Zeer ervaren en meedenkend

Wij hebben Eduard als een heel fijne en betrouwbare aannemer ervaren. Hij heeft zeer goed met ons meegedacht in het maken van de plannen voor onze nieuwe badkamer (aanbouw) en uiteraard de uitvoer daarvan. Wij zijn erg blij met hoe het allemaal verlopen is en natuurlijk ook met het resultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bouwservice Haveman is een vakman eerste klas, eerlijk en betrouwbaar

Eduard heeft mijn Microwoning gebouwd. Vanaf het begin was er meteen een zeer goede klik en ontstond er een bijzonder band. Eduard werkt erg hard en overlegt waar dat nodig is op tijd. De kwaliteit die hij levert is hoogwaardig en is tevens pietje precies. Wanneer we vragen hadden dan kreeg je een passend antwoordt waar je wat mee kon. Deze ondernemer verdient echt een dikke pluim, Hij doet wat hij zegt en wat betreft Time management alles klopte tot en met de oplevering. Hij krijgt een dikke 10 en beveel hem aan bij een ieder die of een renovatie klus heeft of een landhuis wil bouwen. Thanks Eduard

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bouwservice Haveman: Goed vakwerk waar we zeer blij mee zijn.

Bouwservice Haveman heeft ons geholpen met de uitbouw van de garage. Mijn ervaring met Bouwservice Haveman was uitstekend. Eduard Haveman, eigenaar en vakman, stond altijd paraat met oplossingen en nam eventuele zorgen weg. De communicatie was oke, waardoor eventuele tegenslagen moeiteloos werden overwonnen. Je kunt vertrouwen op Eduard; hij is een harde werker en is er altijd wanneer je hem nodig hebt. Bouwservice Haveman verdient een tien voor afwerking en samenwerken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Roringererf 9

7981 EJ Diever

06 51710349

Over Bouwservice Haveman

Ons bouwbedrijf zet zich in voor het ontzorgen van onze klanten gedurende het hele bouwproces. We streven naar duurzaamheid en hanteren eerlijke prijzen. Betrouwbaarheid, kwaliteit en vakmanschap vormen de kern van ons werk, waarmee we garant staan voor een hoogwaardige bouwervaring voor elke klant.

Over Bouwnu