Filters

9

Gruwelijk fijne en behulpzame vakmensen

We hebben in Januari onze eerste caravan hier gekocht. Werden vriendelijk ontvangen en er werd alle tijd genomen om ons over de caravan te vertellen. Er werd in oplossingen gedacht en dat vonden we heel fijn. Hebben er de caravan van mijn ouders ingeruild. Op de omruildag, kregen we nog een uitgebreide uitleg over de “nieuwe” Onze ervaringen zijn iig super.

  • Aanbevelen? Ja
8

No nonsens met verstand van zaken

Via de duidelijke site gezien dat er een vast bedrag staat voor hordeur reparatie buscamper. €375,-. Bij ophalen perfect gereapareerd tegen veel lager bedrag. Tsja als er maar zoveel uur aan gewerkt is kost het dus niet het standaard bedrag maar wat er aan kosten daadwerkelijk is gemaakt. Zo kan het dus ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles zoals afgesproken

Van begin tot eind van de servicebeurt van onze caravan is alles prima verlopen. Tussentijds werd er nog contact opgenomen over het wel of niet vervangen van een onderdeel. Fijne ervaring opgedaan.

  • Aanbevelen? Ja
1

als nieuwe klant, hebben ze alle tijd voor je,kom je met klachten ,klantvriendelijkheid???????

Vorig jaar hebben wij een Fendt caravan gekocht, bij dit bedrijf. Volgens hun zaten alle accessoires erbij die op de lijst stonden. Thuis aangekomen miste wij de 2 zijwanden van de thule luifel en de hordeur was kapot. Hordeur afgegeven, zijwanden konden ze niet vinden, verkoper kwam terug met het verhaal, collega heeft ze mee op vakantie zijn er met 2 weken weer. Dat was sept, nu geen 2 maar 20 weken verder het is inmiddels febr. ,nog geen wanden gevonden en de hordeur????? Nu een andere verkoper, mocht nieuwe wanden bestellen in overleg met de bedrijfsleider, Een dag daarna mail de hordeur is gevonden, de wanden gaan ze zoeken Hoezo zoeken. er zouden nieuwe besteld worden. Telefonisch contact gehad met verkoper, was geen fijn gesprek En daar kwam weer een nieuwe mail, de nieuwe wanden zijn besteld, en de hordeur wilde ze er wel in zetten. Ons vertrouwen is helemaal weg ,die deur zetten we er zelf wel in. 11 feb spullen opgehaald, de spullen werden op de balie gelegd ,en zoals wij in het Twents zeggen red oe d'r met Klant vriendelijkheid is hier ver te zoeken. De fout ligt bij jullie en niet bij ons

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijk en correct

Correcte en vriendelijke behandeling, alleen de communicatie onderling zou beter kunnen .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en correct geholpen.

Caravan gebracht voor een bovag beurt. Wordt goed geschakeld en werk wordt netjes overlegd. Erg tevreden over hoe we zijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Wordt fijn geholpen en te woord gestaan, ook kleine garantie reparatie wordt direct opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn contact en goede service

Onlangs een Eriba caravan gekocht. Super fijn geholpen en ook ontzettend goed meegedacht vanuit Wisselink. Ik kan ze zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top.

Prettige ontvangst, alle punten die gedaan zijn met Marcel doorgenomen en conform gemaakte afspraken afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top Service

Onze occasion Camper lekte koelvloeistof. Waarschijnlijk een aansluiting losgetrild. Alles keurig onder garantie gerepareerd. Super opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Goede service, vriendelijk en bekwaam

  • Aanbevelen? Ja
9

top!

wij hebben een caravan bij wisselink caravans en campers gekocht bij de locatie Zutphen. heel fijn geholpen en hebben ons goed uitgelegd hoe alles werkt. wij kunnen met een gerust hart lekker met onze caravan naar spanje! de caravan werd schoon afgeleverd. heerlijk is dat!:-) nogmaals super bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
2

Onjuiste faktuur

Gebracht voor grote beurt (595,00) plus APK. Pas op, Apk wordt hier niet in mee gerekend. Dag van te voren ben ik gebeld dat camper klaar was en alleen nog moest worden afgemeld. Ik kon volgende dag dan camper ophalen. Ik was er om 13:00 uur. Helaas .. sorry maar camper moet nog worden gekeurd en daarna worden afgemeld. Betekende bijna 2 uur moeten wachten. Toen ontving ik factuur waarvan ik schrok. Dit kan niet kloppen. Prijs €595,00 is totaal incl. standaard onderdelen. Ze pakte de bon zonder wat te zeggen, ze maakte een nieuwe faktuur….. hoppa €200,00 minder. Ze meldde dat blijkbaar op internet dit verkeerd stond vermeld. Al met al een zeer slechte ervaring! Tevens vrouw achter balie deed niet echt vriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
10

Super geholpen

Dakventilator netjes geïnstalleerd. Medewerker heeft gebeld om door te geven dat hij klaar was en wat de kosten waren. Super netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Prima service

Prima service garantie werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goede service, klantvriendelijk

Wederom zeer goed geholpen bij Wisselink Zutphen o.a door Marcel. Fijne service en vriendelijke medewerkers met know how. Het is voor ons een flink stukje rijden naar Zutphen maar gezien de goede service en klantvriendelijkheid doen wij dit graag. Dank Wisselink Zutphen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Top bedrijf met zeer deskundig personeel.

Wisselink heeft ons een uitstekende tweedehands camper verkocht. Onze vragen worden steeds prima beantwoord en ook de monteurs verrichten uitstekend werk. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Uitstekend

Wisselink is een mooi bedrijf. Ik voel me daar welkom en ben goed en vriendelijk ontvangen. Ik hoop er niet te vaak te komen voor reparaties, maar als het nodig is, dan staat Wisselink voor mij klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prettig en deskundig

Prettige communicatie en service. Deskundige van ‘schade’.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Makkelijk, op tijd, vriendelijk

Makkelijk afspraak maken. Vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Kan het beter? Moet ik nog tegen komen.

Uitstekende service en communicatie met de medewerkers van de werkplaats. Ben blij de overstap te hebben gemaakt naar Wisselink voor het onderhoud van ons camperbusje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Keurig volgens afspraak

Volgens afspraak de (garantie)puntjes verholpen. Keurig te woord gestaan, meegedacht en de caravan netjes terug afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

Goede communicatie, uitleg maar vooral de orijs

Had natuurlijk eerst gezocht op internet en kwam bij dit bedrijf kwa prijs die erg interessant was. Na gebeld te hebben en vriendelijk te woord werd gestaan afspraak laten plannen voor het monteren van Max Fan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Geweldige voorlichting en service

Na een bgoede voorlichting alle zaken doorgenomen en afspraak geplanned. Na de werkzaamheden zonodig nog uitleg gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Uitstekend

Alhoewel op een zaterdagmiddag, ontvangst door een vriendelijke, competente medewerker die een eerste diagnose stelde en een tijdelijke reparatie verrichtte. Afspraak voor reparatie op redelijk korter termijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Gelderhorst 2

7207 BH Zutphen

0575 200 002

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.