Jullie hebben veel aandacht voor de klant, luisteren goed naar de wensen van de opdrachtegever, het feestje was perfect verzorgd. De gasten waren zeer te spreken over jullie. Opmerkingen: offerte was erg in detail uitgewerkt geeft meer ruimte voor discussie. Zou liever gewoon een all - in prijs zien pp. Aanpassingen op offerte die telefonisch besproken zijn, zijn niet allemaal in een keer goed doorgevoerd. Bediening 2 dames hebben zich gemeld bij de receptie alleen geven verkeerde bedrijfsnaam werkgever op. Dat oogt slordig.

Afgelopen donderdag hebben jullie ons congres voorzien van een hapje, drankje en een heerlijke uitgebreide lunch. wij waren bijzonder tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en het heerlijke eten. wij zijn uiterst tevreden!!!

Cookaholics komt haar afspraken na en is uiterst vriendelijk.

Samenwerken met Cookaholics is altijd prettig! Ervaren mensen, goede voorbereidingen en heerlijk eten!

Cookaholics heeft op een super professionele wijze onze bijeenkomst perfect aangevoeld en invulling gegeven aan onze verwachtingen zodat wij zeer gezellige avond zonder zorgen hebben gehad op een mooie locatie.

Alles is mogelijk en niets is te veel gevraagd. Speciale dank aan Anouk Reijnen!

Altijd vriendelijk, gastvrij en de organisatie strak voor elkaar. TOP!

Prima ontvangst bij Tesla. Goed georganiseerd, persoonlijk vond ik het wat storend dat koffie geserveerd werd in bekertjes. Een bordje bij de broodjes was ook prettig geweest. Verder prima, vriendelijk personeel, een warme ontvangst!

Een super ervaring met een betaalbaar culinair hoogstandje! De BBQ man Michael was fantastisch. Vriendelijk, een big smile op zijn gezicht en enorm behulpzaam. Een super eerste indruk! Naderhand alleen maar positieve reacties op het eten en de verzorging.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles was geweldig goed georganiseerd, super personeel, zowel de keukenbrigade als de bediening. Alle gasten waren ook vol lof over beide. Kortom, we hebben een geweldig feest gehad. Carl, Michael, Stijn, Sylvana, Bo & Anouk nogmaals jullie zijn toppers, bedankt!

Erg prettige samenwerking. voor herhaling vatbaar.

Hele prettige samenwerking van het begin tot het einde. Thanks! xxx Sheila

Prettige samenwerking

Zoals altijd bij Cookaholics een prima service, leuke gastvrije medewerkers en wederom een prima feestje!

Voor mij slechts te beoordelen vanaf de zijlijn. Onze gasten hebben bij jullie gegeten en gedronken tijdens het ligconcert in de Koepelgevangenis, maar ik heb daarover alleen maar lovende reacties gehad.

Perfecte BBQ op locatie met mooie gerechten! Top geregeld.

Cookaholics heeft ons relatie-event geoprganiseerd. Het event voldeed in alle opzichten aan onze verwachtingen. Wij zijn zeer tevreden en zouden iedereen cookaholics aanbevelen.

Super bedankt voor de leuke middag! We zijn zeer tevreden over de invulling!

Het was een fantastisch feest, wij hebben er van genoten. Aan al onze wensen is voldaan. Bij de veranderingen in de offerte is er wel een misverstand onstaan. De offertes zouden dus duidelijker mogen. Maar ook dit misverstand is super opgelost. De workshops waren erg leuk, mede dankzij die super vette bbq en het enthousiasme van de bierbrouwer!

Catering werd keurig verzorgd, en door ieder van de aanwezigen als goed bevonden.

een goed en betrouwbaar bedrijf.

Akkerlaan 2

5143ND Waalwijk