Filters

10

Weer perfect

Weer super geholpen, altijd goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service van de leenauto zelfs de ruiten gekrabd

Op tijd telefoontje en de auto staat weer gewoon voor je klaar. Vriendelijk ontvangen en geholpen met P plaats voor de leenauto.

  • Aanbevelen? Ja
6

5

Auto niet op afgesproken tijd klaar! De volgende dag pas! Wel correct geholpen!

  • Aanbevelen? Nee
4

Communicatie met de garage verliep erg rommelig. Reparatie goed afgerond.

Communicatie voor verbetering vatbaar. Of de reparatie aan de airbags goed is verlopen kan ik niet nagaan, maar verwacht dat dit vakkundig is afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Antwoord op vragen en aflevering

Vervangend vervoer en ‘klaar’ tijdstip! Alles goed geregeld en zeer vriendelijk personeel receptie!

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoud en APK prima uitgevoerd. In de communicatie enkele aandachtspunten.

Onderhoud en APK prima uitgevoerd. In de communicatie enkele aandachtspunten. Ik kreeg een SMS, met daarin een verwijzing naar een mail met daarin een link naar een webpagina, waarop de constateringen vermeld waren. Hierop kon ik aangegeven of ik dit wilde uitvoeren of telefonisch contact wilde hebben. Of op dat moment niet wilde laten uitvoeren. Of dit noodzakelijk was voor de APK en wat er zou moeten gebeuren als ik het op dat moment niet wilde laten uitvoeren. Op zich is deze pagina een handig hulpmiddel bij een gesprek en om aan te geven of ik iets op dat moment wel of niet uit wil laten voeren. Ik probeerde telefonisch contact te krijgen, waarbij ik in een wachtrij werd gezet. Het duurde mij echter te lang zonder verdere informatie, dus heb ik opgehangen. Het was dat ik een berichtje verwachtte, dat ik zeer regelmatig op mijn telefoon keek en het SMS-bericht zag. Normaal ligt mijn telefoon buiten bereik en gehoorsafstand. Ik was thuis, zodat ik deze op mijn PC kon bekijken. Ik weet niet of deze op de telefoon voldoende goed te lezen is. Tevens heb ik van die pagina een afdruk gemaakt, zodat ik de gegevens volgend jaar bij de hand heb (met name profieldiepte banden).

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Bij binnenkomst was het erg druk aan de balie maar werd snel en vakkundig aan gepakt. Het ophalen van de wagen was ook zeer ontspannen en leuk dat de medewerker even meeliep naar mijn wagen, kan je toch even een praatje maken.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ambivalent

In een aantal opzichten (afspraken, vriendelijk, wasbeurt) prima, dus daar wel 5 sterren. Echter: De update van het navigatie systeem is voor zover ik dat kan nagaan niet gebeurd. Bijvoorbeeld een weg in Hilversum(door Anna's hoeve langs de spoorbaan) die al minstens twee jaar in gebruik is, is niet opgenomen. Idem voor een complete woonwijk (de Maanwijk) in mijn woonplaats Leusden. Ik heb hier van te voren aandacht voor gevraagd, naderhand is mij verzekerd dat het " in orde was". Toch is door een deskundige gezegd dat het systeem uit 2022 stamt. Ik vind dot heel slecht, vandaar 1 ster.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service

Zeer vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
6

Terugroepactie snel opgelost, jammer dat de leenauto niet gratis was.

Ik had een werkplaats afspraak gemaakt i.v.m. een terugroepactie. Deze was prima opgelost. Jammer was dat ik voor de leenauto moest betalen. De terugroepactie moest van Opel en dan verwacht ik dat ook de leenauto gratis is. Ook als de upgrade binnen 4 uur opgelost is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke communicatie en snelle service

Super vriendelijk geholpen via mail maar ook aan de balie bij zowel het brengen en halen van de auto. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

blij verrast

Auto was gewassen en van binnen gezogen, keurig afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Snelle goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

heel druk toch geholpen met mijn lekke band ple

kon worden met mijn lekke band vervangen ter plekke

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Over bijkomende reparaties ben ik vooraf geïnformeerd en kwam niet voor verassingen te staan. De auto werd keurig en schoon opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik had toch echt meer kwaliteit en passie verwacht

Ik heb getwijfeld om deze beoordeling te geven maar na herinneringen per mail dan toch maar bij deze. Onderhoud laten uitvoeren aan mij Jeep. Jammer dat ik direct na het onderhoud problemen met de auto kreeg. Wat mij daarna is opgevallen is dat er best veel olie op het motorblok aanwezig was. De luchtolieafscheider lekte. Ik heb zelf maar het rubbertje vervangen. Vreemd dat er bij het vervangen van de bougies hier totaal niets aan gedaan is of gemeld is. Verder stond het niveau van mij koelvloeistof onder het minimum niveau en heb deze een paar dagen na het onderhoud maar zelf aangevuld. Dit had toch even bijgevuld kunnen worden. Achteraf had ik met deze bevindingen het onderhoud beter zelf kunnen uitvoeren. Ik ben van mening dat als ik zo beetje de hoofdprijs voor onderhoud bij Nefkens betaal dat ik dan ook wel iets hiervan mag verwachten. Aan vriendelijkheid ontbreekt het niet en krijg een 10 maar zie toch echt liever goed en volledig uitgevoerd onderhoud tegen een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Nee
10

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd.

Die niet nodige werkzaamheden en onderdelen werden geschrapt na controle en goedkeuring. Dit betrof oa het vervangen van de aandrijf- en distributieriem en de remvloeistof. Dit scheelde aanzienlijk in de opgegeven kosten.

  • Aanbevelen? Ja
2

Heb afspraak tijdig afgezegd bij werkplaats Amersfoort

Waarom een beoordeling schrijven wanneer de afspraak niet is doorgegaan. Heel slordig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Nefkens doet wat het belooft.

Bij het brengen van de auto heb ik mijn wensen kenbaar gemaakt. Nefkens meldt mij, dat ze zouden bellen mocht er iets bijzonders zijn. Bij geen bericht zou ik de auto om half vijf kunnen ophalen. Bij het ophalen van de auto kreeg ik op al mijn vragen een antwoord en reed ik tevreden naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Prettige medewerkers, en keurig nieuwe accu wat binnen garantie viel. Vlot en fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Voor een 10 nog even opschakelen!

Uw monteur zal zondermeer zijn/haar best hebben gedaan. Ik had geen klachten over de bus dus voel zelfs ik geen verschil tussen voor & na de beurt. Maar de volgende keer wel graag de bandenspanning op 4bar rondom (conform Fiat sticker Bstijl bestuurderskant). Tja misschien pietluttig maar ik voel na enkele meters al dat de spanning te hoog was: 4,5bar. Qua service mis ik de Fiat Pechhulp die bij eerdere beurten inbegrepen was. En ik miste het telefoontje -zo halverwege de dag- om te kunnen plannen wanneer ik de auto (zo ongeveer) op kan halen (bij een Dhl pakje van 3,95 weetje zo'n beetje waarop je kunt rekenen). Algemeen tav Fiat: ik ben trouw aan de dealer maar rij per jaar tussen de 5k en 10k kilometers. Meer op gebruikspatroon afgestemd onderhoud zou ik zeker een toegevoegde waarde vinden (dus niet het keurslijf van 'beurten'). Ik ben zo'n rijder die extra wil betalen voor de 'vaste monteur' (en zo ken ik meer bestuurders). Jarenlang had ik voor mijn luxewagen -bij de dealer- zo'n vaste monteur; heel plezierig! Afijn m.i. zijn er nog 'sterren' te winnen en natuurlijk ben ik de quickwash vd Ducato niet vergeten :-))) Mvg Andre vd Kooij, Zeist Ps: 'aanbevelen' is geen keihard 'nee' maar mijn aanbeveling zou onder voorbehoud zijn.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service!

Fijne service. Auto was voor groot onderhoud en ben netjes thuisgebracht en weer opgehaald, omdat ik geen ander vervoer had gedurende de dag. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige behandeling

Plezierige ontvangst, zinvolle afsluiting

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen, maar email contact lijkt onmogelijk

Ik ben bij Nefkens zoals altijd goed geholpen. Mensen aan de balie, mensen die aan de auto werken, allemaal prima. n.a.v van dit bezoek nog wel twee keer via de mail een vraag gesteld op 17-01 en 6 dagen erna. Maar op beide e-mail geen reactie terug ontvangen. (Dit gaat om een vervolg afspraak waar ik geen bevestiging van ontvangen heb, en wil zeker weten dat de afspraak echt vast staat nu 11 dagen later is nog steeds niet duidelijk of de afspraak echt staat) Dat stukje zou in theorie beter kunnen, want het is voor veel mensen het eerste contact met Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goede service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.