Filters

10

Snel en goed geholpen, ondanks communicatieprobleem rond afspraak

Ook nog een zinvol advies gekregen. Ik kan nu met een goed gevoel, wat betreft mijn auto, op vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte, vriendelijke ontvangst en uitleg.

Verbeterpunt: Ik heb een opdracht voor de werkplaats/werkzaamheden ondertekend; maar dat ging me te snel. Thuis piekerde ik of mij, vanwege de handtekening, een hoger bedrag zou kunnen gaan berekenen dan afgesproken. Het voelde als een blanco cheque getekend te hebben. Ik had dat papier liever van te voren rustig willen lezen. Dat laat onverlet, dat ik tevreden ben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen , goede service

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen.

Ondanks drukte toch APK verzorgd. Hulde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed

Super goed geholpen top service een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect gedaan, reuze bedankt.

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Perfect gedaan, dank allen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring goed bedrijf

Vriendelijke mensen aan de balie, je weet waar je aan toe bent dus duidelijkheid en komen hun afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Onderhoudsbeurt is snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, meedenkend en vlot!

Frank was fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Adequaat vriendelijk snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Aandacht voor ervaring met de auto.

Belangstellend en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service!

Echt zeer goede ervaring en heel erg vriendelijk geholpen aan de balie, dat is nou echt service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Auto stond na onderhoud op afgesproken tijd schoongewassen klaar.

Communicatie over het onderhoud verliep via sms en niet telefonisch. Belemmerde de communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede afspraken, duidelijkheid omtrent onkosten, prima communicatie. De auto werd picobello weer afgeleverd,

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik werd heel vriendelijk en attent geholpen

Mijn auto was prima en orde en vuile plekken, die er net s nachts op waren gekomen door vogels, waren ook even schoongemaakt! Het leenfietsje stond klaar! Allemaal heel attent!

  • Aanbevelen? Ja
8

Redelijk

Wat er in de werkplaats gebeurd heb ik gen zicht op dat is een kwestie van vertrouwen. Bij het op halen ging het een en ander mis. Auto was niet klaar terwijl ik een sms bericht had gehad dat de auto klaar was. Ze hadden vergeten de ruitenwissers te vervangen. Toen dat klaar was was er niemand om een factuur te maken. Er zat wel een dame maar die was er pas en wist niet hoe dat moest. Ondertussen nog twee klanten om hun auto te brengen voor onderhoud. Dus met 3 personen wachten tot er iemand kwam om ons verder te helpen. Ik vind het een slechte zaak dat iemand die pas begint om die alleen te laten. Ik vind dit een hele slechte communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Goed geholpen, vriendelijk, netjes en alles duidelijk. Alleen de (reclame)meldingen op mijn scherm zijn er nog steeds. Zo irritant.....

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

goed en correct geholpen. contact en gereed melding verliep prima. auto weer netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles goed verlopen

Alles goed verlopen

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

-

  • Aanbevelen? Ja
9

Uiteindelijk de goede oplossing voor een niet-verklaard probleem.

(16-08) De auto (eC4) gaf een rode driehoek toen ik van huis wilde vertrekken, met de opmerking: kijk in het instructieboekje. Dat is een digitaal doolhof, dus mijn oplossing was: Nefkens bellen. Daar kreeg ik de reactie: pechhulp inschakelen. Dat was voor mij geen bevredigende oplossing, want wat dan? Ik wilde graag van mijn eigen dealer horen wat zij mij dan wel zouden adviseren. Dus ik werd teruggebeld. De auto zou bij Nefkens zelf uitgelezen moeten worden. Dus een berger moest de auto ophalen. Dat was voor mij wel een bevredigende verklaring, daarmee kon ik ook de pechhulpdienst te woord staan. Via Citroen Assistance was binnen twee uur mijn auto afgevoerd. Netjes! Vervolgens afwachten wat de diagnose zou brengen en wat de oplossing zou zijn. Dat leek allemaal nogal ingewikkeld. (Terwijl het probleem bij navraag in 5 op de 10 autos voor schijnt te komen.) (22-08) Uiteindelijk kon de auto toch binnen een week gerepareerd (van de juiste software voorzien) weer opgehaald worden en is tussen de bedrijven door ook de onderhoudsbeurt die voor 8 september stond gepland uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Vriendelijk, vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
10

financieel tegenvaller maar de service is goed

auto is weer top en schoon

  • Aanbevelen? Ja
10

De medewerkers achter de receptie maken echt het verschil

Ik voelde mij welkom. Na mijn wensen werd geluisterd en actief meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd top

Duidelijke afspraken, op tijd klaar en informatie bij problemen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.