Filters

10

Correcte en snelle service

Correcte en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke ontvangst

Ik was blij verrast dat de reparatie zo snel kon worden uitgevoerd. Hopelijk zal e.e.a. leiden tot lekkageloze ritten. Koffie was goed.

  • Aanbevelen? Ja
6

vervangende auto slecht onderhoud goed

vervangende auto was in gerookt en niet schoon van binnen en niet afgetankt. Als je veel op de weg zit is het handig als een navigatie in zit. afspraak was goed auto was op de afgesproken tijd gereed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden….

Auto doet het prima , vertrouwen er helemaal op.. erg fijn rijden….

  • Aanbevelen? Ja
8

EERSTE KEER

ZIE BOVEN DUS NIET GELIJK VOLLE POND

  • Aanbevelen? Ja
8

Vertrouwde service

Meedenkend personeel mbt uitgevoerd onderhoud, waardoor kosten bespaard zijn.

  • Aanbevelen? Ja
6

Grote teleurstelling wb reparatie bedrag

Ik heb een Opel Karl, stuurde tegenwerkend, voor controle naar Nefkens , al meer dan 30 jaar mijn garage ( voorheen Honders, Henri&Herman) 2 uur gewacht, diagnose stuurbekrachtiging defect. Omdat het een elektromotor is, moet hele stuurkolom vernieuwd worden. Indicatie; een paar dagen vervangende auto, duurt lang voordat auto klaar is , want oh we hebben het zo druk:), moest opeens ook 2 nieuwe voorbanden. Hele kostenplaatje bijna €2200,- te gek voor woorden:) pas later in het reparatie proces kwam er een weinig begrip. Ik vind dat de service desk niet echt vriendelijk is....

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en snel geholpen door Rico

Snel afspraak gemaakt, terugroepactie snel en goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
2

telefoninsch niet te bereiken !

ik zou gebeld worden als er een rubber slang binnen zou komen ter vervanging. Na 8 weken geprobeerd een werkplaatsmedewerker aan de lijn te krijgen. 6x gebeld, vele wachten voor u.....4x bericht dat ik zou worden teruggebeld, niet gedaan , erg slecht. toen maar naar de garage gereden om een medewerker te spreken. daar goed geholpen en afspraak kunnen maken die vlot verlopen is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Onderhoud uitgevoerd zoals afgesproken

Onderhoud uitgevoerd zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling reparatie

Onze Opel Meriva was koelvloeistof verloren en moest versleept naar de garage in Nieuwegein. Dit proces en de reparatie zijn keurig en vlot afgehandeld, ondanks de grote drukte op dat moment. Bovendien kregen we coulance korting op de reparatie. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd te vreden.

Ik kom hier alweer 12 jaar met mijn auto voor onderhoud. Wordt altijd goed geholpen. Vriendelijke mensen aan de balie. Alles gaat vooral in goed overleg. Koffie terwijl ik wacht. Prima toch!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima 9

Goede afspraken en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Fijn geholpen en....een schone auto! wat een verrassing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles gecontroleerd, naar werk gebracht, goede communicatie

Heel netjes. Onderhoud en APK verricht. Goede communicatie. Naar werk gebracht en gehaald.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig geholpen en weer veilig op weg!

Goed geholpen en de auto weer netjes.

  • Aanbevelen? Ja
8

Service prima, telefonische bereikbaarheid zeer slecht

Telefonisch contact lukte niet. Daarom na hulp van Opel Assistance rechtstreeks naar de garage. En daar? Werd ik onmiddellijk geholpen. (De accu moest vervangen worden).

  • Aanbevelen? Ja
10

vlotte afhandeling

prettige service bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Top mensen daar alles top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

Beter dan carglas. Snelle service !

  • Aanbevelen? Ja
8

zoals was verwacht

De sfeer achter de balie vind ik minder dan in verleden. Te clean.

  • Aanbevelen? Nee
10

Het direct inspringen op de wens van de klant!

Dat wil zeggen , een persoonlijke benadering en directe actie me gewenste resultaat in korte tijd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Vooraf goed overleg gehad over de te repareren turbo na pech in de vakantie, en over het uit te voeren jaarlijks onderhoud. De werkzaamheden konden een week eerder worden uitgevoerd dan gepland, waardoor ik mijn Astra geen 8 maar 7 weken kwijt was (inclusief wachttijd van repatriëring uit Frankrijk).

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

zie mijn emailbericht van 3 okt. jl. aan [email protected] gericht aan de direktie van Nefkens B.V.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Helemaal top geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Parkerbaan 12

3439 MC Nieuwegein

030 6047820

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.