Super goed!!!

Ik heb mijn caravan aangeboden voor een schade, die heeft Wisselink Zutphen overgedragen naar Wisselink Lichtenvoorde, die hebben de schade keurig netjes gemaakt. Bij het rangeren op het terrein in Lichtenvoorde om de caravan terug te brengen naar Zutphen is er schade gemaakt aan de caravan. Wij werden hierdoor netjes opgebeld door Zutphen, dat het hun heel erg spijtte en ze hebben de schade voor 200% gemaakt, zelfs dat wij dachten er komt kleur verschil in het plaatwerk, maar helemaal geen kleurverschil en ze hebben een rekening ingetrokken van dingetjes die aan de caravan gedaan waren in opdracht van mij, omdat ze zo vervelend vonden. Dus wij zijn alleen maar positief over Wisselink.

Uitstekende service verleend

Van plaatsing order tot uitvoering en aflevering is uitstekend verlopen. Ook de communicatie naar de klant is goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ons eerste contact met Hans de Hart voelde meteen goed. Erg klantvriendelijk en hulpvaardig bij al onze vragen. We zijn erg blij met onze caravan en bevelen Wisselink in Zutphen dan ook van harte aan. Nogmaals bedankt Hans! Brenda & Martin

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle deskundige hulp bij reparatie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige mensen, servicegericht en doen wat ze beloven.

Wij zijn bij zowel de aankoop als aflevering van een camper van het merk Malibu op een correcte en plezierige wijze behandeld. Alle vooraf gemaakte afspraken zijn nagekomen. Een professioneel bedrijf met “oog” voor de belangen van de klant.

Gelderhorst 2

7207 BH Zutphen