Filters

10

Vriendelijk te woord gestaan en reparatie correct uitgevoerd

De baliemedewerker heeft in overleg eerst een diagnose onderzoek geadviseerd waaruit een reparatie advies kwam. Er was wat verwarring over de prijs maar uiteindelijk viel het mij nog mee. Auto is gelijk APK gekeurd en kreeg ook een wasbon mee. Nog even terug geweest om te vragen naar de ontbrekende kunststof afdekkapjes deze waren vergaan maar volgens de werkplaats niet echt nodig. Al met al tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede vriendelijke service.

Duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
9

De beurt werd prima uitgevoerd en met een goede service

De Bandenwissel is goed en redelijk vlot verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Een top ervaring

Fijne communicatie, top

  • Aanbevelen? Ja
10

Versneld naar APK keuring.

Was te laat met regelen van de APK, zo fijn dat jullie me snel hebben geholpen. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak.

Sorry maar ik doe niets verplicht

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service.

Op tijd klaar met de controle. Rustge omgeving om te wachten. Koffie en thee beschikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
4

Tegenvallend

Wilde allereerst een afspraak maken bij Nefkens Amersfoort voordat we een paar dagen met de auto op pad zouden gaan. Het betreft een eerste beurt met ca 15.000km gereden. Dat was binnen 6 weken niet mogelijk, daarom uitgeweken naar Nefkens-Zeist. Van Citroën al eerder een melding gekregen op de telefoon dat besturingsmanagement en GPS geupdate moesten worden. De update van GPS is nodig omdat b.v. rotondes niet altijd bekend zijn bij de navigatie. De in de melding getypte site is NIET bereikbaar, de benodigde software kan dan niet geladen worden op de p.c. en daarna niet op de speciaal aangeschafte stick! Meerdere malen geprobeerd. Wat nu? dan maar bij de dealer later doen. Dat geeft extra kosten werd gemeld. De auto doet het verder goed geen opmerkingen bij afgeven aan de dealer, behalve de 2x updates. Na dik 2 uur is auto klaar. Betaald en de auto meegenomen. De GPS blijkt aangepast te zijn, maar het besturingsmanagement NIET. De auto geeft aan 2021-07-02systeem 43.04.26.52_NAC-r0 terwijl de update 44.07.33.32_NAC-r0 geïnstalleerd zou zijn. Of deze garage aan te bevelen is kan niet gezegd worden. Het is een auto binnen de garantietermijn, die moet wel bij een officiële garage onderhouden worden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Zeer snel geholpen en snel weer weg vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Begrip tijdens discussie over kosten.

Enkele dagen voor onderhoudsbeurt was er 2 liter olie ververst. Is na discussie voor een groot deel gecompenseerd. Dus naar tevredenheid opgelost

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima garage

Eerste beurt gehad. Auto om 8 uur gebracht en in de middag weer opgehaald. Netjes en snel behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Goede en vriendelijke service. Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

volle tevredenheid

prima

  • Aanbevelen? Ja
8

onzorgvuldig met afspraak

Ik had bij de afspraak voor de APK in email EN mondeling aan de balie gevraagd of ik per auto weer naar huis gebracht kon worden en of mijn auto weer bij mij afgeleverd kon worden. “ALS dat niet mogelijk was, zou ik een andere garage zoeken.” Toen ik mijn auto op de afgesproken dag en tijd bracht, werd me door een dame van achter de computer gezegd dat dit niet mogelijk was voor de APK????!! Ik kan nog prima rijden, maar de afstand naar mijn huis kan ik niet meer lopen. Tenslotte kwam t toch in orde. Ik wil best betalen voor het thuisbrengen. Misschien moet ik een paar dagen van te voren de afspraak weer in de aandacht brengen?

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ervaring

Alles ging vlot en kundig. Well done!

  • Aanbevelen? Ja
8

volgens afspraak is het onderhoud aan mijn auto uitgevoerd.

volgens afspraak is het onderhoud aan mijn auto uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en netjes

Zeer goede behandeling, eerlijke weergave can nodige reparatie oude auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Fijn geholpen, ook met leenauto

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben heel blij en tevreden.

Vriendelijke en deskundige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte/geen opvolging van een verzoek

Beurt en apk e.d. prima verlopen, gebeld ivm extra kosten. Bij ophalen was de auto niet gewassen , wat bij Nefkens en Mekenkamp altijd wordt gedaan. Gemeld aan een verkoper, zou het doorgeven zodat wij teruggebeld zouden worden. Niets gehoord, zelf weer gebeld en door receptie gezegd dat wij direct teruggebeld zouden worden. Tot nu toe geen enkel telefoontje gehad. Absolute desinteresse voor een vraag/klacht van de klant!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Klantvriendelijk, attent en zeer deskundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima te woord gestaan bij brengen en halen van de auto.

Prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Mijn ervaring was prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

snelle actie op beoordelen reperatie reparatie goed en snel uitgevoerd goede uitleg van reparatie zeer goede service naar mij als klant voor mij een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.