Slechte ervaring met bandenwissel
Half november wilde ik een afspraak maken voor een bandenwissel. In ‘mijn’ vestiging in Zeist was er pas na 6 weken ruimte. Dat vond ik onacceptabel lang duren. Daarom besloot ik de bandenwissel in De Meern te laten uitvoeren. Dan maar een stukje rijden. Daar kon ik na ongeveer een week, op 25 november, terecht. Een dag van tevoren werd er gebeld met de vraag of de afspraak verzet kon worden vanwege een zieke monteur. Wat mij betreft prima. Het werd 2 december. Die dag arriveer ik in De Meern, maar helaas tevergeefs. De winterbanden van mijn auto waren daar niet beschikbaar. De medewerkster zei ‘dat de banden wel waren afgeroepen’. Maar kennelijk was niet gecontroleerd of ze ook waren gearriveerd. Dus ik kon onverrichter zake weer naar huis. Slechte service. En dan heb ik het nog niet eens over de afspraakbevestiging (die je niet krijgt) en de telefonische bereikbaarheid (veel volharding nodig om iemand aan de lijn te krijgen).