Niet duidelijk, slechte communicatie en gaat veel fout.
Ten eerste de auto inleveren in de morgen en dan wordt er gezegd wat er op de planning staat, dat klopte al niet. Hadden ingevuld alleen APK op internet, maar er ook stond onderhoudsbeurt bij en dat er een dag daarvoor contact was geweest over een vaste prijs wat niet zo was. Uiteindelijk alles aangepast naar alleen APK en mijn nummer ipv mijn vriendin opgeschreven. Berichtje gekregen in de loop van de ochtend over wat er moest gebeuren om door de keuring te komen, daar goedkeuring voor gegeven. Rond half vijf nog niks gehoord, dus gebeld. Er was niemand van de werkplaats te bereiken, dus een terugbelverzoek gevraagd (Ze moeten nog steeds terugbellen naar mij). Later werd mijn vriendin gebeld dat de auto moest blijven, omdat er onderdelen niet meer geleverd werden die dag en ze zouden ons de volgende dag op de hoogte houden. Om 16.30 uur volgende dag beiden nog niks gehoord van jullie, dus zelf weer gebeld. De mevrouw die ik aan de lijn had was niet op kantoor aanwezig (net als gister) dus weer een terugbelverzoek. (ook daar wachten we onderhand nog steeds op) Ineens om 17.15 uur een berichtje dat de auto opgehaald kan worden, alles in het werk stellen om zo snel mogelijk naar Amersfoort te komen vanuit Soest. Ik bel in de auto wederom om te vragen dat het niet erg is dat we ivm de drukte misschien wat later zijn dan 18.00, krijg ik weer iemand aan de lijn die niet op kantoor is en zegt dat de werkplaats dicht is om 17.00 uur en de auto niet meer opgehaald kan worden en het de volgende dag om 8.00 uur kan. Daar kreeg mijn schoonvader te horen dat het dus wel had gekund. Al met al geen goede ervaring door hele slechte communicatie van jullie uit en ik vind het ook schandalig dat er dingen op de lijst staan die met ons afgesproken zijn, terwijl dat helemaal niet zo was.