Fijne goede hulp

In deze praktijk word er oprecht naar je geluisterd met fijne hulp en vooral ook effectieve hulp . Niks overbodigs alleen wat nodig is om me echt te helpen daarom super fijn en als ik weer wat heb kom ik hier zeker weer voor hulp

• Op welke lokatie bent u behandeld? Numansdorp, het Zandpad

Direct de vinger op de zere plek!

Na het van mijn kant zo duidelijk mogelijk proberen aan te geven van mijn klachten, wist Jeroen direct "de vinger op de zere plek" te leggen. Na een aantal behandelingen, oefeningen als huiswerk en goede adviezen kan ik er voorlopig weer tegen!

Goede persoonlijke begeleiding

Ik heb tot heden 2x een revalidatie proces gevolgd bij deze kliniek. Nog geen moment spijt gehad door de goede persoonlijke begeleiding en het personeel dat open is en een goede persoonlijke band opbouwt!

• Op welke lokatie bent u behandeld? Numansdorp, Sportcentrum

Zeer prettig en tevreden

Ik ben al jaren klant en ben door hen pijnvrij en kan ik goed bewegen.

• Op welke lokatie bent u behandeld? Heinenoord

Vakkundig en prettig

Ik heb enorm baat bij de behandeling voor mijn nek na een auto ongeluk. De behandelruimtes zijn schoon en netjes. Afspraken inplannen gaat soepel en de sfeer in de praktijk is goed.

Kundig en sympathiek

Al jaren kom ik tot volle tevredenheid bij Jeroen Verschut fysiotherapie. Er zijn nogal wat lichamelijke dingen bij mij waar rekening mee gehouden moet worden en elke keer weer hoef ik niks uit te leggen, er wordt goednaar je geluisterd. Hij weet precies tot hoever hij kan gaan en kan ik weer soepel verder. Daarnaast is het plannen van je afspraak via de portal ideaal. Ik raad Jeroen Verschut en zijn collega's aan als mensen een fysio zoeken.

Aanrader!

Jeroen is een zeer ervaren fysiotherapeut die weet wat hij doet. Vanwege mijn zeldzame aandoening in m'n hals ben ik bij Jeroen terecht gekomen. Hij heeft hier eerst zorgvuldig research naar gedaan alvorens hij de behandelingen gestart is. Ik heb zeer veel vertrouwen in hem. Naast zijn professionaliteit, beschikt Jeroen ook over een gezonde dosis humor waardoor zijn soms pittige behandelingen goed te verdragen zijn! Kortom: aanrader!

• Op welke lokatie bent u behandeld? Numansdorp, het Zandpad, Numansdorp, Sportcentrum

Burg de Zeeuwstraat 22 b

3281 AJ Numansdorp

Over Fysiotherapie Jeroen Verschut

Pijnklachten of lichamelijke problemen kunnen je behoorlijk beperken bij dagelijkse activiteiten. Wil je weten wat je hebt, wat er aan te doen is en wat de prognose is voor herstel? Dan ben je op zoek naar Fysiotherapiepraktijk Jeroen Verschut! Wij helpen je graag met een goede diagnose en de beste, doelmatige behandeling.