Tevreden en vriendelijk ontvangen

Fijn bedrijf, en vriendelijk mensen. Zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en vriendelijke service, vakkundig personeel.

Goed geholpen doorn vriendelijk en vakkundig personeel. Helaas kon men de storing (geen 12v via de boord cq autoaccu niet direct verhelpen. Hopelijk een volgende keer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een topbedrijf met topmedewerkers!

Onze ervaringen met Wisselink caravans en haar medewerkers zijn bijzonder positief: men is klantvriendelijk, voorkomend, betrouwbaar, meelevend, meedenkend en schroomt niet om evt, tekortkomingen ruimhartig te compenseren. Iedereen die ons (geduldig) te woord heeft gestaan, heeft geholpen en geadviseerd, verdient een pluim. Wij zijn heel blij met onze ‘nieuwe’, tweedehandse caravan en nieuwe voortent!! Een topbedrijf met topmedewerkers, dus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je wordt op een erg plezierige wijze geholpen door deskundige medewerkers!

Positief

Snel klaar. Prijs was correct. Nu even afwachten of alles naar behoren werkt. Maar dat zal best. Het lijkt me een bedrijf dat service hoog in t vaandel heeft.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundige vakmensen en snelle service

Vriendelijk en behulpzaam

Positieve ervaring, erg vriendelijk personeel

Prima communicatie, snel regelen en tevreden over resultaat

Prima communicatie, snel regelen en tevreden over resultaat

Heel vriendelijk en behulpzaam

Jammer dat Zutphen zover weg is

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Servicebeurt conform afspraak uitgevoerd en een prima uitleg bij het ophalen van de caravan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen zeer vriendelijke personeel

Fantastische mensen en zeer vriendelijk geholpen en goede uitleg

• Deskundigheid/Vakmanschap

In volste vertrouwen onze camper afgegeven voor een Maxfan en extra achtervering.

De oplevering van de wijzigingen was geweldig. Goeie uitleg en prima werk. Volledig volgens afspraak. Een zeer tevreden klant

Service met de grote "S"

Ochtends zouden we met de camper vertrekken en de camper stond op 220 Volt aangesloten. Stinken en een bloedhete acculader met een kokende accu... De camper is elders gekocht en onderhoud gebeurd alleen bij de auto garage en die weten hier niet zo veel van. Dan maar eens bellen met Wisselink die aan de ZE weg wat er netjes en verzorg uitziet. Misschien kunnen die wel ons adviseren wat te doen. Gebeld, kom maar langs dan meten we alles even door en toen bleek dat accu was "overleden". Ze konden deze wel vervangen, was op voorraad en ze hebben direct dit gedaan. Gewoon directe service zonder afspraak en we konden met de camper door op vakantie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

After sale service is prima

Na aanschaf van onze Fendt caravan bleken er aantal zaken bij oplevering niet in orde. Is op een toegezegde reparatie na, snel en vakkundig verholpen.

Gastvrij, duidelijk, eerlijk

Wij zijn gastvrij ontvangen. Wij hebben onze vouwwagen ingeruild voor een caravan. Verkoper nam de tijd voor ons en was helder en duidelijk hoe de inruil ging. Snelle levering, goede uitleg!!!

Goeie voorlichting en klantvriendelijk

Goeie voorlichting en klantvriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Lang gewacht op een nieuwe disselklep maar uiteindelijk goed gekomen.

In januari een Eriba gekocht. Na ons eerste weekend ermee op pad bleek de lak op de disselklep te gaan bubbelen. Dit in april gemeld en er zou een vervangende klep komen. We moesten er vervolgens zelf een aantal keren achteraan om een afspraak te regelen wat inhield dat we pas in juli de zaak geregeld kregen. De uitvoering was verder prima en het is toch nog goed gekomen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Vanwege het feit dat ik de chef werkplaats, Marcel, ken ben ik bij Wisselink terecht gekomen. Ik heb veel vertrouwen in Marcel en daarbij dus ook in Wisselink. Ik blijf daar klant.

Vriendelijk, professioneel en snel

Helemaal top, precies zoals je het wil

(V)aardig en competent

Wij zijn snel en goed geholpen door een erg vriendelijke monteur.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede service. Snelle reacties op vragen per mail.

Wisselink heeft super service. Afspraken worden goed nageleefd en alle afgesproken afleverpunten waren meteen in orde.

Mooie showroom

Eerste indruk van bedrijf / showroom is goed. Netjes en overzichtelijk. Mooi wisselend aanbod van caravans en campers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima ontvangen, prima service. net onderhouds/ Bovag rapport

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer kundig en vertrouwd geholpen

Wij zijn uiterst vriendelijk en kundig geholpen met de aankoop van de caravan.

Heel fijn geholpen!

Vriendelijke mensen en goed geholpen door iedereen.

Gelderhorst 2

7207 BH Zutphen