergens voor nodig geweest). Uiteraard hadden we het met één barman niet gered, maar deze had ook uit ons eigen personeel kunnen komen. Gerechten tijdens borrel niet op het afgesproken niveau en niet met de juiste 'snelheid'. Daardoor gingen vroegtijdig mensen weg en hebben deze niet meer kunnen genieten van de kaas, die daarentegen super goed was! De prijzen zijn aan de hoge kant. Ik zou anderen aanbevelen met jullie te werken omdat ik weet dat het beter kan en het samenwerken goed ging. Alleen wij zullen waarschijnlijk in de toekomst voor een andere cateraar kiezen.

We werken regelmatig met jullie samen en altijd naar volle tevredenheid, mensen melden zich speciaal aan voor een diner omdat jullie de catering doen ;)

Mijn wensen heb ik zet kort dag doorgeven, maar alles is ingewilligd op top niveau.

Zeer flexibel en attent!

personeel zeer goed, alleen hoofdgerecht kwartel was moeilijk te eten. Of niet gaar genoeg.

Anouk denkt enorm goed met je mee in het gehele traject. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Ook de partymanager Lynn was een lot uit de loterij. Ook dankzij jullie was ons evenement geslaagd!

Betrouwbaar, meedenkend, fris, jong, ervaren!

Prettige samenwerking met Anouk en de jongens die tijdens het event aanwezig waren.

Akkerlaan 2

5143ND Waalwijk