Filters

8

service goed communicatie kan beter

Geen 5 sterren omdat de bereikbaarheid slecht is. Wachttijden zijn meerdere minuten. Bij andere dealers is de responstijd korter. Daarnaast zelf achter de status aan moeten bellen. Kennis en kunde prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lang moeten wachten op onderdeel

Heb 4 weken moeten wachten op een onderdeel. De communicatie hierover kon beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes gebeld en uitleg gehad over reparatie en auto rijd weer goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Prettig te woord gestaan en oplossing bedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

in vakantie tijd netjes en snel opgepakt

kapotte auto in vakantie tijd snel gerepareerd ondanks dat ik nog geen klant was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom super service

Direct geholpen met probleem met verlichting.. gelijk opmerking over conditie pakking van motor.. dat deze licht doorlaat.. advies om te herstellen..

  • Aanbevelen? Ja
4

teleurstellende ervaring

Auto onderhoud is waarschijnlijk goed. Niet handig is de klant te informeren over vervangen van niet noodzakelijke zaken zoals vloermatten en ruitenwissers die m.i helemaal in orde zijn . Vervelend werd het verlengen van de zgn assistance citroen pechulp plus voor e19.95 bijj een onderhoudsbeurt. Dat kon niet meer bij deze Citroendealer .!!Wel de zgn Nefkens pechhulp a e 75 . Ok de voorwaarden nationaal en internationaal zijn wel wat beter dan het reguliere aanbod maar de kans is groot dat je voor het internationale gedeelte dubbel verzekerd bent via auto verzekering of reisverzekering. Nog sterker en ook onbegrijpelijk is dat Nefkens zelf in haar voorwaarden de klant aanraad een pechulp verzekering af te sluiten via reisverzekering, want die gaat voor bij een calamiteit! Kortom een overbodige verzekering wat buitenland betreft. Na een hard neen van Nefkens over de verlenging van de Citroen Pechhulp gebeld met Citroen Nederland. Zij hebben contact opgenomen met de Nefkens Citroen in Amersfoort en toen bleek het wel mogelijk te zijn het via de Nefkens vestiging Citroen in Nijkerk. Onbegrijpelijk. Naar nu blijkt is er al bijna een jaar diskussie tussen Nefkens Am ersfoort en Citroen Nederland hierover. De klant is hiervan de dupe van en nog erger wordt hier niets eens over geinformeerd zoals het hoort. Dus Nefkens Citroen Amersfoort,stop met het aanbod voor Citroenrijders met jullie pechhulp aanbod en ga nu eens net zoals jullie zustervestiging in Nijkerk( en alle andere Citroenvestigingen) gewoon de Citroen assistance kaart aanbieden aan Citroenrijders! Jammer dat ook de update van de gps connect is mislukt , kwam er zelf achter .. Zou toch niet kunnen volgens de receptie maar het feit is er omonstotelijk bewezen . Afgesproken dat ik tzt ik weer contact op neem voor een gratis herkansing update. Teleurstellend allemaal . Auto was wel mooi schoongemaakt. Aanbevelen even niet zo

  • Aanbevelen? Nee
1

Heel slecht

Ik beschrijf mijn ervaringen bij Nefkens/Peugeot zo slecht dat ik nooit maar dan ook nooit meer een Peugeot zou kopen. Ik zal ook iedereen die overweegt ooit een Peugeot te kopen, deze af te raden deze te kopen. Service is echt totaal nul, wordt niet meegedacht met de klant, systemen zijn niet op orde, waardoor het de klant geld kost, en uiteindelijk wordt ik nog voor leugenaar uitgemaakt ook. Maar ervaring is zo slecht, dat ik deze week nog een afspraak maak bij Volkswagen/Audi om deze 208 in te ruilen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service.

Langs gereden en direct geholpen met vervanging van de ruitenwisserbladen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes

Ze zeiden dat het een uur zou duren maar binnen een half uur gereed. Top team.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct

Snel en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en flexibele service

Heel fijn dat de afspraak voor mijn APK gepland kon worden op mijn vrije dag. Ik werd zeer hartelijk ontvangen. De auto was snel klaar. Er werd een heldere uitleg gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Op een snelle en prettige manier te woord gestaan aan de service balen. Voor de eerste keer in de vele jaren dat ik klant bij jullie ben gebruik gemaakt van de thuis en haal service. Prima en correct !

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig

Vriendelijke medewerkster auto was zelfs schoongemaakt . Kom zeker terug . Rijd hier graag een paar km extra voor .( Woon in Rotterdam)

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer goed geregeld!

Ook voor onverwachtse reparatie zelfde dag nog materialen geregeld en reparatie uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en gemakkelijk via de site een opdracht te kunnen geven

Voor de beschadigde band werd snel een offerte verstuurd via de mail en kon ik op het tijdstip dat mij uitkwam deze bevestigen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot dusverre nooit teleurgesteld.

Correcte en vriendelijke ontvangst. Er wordt geluisterd naar evt. problemen die ik ondervind met mijn auto en deze worden, indien inderdaad nodig, snel verholpen. Laat mijn auto dan ook vol vertrouwen voor een beurt achter en stap nadien weer met een gerust hart in.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ondanks dat de auto het niet geheel goed deed bij ophalen toch goed opgelost!

Kreeg in goed overleg een leenauto mee zodat ik niet lang hoefde te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afhandeling probleem.

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg probleem, afspraak gemaakt. Volgende dag reeds welkom en probleem opgelost. Keurige behandeling en lekkere koffie !! en niet te vergeten: de pepermuntjes !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Oprecht, persoonlijk en goede service

Zie onderwerp

  • Aanbevelen? Ja
8

apk keuring en wat onderhoud

mijn ervaring is dat ik vriendelijk en goed ben geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Sleutel bij andere dealer niet goed geactiveerd bij aflevering. Ondanks dat auto niet bij Nefkens vandaan komt, fantastisch geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse service

Kwam met een lekke band tien minuten voor de pauze binnen rijden en de monteur werkte zijn pauze door om mijn band te repareren en nam daarna gewoon zijn pauze dat noem ik nog eens klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Eenvoudig afspraak maken, nette online terugkoppeling, goede overall service

  • Aanbevelen? Ja
10

Beter kan niet .

Zeer fijn contact met Rik en snel en goed geholpen. Ik ben de werkplaats zeer dankbaar dat ze de auto zo snel wilde maken zodat wij op vakantie komden . Dank jullie allemaal. Groeten uit Polen. Joris de Jong.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.