Filters

10

update GPS

geheel volgens voorspelde en geplande update van mijn c5 aircross plugin

  • Aanbevelen? Ja
4

geen contact, lang in de wacht, maar wel een goede telefoniste

mijn auto kwam voor een apk keuring. ik zou gebeld worden maar hoorde gehele dag niets. na zelf bellen, bleek iedereen al naar huis. ze waren met gewoon vergeten. een vriendelijke telefoniste heeft me nog in contact weten te brengen met iemand van de verkoop. net voor sluitingstijd heb ik mijn auto op kunnen halen en afgerekend met bij iemand van de verkoop. die niet eens zijn excuses maakte voor het ongemak voor mij. Door al dat gedoe ben ik vergeten mijn vip kaart te verlengen en prompt bij thuiskomst was een lampje stuk. maandag weer erheen (mijn man dan) en nog een rekening van bijna 25 euro erop voor het aanbrengen van een nieuw lampje. Met vip kaart was dat gratis.

  • Aanbevelen? Nee
8

Is OK

Geen moeilijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie en bereikbaarheid

Op de 5de ontvingen wij een mail dat er op 6-2-2025 een onderhoudsbeurt gepland stond. Volgens ons stond die op de 18de. Daarom hebben wij die dag geprobeerd contact te krijgen met de werkplaats. Helaas werd de telefoon niet opgenomen. Wij hebben ook 2 terug bel verzoeken bij de centrale achter gelaten, maar helaas bleek het onmogelijk contact te krijgen. Op 6-2-2025 als nog naar de werkplaats gegaan. Er bleek inderdaad een fout te zitten in de gemaakte afspraak, maar we konden de auto achterlaten voor onderhoud. Omdat we 's middags nog niets gehoord hadden hebben we opnieuw herhaaldelijk gebeld, maar ook nu was de werkplaats niet bereikbaar. Om 16:50 werd gebeld dat de auto klaar was. Daarbij werd medegedeeld dat ze om 17:00 sluiten en niet bereid waren om te wachten tot ik de auto af kwam halen. Omdat ook onze andere auto (ZH-083-D) die dag in onderhoud was (en niet gereed ging komen die dag) en wij afhankelijk zijn van de auto (mijn vrouw is minder mobiel en afhankelijk van vervoer) ben ik met spoed naar de werkplaats gegaan om op het laatste moment de auto op te halen. Het is mijn mening dat een betere communicatie en bereikbaarheid veel van de problemen opgelost zou hebben. Als excuse werd gegeven dat er zieken waren. Juist daarom had communicatie zowel de werkplaats als mij geholpen. Als ik tijdig duidelijkheid had gehad, dan had ik maatregelen kunnen nemen en daarmee ook mogelijk tijd/ruimte voor de werkplaats kunnen vrijmaken.

  • Aanbevelen? Nee
4

afsporaak verkeerd ingepland

afspraak gemaakt op vrijdag. kreeg mail dat afspraak op donderdag was. in telefonisch contact kon dat niet aangepast worden. uiteindelijk hebben we de auto donderdag gebracht maar werd er pas op vrijdag aan gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top gedaan

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Analyse was duidelijk, de extra's (in dit geval remblokken) ook. Wellicht dat het komt omdat jullie de Opel-locatie hebben overgenomen maar ik had geen e-mail gekregen om het onderhoud te plannen en dat was ik wel gewend. Hopelijk dat ik over een jaar die melding wel krijg. Groet, Jos Batist

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Zeer slecht zitten mannen die niks extra voor de klant willen doen. Geen moeite willen doen om in het systeem op te zoeken. Mogen jullie contact opnemen ja graag twijfel niet gewoon doen Tel 0631939759

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Perfecte service en vriendelijk personeel Tevens ook goede koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig en goed

Er werd ruime tijd en aandacht genomen voor het oplossen van het probleem.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet klantvriendelijk

1,5 jaar gewacht op een update voor mn navigatie. Auto gebracht voor een reparatie en bij mijn vraag of ze gelijk de onderhoudsbeurt kunnen doen, kreeg ik tot twee keer toe op een niet vriendelijke manier te horen: ALS WIJ ER TIJD VOOR HEBBEN.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super fijne service .

Ik belde kon meteen langs komen. Binnen een half uur stond ik weer buiten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service bij de onderhoudsbeurt

De service was goed en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heldere afspraken die ook zijn nagekomen.

Positief voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Vriendelijk, vakbekwaam en goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zie hieronder

Ik ben prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service.

Altijd vriendelijk personeel en goede service. Afspraken worden nagekomen en op tijd gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Fijn geholpen , komen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

Vriendelijk personeel wachtruimte prima

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service

Ik bracht mijn auto voor een reparatie en kreeg als eerste te horen dat het systeem eruit lag dus of ik kon vertellen wat er precies moest gebeuren. Ik zou gebeld worden zodra hij klaar was. Rond half 5 nog geen telefoontje gehad dus zelf gebeld. De werkplaats receptie nam niet op en de telefoniste meldde mij dat ik moest wachten totdat ik een sms'je kreeg. Na 5e nog geen sms'je of telefoontje dus maar weer bellen. Je raadt het al de medewerkers van de werkplaats zijn al naar huis dus het advies was de volgende dag mijn auto op te halen. Dit was geen optie aangezien ik hem nodig had. Ik mocht hem alsnog dezelfde dag ophalen. De telefoniste zou zorgen dat er een verkoper zou wachten totdat ik er was. Kom ik daar meldt de verkoper mij dat mijn auto helemaal niet bij hun staat en of ik hem die ochtend wel echt bij hun heb gebracht. Ik ben toch zeker niet gek? Daarna zou het komen, omdat de telefoniste het kenteken verkeerd had doorgegeven. Mijn auto stond namelijk gewoon pal voor de opening van de receptie. Ze konden me niet vertellen wat er gedaan was. Pas toen ik zei dat het gewoon op het briefje voor hem stond werd verteld wat er is vervangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed en netjes.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Super geholpen ondanks het druk was . Had twee schroeven in mijn banden

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk teleurstellend

Na het maken van de afspraak werd deze verzet omdat de onderdelen er niet waren. Dat kan, in deze tijd , gebeuren. Dat er dan ook nog een simpel standaard onderdeel vergeten wordt te bestellen kan dan ook nog. Echter de monteur die de werkzaamheden uitgevoerd heeft had dit moeten en kunnen opmerken en moeten melden, wat niet gebeurt is. Waardoor de receptiemedewerker mij , bij het ophalen van de auto, niet op de hoogte kon stellen en ik er bij thuiskomst pas achter kwam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Uitstekende en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geregeld

ik ben super geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Parkerbaan 12

3439 MC Nieuwegein

030 6047820

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.