Hopelijk tijdelijk ervaring
Het onderhoud van de auto was zoals altijd onberispelijk. Vanwege de overname/transitie binnen Nefkens was het krijgen van een afspraak een probleem na het ontvangen van de brief waarin stond dat de locatie in Bunnik ging verhuizen. Een eerste afspraak was gemaakt in Bunnik, maar moest uiteindelijk in Doorn worden ingepland. In de aankondiging die per brief werd verstuurd over de verhuizing van de locatie Bunnik, werd vermeld dat de overname heel soepel zou verlopen. Over de afspraken die in Bunnik waren gemaakt, deze werden dus afgezegd en dus niet door Nefkens maar door ons opnieuw moesten worden ingepland.Er werd niets vermeld. Gelukkig werd er, nadat we zelf contact hadden opgenomen met Nefkens, op het laatste moment een afspraak geregeld in Doorn.
We moesten 3 keer naar Doorn om de onderhoudsfactuur te betalen, maar het systeem werkte niet goed en de uitgeprinte facturen kwamen met onjuiste bedragen uit. Tot op de dag van vandaag hebben we nog steeds geen facturen ontvangen,
Het team van Doorn heeft wederom geweldig werk geleverd, maar de overgang verloopt/verliep niet zo soepel als het was aangekondigd.