Filters

10

Perfect en snel geholpen

Perfect en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Positief

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Online afspraak gemaakt voor een APK en een Citroen Basisbeurt OW30. in 2022 ook laten uitvoeren was daar dik tevreden over. Dus nu 2024 doe ik hetzelfde . Werd mij aan de balie verteld dat mij dat ongeveer 750 euro ging kosten dat was meer dan het dubbele. bleek dat zij dit basisbeurt vertaald had als een kleine beurt. Dit aan laten pasen was het nog flink duurder dan de vorige x. Kreeg nu het verhaal ja u heeft de vorige geluk gehad want daar werd de APK niet betaald. Zal omdat het een basisbeurt betrof hoefde ik de APK toen niet te betalen en nu wel ok. APK + Basis OW30 uitgevoerd keurig bericht dat deze klaar was. Volgende x graag de palstic troep uit de wagen halen en als er perongeluk iets niet goed gaat (hor) herstel dat dan en laat het niet achter als het zal wel. jammer.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onvakkundig

Stoelreparatie. Kraakt nog harder dan voor de reparatie Blijkbaar worden er geen testen gedaan of de reparatie geslaagd is. Auto hele dag kwijt, reistijd, zonder resultaat. Dit wordt overstappen naar een andere garage. En een officiele klacht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Display +navigatie doet het nog steeds na update

Display +navigatie doet het nog steeds na update

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles klopte, de afspraak en de afhandeling

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet klantvriendelijk, onvoldoende kennis van Citroen.

Als ik bij Nefkens binnenkom voel ik mij niet welkom. Brede balie, veel mensen achter de balie. Soms sta ik minuten te wachten totdat iemand mij aanspreekt. Ze kennen, na overname van Emerpark, de kant niet en de auto (Citroen) niet. Ik ben al sinds 1990 klant van de voorgangers Moolenaar, Rovam en Emerpark.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima uitgevoerde grote beurt en alles doet het zoals hoort!

De auto was aan onderhoudsbeurt toe. Duurde iets langer dan verwacht maar dat werd netjes gemeld. Na een dag was alles in orde! Aanbevelen waard ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Naast het advies van het gebruikelijke uit te voeren onderhoud, werd ook een losliggende koplamp gevonden. Ik vermoedde dat dit een onopgemerkte schade was van een kleine aanrijding met nauwelijks zichtbare schade. Deze schade van de koplamp was niet zichtbaar van buiten af en was door het herstelbedrijf niet opgemerkt. De motorkap was voor het herstel, niet open geweest want dit was niet nodig. Het herstelbedrijf heeft de koplamp vervangen en is door de verzekering vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Keurig ontvangst en uitleg over de staat van de auto. Overige afhandeling ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Volledig volgens afspraak en goede terugkoppeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en betrouwbaar

Vooraf werd duidelijk gespecificeerd uit welke handelingen de onderhoudsbeurt zou bestaan. En zo is het ook allemaal uitgevoerd, zonder vervelende verrassingen. Helemaal mooi is dat de auto ook nog eens van buiten van binnen is schoongemaakt. Het was weer pico-bello verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel aangenaam en professioneel

Heel aangenaam en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht en goede service

Alles volgens afspraak en snel uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, beetje lang wachten

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies en goede service ervaren!

Op basis van een digitaal transparant reparatieadvies werden de herstelwerkzaamheden in kaart gebracht. Foto s van het advies zijn een goede aanvulling. Zaken die nu nog geen prioriteit hebben blijven voor toekomstige opvolging in mijn autodossier in beeld. Vriendelijke en goede service ervaren van team Nefkens Amersfoort!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen met een nieuwe lamp in de koplamp.

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen reparatie uitgevoerd

Heb 2 maanden geleden een peugeot3008 uit 2019 aangekocht bij Nefkens Amersfoort. Auto rijd goed echter binnen 6 weken eerste bezoek werkplaats remmen piepen. Echter beginnen ze nu weer te piepen. Reparatie wordt waarschijnlijk niet gedaan gezien het nieuwe blokken en schijven zijn. 2e bezoek afgelopen week kachel bijrijder doet het niet dit is niet eerder opgevallen daar het niet zo koud was tijdens onze auto ritten. Koelvloeistof stond wel heel dit hebben ze bijgevuld en het probleem zou opgelost kunnen zijn. DUS NIET. Je betaald er voor om de auto op 100 punten te laten controleren en 1 jaar spoticar en Bovag garantie. Volgens verkoper waarschijnlijk over het hoofd gezien het blijft mensen werk. Moest bellen als dit niet het geval zou zijn heb dit dus gedaan toen ik thuis was. Zou worden teruggebeld echter na 2 uur wachten nog niets vernomen. Terug gebeld kreeg wederom een telefoniste die vertelde dat het ong. 6 weken zou duren voor dat de reparatie kon worden uitgevoerd. Gezien het geen motorisch probleem was wat ze er tussendoor even konden gaan verhelpen ??? In Nijkerk kon het wel eerder nu maandag word het gerepareerd. Dus afwachten wat er nog gaat komen. Het is dat ik niet onder de motorkap heb gekeken toen wij de auto hebben opgehaald gezien wij het volste vertrouwen erin hadden. Tegendeel is gebleken. Dit gebeurt ons dus NOOIT MEER.

  • Aanbevelen? Nee
8

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, adequate en vriendelijke afhandeling van het probleem met mijn auto.

Omdat ket servicelampje van mijn Peugeot oplichtte en er verder geen signalen waren m.b.t. bandenspanning of oliepeil, ging ik voor assistentie naar de garage. Daar werd ik snel, adequaat en vriendelijk geholpen door een medewerker van de werkplaats. Het bleek toch de olie te zijn. Euvel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snel geholpen, vriendelijke receptionist, lekker wat tijdschriften onder het genot van een kopje koffie gelezen

  • Aanbevelen? Ja
2

Storing niet opgelost en wel een gepeperde rekening

Het motormanagement lampje bleef branden. Na 10 minuten uitlezen bleek de storing te zijn dat de motorolie vervuild was. Volgens jullie onderhoudsinterval zou de olie nog 30.000 km mee kunnen! Voorts hadden jullie geen tijd om de motorolie inclusief filter te wisselen. Vervelend, want a.s. maandag rij ik ermee naar Bilbao. Voor het uitlezen werd eerst euro 110,- in rekening gebracht. Daarna was de werkplaats receptionist bereidt rekening uit coulance te halveren. euro 55,- voor 10 minuten werk vind ik nog steeds niet bepaald coulant! Dus euro 55,- betalen en de oorzaak niet opgelost! Het wordt nog erger. Toen ik vroeg wat een oliewissel zou kosten, kreeg ik te horen dat dat euro 360,- zou gaan kosten. Dat komt neer op een uurtarief van euro 600,- ! Nee, werd er gezegd; Bij een oliewissel hoort ook het herprogrammeren van het motormanagement. En dat gebeurt met dure apparatuur. Ik betwijfel de relatie tussen olie verversen en het herprogrammeren van het motormanagement. Let wel, we hebben het niet over het verwijderen van de foutmelding. Dat is inmiddels gedaan. Wat is hier aan de hand?

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service !

Al meer dan 20 jaar klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Vriendelijk en reparatie gedaan op dezelfde dag als het onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
10

Top duidelijk eerlijk en positief

Kwam voor apk , werd duidelijk verteld wat de kosten waren . En hoe het proces verliep met kosten en en herinnering via sms . Kon auto op tijd weer ophalen . Klant vriendelijk en duidelijk. . Super blij dit is Service . Gr Hennie

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.