Filters

10

Prima

Prima, alleen jammer van de zeer hoge prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Vriendelijk personeel en duidelijk overleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Scheelde een hoop geld

Baliemedewerker viel op dat remolie wel op de factuur stond maar niet gebeurd was, was niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Was apk beurt. Dus routine

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima, snel en hij was ook nog gewassen!

Fijn dat ik daar kon zitten en gewoon kon werken en koffie pakken. Vriendelijke ontvangst en na 2 uur was hij al klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel plezierig

Service en vakmanschap zin uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geregeld

Was super

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede service en uitstekende communicatie

Voor regulier onderhoud moest mijn auto naar de garage, en zoals vertrouwd besloot ik dit bij Nefkens te laten doen. Ik kon eenvoudig online een afspraak plannen, en gedurende de afspraak kon ik een gratis leenfiets krijgen. Super handig!

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet volgens afspraak .

Prijsopgave, betreft een nieuwe accu inclusief oude doormeten, plaatsen enz.euro .208,00, via de telefoon toegezegd. Uiteindelijk euro . 228,97 betaald. Als argument, 2 verschillende antwoorden gekregen, van receptie en werkplaats. Volgende keer, zal ik dan ook, een gespecificeerde, schriftelijke opgave wensen. Jammer, toch een kwestie van vertrouwen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel goed

Goede service, makkelijk een afspraak te maken. Kortom, mijn Citroen garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service!

Zonder afspraak met een spoedje tussen Kerst en Oud en Nieuw, heel soepel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima uitgelegd en verzorgd

Alles prima uitgelegd en verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Er word meegedacht met het maken van een afspraak en je voelt aan de auto dat er aan gewerkt is klasse

  • Aanbevelen? Ja
10

Hart voor klant en auto, zetten net dat stapje extra.

Rustig zitten werken. Werkplaats neemt namens mij contact op met leasemaatschappij en geeft advies. Ik ben ontzorgd en dat ik fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Het proces is strak georganiseerd via de computer. Prima. Leidt tot een vrij langdurige intake waarbij wij moeten staan. (Geen zitplek gevonden bij de receptie). Tussentijd diagnoserapport per e-mail prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een nette meedenkende garage.

Nefkens is een nette meedenkende garage. Weinig garages die dat doen en dat doet me goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede adequate service

Tijdig geholpen, goed geinformeerd over de voortgang van de reparatie/service, flexibel bij het ophalen eind van de dag

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.

Nog even een aantal dingen meegepakt die onder de VIP-pas vielen zoals olie en een lekke band die ik nog niet had ontdekt. Prima meedenken en goede service!!

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen updates ontvangen en slechte communicatie

Mijn Citroen C5 Aircross is onlangs voor een bandenwissel en standaard onderhoud geweest Bij Nefkens Amersfoort. Na niks gehoord te hebben op de dag zelf, de auto komen ophalen op het afgesproken tijdstip waar ik er achter kom dat mijn auto niet klaar is en de receptie ook niet weet wat de status is. Na een leen auto meegekregen te hebben (wel netjes op kosten van Nefkens) moet ik de volgende dag zelf bellen om er achter te komen dat het probleem bij Citroen is gemeld en het niet duidelijk is wanneer de auto klaar zal zijn. Tijdens het gesprek heb ik duidelijk aangegeven een update te willen hebben zodra bekend is hoeveel werk er nog gedaan moet worden. Het eerst volgende bericht is eind volgende werkdag dat de auto klaar is en opgehaald kan worden. Ik woon niet in de buurt (wat ik ook heb aangegeven) en er was al aangeboden dat Nefkens de auto zou komen omruilen. Hier moest ik toch ook weer zelf achteraan. Een lang verhaal kort, ik snap volkomen dat er onverwachte problemen optreden en dat er gevallen zijn waar Citroen zelf bij gehaald moet worden. Met name in dit soort gevallen is het cruciaal om proactief te zijn in de communicatie naar de klant.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen

Fijn en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en deskundig geholpen

fijn dat ik snel terecht kon en de auto snel klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Kom onaangekondigd binnen vallen en kon toch nog geholpen worden

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

De reparatie was snel en volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.