Filters

10

Herinnering afspraak vooraf, goede ontvangst.

De service, in mijn geval een APK, verloopt binnen gestelde tijd! De

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer correcte behandeling en zeer goede service.

Zie hier boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heel klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle vlotte afhandeling

Met kapotte lamp zeer snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen

Effectief, klasse van de medewerker en goede terugkoppeling. Dank.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service, leenfiets meegekregen

auto was netjes gewassen van binnen buiten al mijn aangegeven punten netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Wederom goede service

-

  • Aanbevelen? Ja
4

Lang wachten door onvoldoende personeel

s Ochtends de auto door Bergnet gebracht ivm motorstoring. Door personeelsgebrek wed de auto pas de volgende dag uitgelezen en diagnose gesteld. Auto pas de dag daaropvolgend gerepareerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Behulpzaam en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig, technisch helder

Ik ben door Denjella heel prettig geholpen. Ze was helder over wat er bij de onderhoudsbeurt zou gaan gebeuren en helder over de procedure van SMS en emailuitwisseling en ophalen van de auto. De volgende keer zal ik er zelf op letten dat ik een wat grotere leenauto meekrijg. Wat ik moest me wel erg opvouwen in een Peugeto 108.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Duidelijke en vriendelijk contact

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevrede

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was weer perfect en op tijd geregeld

Alles was weer perfect en op tijd geregeld. Ondanks dat de telefoniste {niet van Nefkens maar degene die opnemen als Nefkens te veel wachtende heeft} mij verkeerde info gaf omtrent de planning van de reparatie. Ze had in dit geval eerst een diagnose 45 min. moeten voorstellen op een eerder tijd stip en dan een planning moeten maken. Dan pas kunnen de benodigde materialen besteld worden en een planning bepaald worden. Helaas was het erg druk in de werkplaats maar dat is bij de meeste garages zo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service , goed contact

Goede service , goed contact

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak verricht

Netjes gewerkt alleen jammer dat de auto na de terugroep actie nog steeds slecht communiseert met de app

  • Aanbevelen? Ja
10

Bovenverwachting

De service was boven verwachting! Vooral ook door kleine dingen, zoals het even meelopen naar de leenfiets, een heldere mail met melding van de geconstateerde zaken en de mogelijkheid om deze direct te laten repareren of achterwege te laten, super makkelijk! Ook bij het ophalen stond de auto weer netjes klaar, werd er meegelopen en werd de stoelhoes er voor je afgehaald waar je bij stond. Allemaal dingen die niet perse hoeven, maar het geeft wel een gevoel van oprechte service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ervaren als een goed geoliede machine.

Duidelijke uitleg werkwijze mbt verwachte kosten en eventuele extra kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk netjes en top geregeld

Vriendelijke benadering en uitstekende service vanuit alle disciplines

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen en een goede service. Alle reparaties zijn in goed overkeg uitgevoerd.

Ik ging alleen maar voor een grote beurt, een grote onderhoudsbeurt en wat kleine mankementen. Natuurlijk werden er meer mankementen gevonden, maar dat is logisch bij een auto van 15 jaar. Ik werd telefonisch op de gehouden en de reparaties werden steeds in overleg uitgevoerd. Het was een grote rekening, maar ik heb wel het gevoel dat ik er weer jaren mee door kan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gemiddeld/goed

Prima service, alleen was de 108 leenauto wel erg blikkerig en gaf niet zon veilig gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service

Waardeer het zeer dat bij onderhoudsbeurt altijd extra gebeld wordt voor uitgebreide toelichting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Komen de afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima personeel en service

Wederom erg vriendelijk personeel, meedenken en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en klantenservice top

Prijs technisch is onderhoud bij een dealer altijd veel te duur. Dat is een feit. Hiermee verlies je volgens mij de verbinding met de klant na de garantie termijn. Mits je nieuwe blijft rijden..maar dat is nog maar de vraag! Als de prijzen van elektrische auto omhoog blijven gaan en de wegenbelasting ook verhoogt gaat worden zoals de regering nu van plan is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zoals ik al aangaf, Prima

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.