De communicatie met Cookaholics is top. Snel, en op al mijn vragen is er antwoord. Het eten is heerlijk en de bediening vriendelijk en ontspannen. Wij maken regelmatig gebruik van de diensten van deze club en altijd naar tevredenheid.

Ik heb een zeer goede ervaring met Cookaholics. Offertetrajecten doen we altijd met Gijs. Gijs denkt erg goed mee, is creatief in zijn voorzet en kan persoonlijke wensen goed verwerken in uitwerking. Met het bedienend personeel heb ik een minder persoonlijke klik, maar dat komt denk ik omdat ik altijd alleen contact heb met de partymanager. Dit werkt ook erg fijn. Ik kan alle zorgen uit handen geven en het feest wordt tot in de puntjes geregeld.

Akkerlaan 2

5143ND Waalwijk