Filters

10

Goede service

Snel geholpen, vriendelijke receptionist, lekker wat tijdschriften onder het genot van een kopje koffie gelezen

  • Aanbevelen? Ja
2

Storing niet opgelost en wel een gepeperde rekening

Het motormanagement lampje bleef branden. Na 10 minuten uitlezen bleek de storing te zijn dat de motorolie vervuild was. Volgens jullie onderhoudsinterval zou de olie nog 30.000 km mee kunnen! Voorts hadden jullie geen tijd om de motorolie inclusief filter te wisselen. Vervelend, want a.s. maandag rij ik ermee naar Bilbao. Voor het uitlezen werd eerst euro 110,- in rekening gebracht. Daarna was de werkplaats receptionist bereidt rekening uit coulance te halveren. euro 55,- voor 10 minuten werk vind ik nog steeds niet bepaald coulant! Dus euro 55,- betalen en de oorzaak niet opgelost! Het wordt nog erger. Toen ik vroeg wat een oliewissel zou kosten, kreeg ik te horen dat dat euro 360,- zou gaan kosten. Dat komt neer op een uurtarief van euro 600,- ! Nee, werd er gezegd; Bij een oliewissel hoort ook het herprogrammeren van het motormanagement. En dat gebeurt met dure apparatuur. Ik betwijfel de relatie tussen olie verversen en het herprogrammeren van het motormanagement. Let wel, we hebben het niet over het verwijderen van de foutmelding. Dat is inmiddels gedaan. Wat is hier aan de hand?

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service !

Al meer dan 20 jaar klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Vriendelijk en reparatie gedaan op dezelfde dag als het onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
10

Top duidelijk eerlijk en positief

Kwam voor apk , werd duidelijk verteld wat de kosten waren . En hoe het proces verliep met kosten en en herinnering via sms . Kon auto op tijd weer ophalen . Klant vriendelijk en duidelijk. . Super blij dit is Service . Gr Hennie

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed maar vaag

Vriendelijke ontvangst en financiiele afhandeling. Vooraf werd aangegeven dat remolie mogelijk niet vervangen hoefde te worden. Dat bleek inderdaad niet te hoeven, maar in het rapport blijft de remolie op rood staan. Vaag dus.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed met onderstaande opmerking.

Jammer dat de auto niet gewassen is vanwege drukte bij de wasstraat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle hulp

Motor olie moest aangevuld worden. Werd direct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vriendelijk en komen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Na diverse keren te zijn geholpen met reparaties en de laatste keer de a.p.k van onze Peugeot is onze ervaring dat men klantvriendelijk is en betrouwbaar mbt eerlijke werkwijze. Ook als er niks blijkt te zijn voor de apk zonder extra kosten auto goedgekeurd. Als ik wat heb met mijn auto ga ik zeker weer terug naar Nefkens vanwege de goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service, prima geholpen

Heel blij met dit bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

netjes geregeld

netjes van te voren geinformeerd over de kosten

  • Aanbevelen? Ja
6

Nette service maar toch met een slecht gevoel.

Dit was een vervolgactie op het onderhoud. Reden was dat de distributieriem al bij 37000 km moest worden vervangen. Hierover al eerder discussie gehad omdat een constructiefout maakt dat deze vervanging zo snel moet plaatsvinden. Bij de terugroepactie enkel maanden geleden was alles goed. Mijn beeld is dat hier door Peugeot en het moederbedrijf niet de verantwoordelijkheid wordt genomen en de klant de dupe is. Bij het ophalen van de auto werd doodleuk bevestigd dat de termijn en kilometers voor de distributieriem voor dit type motoren was aangepast. Zo kan een constructiefout als normaal worden neergezet. Ik heb de vervanging dan ook onder protest laten uitvoeren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Duidelijke uitleg over de kosten, en ook een goed rapport over de verrichte werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima nieuwe band

Ook gekeken naar het oliepijl.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en adequaat

Vriendelijk aan telefoon en balie. Boodschap dat ik volgende dag langs kon komen als probleem niet was opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden.

Snel, kundig. Ik ben super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Er waren problemen met mailbevestihing afspraak

Er is gebeld dat auto niet in 1 dag klaar is. Prima, wanneer wel was afhankelijk van onderdeel. Prima. Kreeg dag eroo SMS aan eind middag, auto is klaar. Ik lees dat �s avonds pas, in zo n geval is bellen gewenst. Bij het afhalen was auto niet gewassen, de meeste dealers doenndat wel. Dat viel me tegen

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Altijd correct en aandacht voor de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd top geregeld

Mijn ervaring met deze garage voor onderhoud is duidelijk, geen verassingen achteraf. Kortom altijd goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
4

niet te vrede.

Werkzaamheden aan de auto gemeld bij maken afspraak. Bij het afleveren van de auto voor onderhoud nog een keer gemeld. De werkzaamheden zijn echter niet uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellend dat probleem niet opgelost is.

Het contact was verder vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Makkelijk afspraken maken, auto schoner opgehaald dan afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

vertrouwd, vriendelijk, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima, alleen jammer van de zeer hoge prijzen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.