Filters

10

Perfect en fijne communicatie

...

  • Aanbevelen? Ja
8

snel geholpen,

Moest alleen een reset worden uitgevoerd op de boardcomputer. Euvel was al verholpen maar garage kreeg de reset niet doorgevoerd. Euvel was snel verholpen. Prijs, 180 euro voor een reset is exorbitant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant gericht en deskundig

Betrouwbaar bedrijf, vroeger onder ZAM, later Henri en Herman, het is aan de nieuwe leiding om dit niveau te handhaveb

  • Aanbevelen? Ja
10

Topgarage

Fijne garage! Onderhoud wordt uitgevoerd conform afspraak. Altijd vriendelijke en vrolijke medewerkers. De verrichte werkzaamheden zijn prima, de sfeer is goed en de medewerkers weten waar ze het over hebben. Al jaren “mijn (onderhouds)garage” en wat mij betreft, blijft dat ook nog jaren zo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Plezierig contact en goede service

Al jarenlang klant bij deze garage en na een bezoek altijd met een tevreden gevoel naar huis. De mensen zijn erg plezierig in de omgang en zeer hulpvaardig. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Service en begeleiding was goed.

  • Aanbevelen? Ja
5

Duurde veel te lang, heb 6 uur moeten wachten voordat de onderhoudsbeurt gedaan was,

Er werd aangegeven dat het zo lang had geduurd vanwege het warme weer, dat daardoor het tempo wat lager lag. Dit vond ik complete onzin. Er waren verder geen bijzonderheden met de auto aan de hand.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service en prettig contact.

Al jaren betrouwbare garage en goede en eerlijke adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Auto ervaring is prima, de leenfiets kan net het verschil maken voor de 5e ster!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
4

matig

Eerder bij Henrie en Herman geweest, was prima met de monteurs, echter nu gaat het zeker niet goed met deze exorbitante tarieven, het lijkt nergens op, wat bij H&H €25,- koste durven jullie gewoon €90,- te vragen voor 10 minuten SCHANDALIG. Overweeg programma kassa op de hoogte te brengen.

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

prettig geholpen. Komen afspraken na. Bellen als er extra kosten zijn

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig geholpen, goed overleg

Nieuwe garage voor mij , maar correct en prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede werkplaats met veel werk ervaring

Ik ervaar Nefkens werkplaats in Door als de beste. Wij brengen onze autos altijd bij die werkplaats. Vanaf het maak van afspraak en auto naar de werkplaats brengen en na de werkzaamheden auto komen ophalen is erg top. Deskundigheid en auto kennis is op de top. Na autobeurt ervaren wij hele jaar geen klachten dat is fantastisch om mee te maken. Daarom Nefkens werkplaats in Door verdiend 5 sterren en 10 punten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Fusieperikelen

Het onderhoud prima, als vanouds. Maar als gevolg van de fusie hapert het: - Geen elektrische fiets, maar een gewone fiets meegekregen. - ICT problemen waardoor het aan de balie langer duurde dan normaal. - Verlenging Peugeot VIP abonnement bevestiging kostte tijd om te regelen (nog niet eerder gedaan); ik heb het telefonisch bevestigd gekregen (netjes), maar nog geen schriftelijke bevestiging gehad. Ik hoop en verwacht dat het voorbijgaande problemen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
2

Goede service

Klantvriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

aller beste garage in onze omgeving

Altijd zeer prettig en vriendelijk en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon al heel veel jaren een belangrijke en betrouwbare dealer.

Wij wonen in haarlem en hebben onze opels al ruim 25 jaar bij jullie gekocht en in onderhoud gehad. Ondanks de vrij grote afstand blijven wij bij jullie komen. En dat zegt genoeg

  • Aanbevelen? Ja
5

Hopelijk tijdelijk ervaring

Het onderhoud van de auto was zoals altijd onberispelijk. Vanwege de overname/transitie binnen Nefkens was het krijgen van een afspraak een probleem na het ontvangen van de brief waarin stond dat de locatie in Bunnik ging verhuizen. Een eerste afspraak was gemaakt in Bunnik, maar moest uiteindelijk in Doorn worden ingepland. In de aankondiging die per brief werd verstuurd over de verhuizing van de locatie Bunnik, werd vermeld dat de overname heel soepel zou verlopen. Over de afspraken die in Bunnik waren gemaakt, deze werden dus afgezegd en dus niet door Nefkens maar door ons opnieuw moesten worden ingepland.Er werd niets vermeld. Gelukkig werd er, nadat we zelf contact hadden opgenomen met Nefkens, op het laatste moment een afspraak geregeld in Doorn. We moesten 3 keer naar Doorn om de onderhoudsfactuur te betalen, maar het systeem werkte niet goed en de uitgeprinte facturen kwamen met onjuiste bedragen uit. Tot op de dag van vandaag hebben we nog steeds geen facturen ontvangen, Het team van Doorn heeft wederom geweldig werk geleverd, maar de overgang verloopt/verliep niet zo soepel als het was aangekondigd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Ik vind ruim 900 euro wel veel geld voor APK +? Wel fijn dat mijn autootje gewassen is!

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en goede service!

Door sluiting van de vestiging Bunnik gedwongen een afspraak te maken bij een andere vestiging. Locatie Doorn bood de eerste gelegenheid, en hoewel ook zij overvallen waren door de snelle sluiting van sommige vestigingen en hier ook niet volledig op toegerust waren ( geen vervangend vervoer bijvoorbeeld), hebben zij mij toch snel en adequaat geholpen. Alle lof!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen

Ondanks de sluiting van vestiging Bunnik, wat enige paniek bracht bij verschillende klanten en medewerkers, is de afspraak verzet en.de communicatie goed verlopen. Fijn en prettig contact met de servicedesk medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Duurde lang voor ze hadden uitgevonden hoe het zat met de betaling van de verzekering

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk, luisterden echt goed naar mijn vraag, persoonlijk

mijn auto was in reparatie bij een andere garage, daar was ik heel ontevreden over. Ik wilde graag een second opinion op de reparatie. Dat deden ze zorgvuldig en vriendelijk. Geeft veel vertrouwen om daar te blijven in het vervolg.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, conform afspraak

prima, conform afspraak

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Velperengh 2

3941 BZ Doorn

034 343 7000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.