Filters

2

Termijnen voor werkplaats bezoek zijn onwerkbaar

6 weken geleden deed de lader van onze Corsa E het niet meer. Bij Nefkens konden we pas 3 weken later terecht voor analyse van het probleem, laat staan reparatie. We zijn toen bij andere dealer gaan informeren en konden direct terecht. Toen ook besloten om de APK daar uit te laten voeren. Nefkens Nieuwegein proberen te bereiken om de afspraak af te zeggen. Na lang in de wachtrij doorgeschakeld naar Nefkens centrale. Via hen afspraak gecanceld, maar is blijkbaar niet doorgekomen. Werkplaats dus niet bezocht, maar om beoordeling wordt dus wel gevraagd. Bij deze dus. Het is onwerkbaar als je auto stuk is om zo lang te wachten. Ik mis Henri&Herman, hoe het wel kan bewijst De Goey in Montfoort, bereikbaar, bellen terug en hoewel auto nog steeds stuk is doordat de boord lader slecht leverbaar is, voelt dat echt heel anders.

  • Aanbevelen? Nee
10

Subliem

Aardige medewerkers.. snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkplaats is prima, maar…

Beste eigenaar: fijn dat u verhuisd bent van lokatie. Minder fijn is dat je zelden je auto kwijt kan als je langs wilt komen of je auto komt brengen. We hebben nu al regelmatig bij uw buren gestaan en die zullen dit zeker niet in dank afnemen. Ik heb tot 4x toe een terugbelverzoek achtergelaten bij de receptie. Geen reactie niets. Bij de werkplaats hadden ze niets ontvangen. Die hebben het overigens te druk om überhaupt de telefoon op te nemen. Dus maar weer langs gereden met als gevolg dat je weer je auto niet kwijt kan. Jammer dit hoor. Wat dit betreft gaat de service en kwaliteit vanuit de eigenaar met sprongen achteruit. Het personeel kan er niets aan doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en zeer klant gericht

De koffie staat altijd klaar en de medewerkers zijn zeer klantgericht en zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Servicegericht!

Een dag na de onderhoudsbeurt gaat het waarschuwingslampje bandenspanning aan. Ik dacht nog even resetten en rij langs de werkplaats om te vragen hoe. Toen ik uitstapte zag ik tot mijn schrik een platte achterband. 5 minuten voor sluit van de werkplaats meld ik me bij de werkplaatsreceptie. De mevrouw achter de balie pakt mijn sleutel en rent de werkplaats op. Nog geen 10 minuten later kon ik weer verder met een gerepareerde band. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Alles weer goed nagelopen en alleen dingen vervangen als het echt nodig is .Na de servicebeurt rijd het weer als nieuw.

  • Aanbevelen? Ja
6

De service, ontvangst, parkeren en beleving op de vorige locatie was een stuk veyer

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Top.

Vriendelijk personeel en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
6

Werkzaamheden duren vrij lang

Recent een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan mijn Opel. De onderhoudsbeurt duurde vrij lang. Ook konden niet alle werkzaamheden in één keer verricht worden. De tweede afspraak voor het vervangen van mijn banden zou 3 kwartier duren maar dit werd uiteindelijk 2,5 uur

  • Aanbevelen? Nee
4

Groot verschil met service in het oude Bunnik

Mijn auto voor het eerst naar Nefkens Nieuwegein gebracht. Voorheen bracht ik mijn auto voor onderhoud naar Bunnik. Het verschil: Na een beurt werd de auto gewassen dan wel gestofzuigd. In Nieuwegein wordt dit niet gedaan. In Bunnik kreeg ik een terugkoppeling wat ze hadden aangetroffen. In Nieuwegein hebben ze geen idee wat er met de auto gebeurd is. Ik had gevraagd te kijken naar defecte keyless entry en kap die los zat bij de spiegel. Keyless entry is niet gemaakt en/of niet naar gekeken. Mbt de loszittende kap weet ik niet of ze ernaar gekeken hebben. In het diagnose rapport kon ik ook krassen/deuken/roest en schade aan velgen in het winkelmandje doen. Dit zonder kosten. Bij nabellen snapte ze niet dat dit erop stond en er werd ook niets mee gedaan. Ik als klant was verheugd dat ze dit zouden bijwerken als service van Nefkens. Ik werd er onterecht blij van want er werd niet naar gekeken. Benoem dit dan ook niet in een rapport. In het rapport kwam een advies de rubbers van deuren te vervangen. Aangegeven deze reparatie uit te laten voeren voor 325 euro. Bij het ophalen van de auto bleek dit niet te zijn uitgevoerd. Dit had ik graag van te voren geweten iig voor ik deze reparatie in een winkelmandje doe. Nu moet ik ervoor terugkomen. Voor deze reparatie werd ik gebeld maar ik kon niet opnemen. Meerdere malen teruggebeld met een terugbelverzoek. Ik word niet gebeld, dus ik vermoed dat ik er weer zelf achteraan moet. Binnen het diagnose rapport stond rond de 9 euro en nog iets mbt bijvullen koelvloeistof. Ik heb een Vip kaart en dit valt (buiten de beurten om) onder een gratis service. Als trouwe klant die 1032 euro betaalt voor een beurt had ik het zelf chique gevonden deze aanvulling van vloeistof niet te berekenen. Ik had ook op nee kunnen drukken en na de betaling kunnen vragen vloeistoffen bij te vullen. Jammer en niet nodig, mijns inziens. In Bunnik stond de communicatie en service op een duidelijk hoger level. Groet, Sven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Heel goed geholpen en erg vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
4

De service en klantvriendelijkheid verdwijnt

Telefonisch nauwelijks bereikbaar Werkzaamheden verkeerd ingepland Minder klantvriendelijk aan de balie, dit was voorheen altijd goed. Centrale deurverg. weigering niet opgelost

  • Aanbevelen? Nee
10

8

Alles was duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet klantgericht

"Mijn ervaring was teleurstellend. De ontvangst was niet professioneel en bij het ophalen van mijn auto moest ik lange tijd wachten zonder enige communicatie over de status. Niemand vroeg waarvoor ik kwam, hoe lang het nog zou duren of bood zelfs maar een kop koffie aan. Dit had veel klantvriendelijker gekund."

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service en top meegedacht

Sinds 11 maanden in het bezit van deze auto. En het diagnose rapport liet een aantal zaken zien die volgens mij nog binnen garantie vielen. Voor ik echter kon gaan bellen werd ik al teruggebeld dat er een aantal zaken onder de garantie zouden worden vervangen en dat waren zeker niet de goedkoopste. Was voor nefkens een vreemde eend maar na 2 dagen stond mijn auto weer tiptop vvor me klaar. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn auto is bij onderhoud euvel verholpen thks

heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en snelle afhandeling.

-

  • Aanbevelen? Ja
6

Communicatie is een dingetje

Toen ik de auto kwam brengen werden mij de kosten medegedeeld waarop ik antwoorde dat het een lease auto is. Oh ja was de reactie van uw medewerker. Even in zijn computersysteem gegluurd en ja klopt. Na ongeveer anderhalf uur een SMS dat er een mail gestuurd was. Nog nooit meegemaakt maar vooruit ik check de mail. Een opsomming welke werkzaamheden er gedaan moesten worden en de kosten hiervoor. Graag toestemming. Tsja lease auto dus lease maatschappij. Gebeld maar verder dan de algemene receptie ben ik niet gekomen. U wordt terug gebeld meneer. Ik had waarschijnlijk moeten vragen op welke datum want ik ben nooit meer gebeld. Uiteindelijk de lease maatschappij maar gecontact en die hebben wel contact gekregen. Het was allemaal geregeld. Tot ik de auto op kwam halen en uw medewerker op zoek ging naar de factuur. Dit is de tweede keer dat ik van jullie diensten gebruik heb gemaakt en ik denk ook de laatste want om op deze manier het onderhoud voor elkaar te krijgen vind ik iet wat overdreven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Fijn geholpen, thuisgebracht en weer opgehaald. Kleinzoon blij met zijn dinky toy auto toen we de auto op kwamen halen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijkheid en kennis voorop

Vriendelijk personeel en alles heel vlug. Een berichtje toen de auto klaar was. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
6

Beetje Teleurstellend

Bij het brengen van de auto moest ik erg lang wachten, terwijl er 3 personen aanwezig waren achter de balie was er maar 1 die actief de klanten hielp waarvan er 3 stonden te wachten. Vervolgens is het niet gelukt mijn auto gereed te krijgen in 1 dag, voor een normale grote beurt zonder bijzonderheden, waarvoor de afspraak erg lang geleden al gemaakt moest worden. Daarnaast kreeg ik voor de 2de maal niet het vervangende vervoer wat was besteld via de afspraaksite, waarvan ik dan denk, als je er niets mee doet, haal dan die mogelijkheid uit je programma zodat het niet meer voor teleurstellingen kan zorgen...simpel toch!? Kortom... niets veranderd sinds vorige keer... beetje jammer... maar het resulteert wel in het proberen van een andere garage de volgende keer.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede snelle service

Goede snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Auto rijdt weer als nieuw.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles liep soepel

Er is gedaan wat afgesproken was zonder gedoe.

  • Aanbevelen? Ja
10

update GPS

geheel volgens voorspelde en geplande update van mijn c5 aircross plugin

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Parkerbaan 12

3439 MC Nieuwegein

030 6047820

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.