Fantastisch snel!

De communicatie was heel goed. De planning en informatie was duidelijk. De verhuisploeg was rond 7 uur bij ons oude huis. De meubels werden gedemonteerd en alle dozen ingeladen. Alles zat voor de middag in de vrachtwagens en rond 15.00 stond alles weer keurig gemonteerd op zijn plaats in ons nieuwe huis. De verhuisploeg was een gezellig team en er werd goed moet ons overlegd.

Uitstekende vriendelijke verhuizers

Goed verzorgde verhuizing zowel in de voorbereiding als de uitvoering.

Supet

Bravo Verhuizingen jullie zijn super en hebben mijn verhuizing snel en vlot laten verlopen. Alles kundig ingepakt en zonnodig uit elkaar gehaald en op het nieuwe adres alles weer vakkundig in elkaar en op zijn plaats. Jullie ontzorgen echt. De verhuizing was een feestje veel gelachen en een goede sfeer onderling. Ontzettend bedankt! Maar ook de dames aan de telefoon ontzettend vriendelijk en goed bereikbaar voor vragen.

Topbedrijf

Keurige medewerkers, van kantoor tot uitvoerende medewerkers

Het begon al goed met de offerte aanvraag, binnen een paar uur nadat we onze gegevens hadden achtergelaten werden we al gebeld om een afspraak in te plannen om de hoeveelheid spullen op te komen nemen. Deze meneer kwam netjes op de afgesproken tijd, heeft vlot alles opgenomen en dacht gelijk goed mee. Normaal worden verhuisdozen in bruikleen gegeven maar gezien de afstand om de dozen te repatriëren was dat financieel geen haalbare kaart. Daarom hebben wij nette gebruikte dozen voor een gereduceerde prijs aangeboden gekregen, ook kon onder voorwaarden de Motor mee vervoerd worden. Over de verhuisdatum zelf is goed meegedacht door de planning. Zoals wij het zelf bedacht hadden zou de verhuizing in het weekend vallen, dit bracht echter meerkosten mee, door de verhuizing iets anders te plannen, zorgde dit niet alleen voor meer rust bij onszelf maar ook voor een lagere eindrekening. Dan de verhuizers zelf, vriendelijke, vrolijke en vlotte kerels. Genoeg plezier onderling en we zijn volledig ontzorgt. Alles wat los zou kunnen zitten, denk o.a. aan stekkers van de wasmachine en droger werden vakkundig ingewikkeld zodat deze niet ergens achter konden blijven hangen. Verhuisdekens werden voor alles gebruikt, zodat er geen beschadigingen aan het huis of de spullen kon ontstaan. Via het raam is alles naar buiten verhuist, rechtstreeks de vrachtwagen in. Ook tijdens het uitladen van de spullen op het nieuwe adres zijn we volledig ontzorgt, voordat de mannen het erf afreden was de wasmachine weer aangesloten en stond deze waterpas.

geweldig

Alles keurig volgens afspraak gedaan kundig behulpzaam en vriendelijk personeel.

goed verhuisbedrijf

Mijn ervaring is goed, komen afspraken na. Op de dag van de verhuizing was alles goed geregeld waren netjes op tijd. De medewerkers zijn aardig en behulpzaam. Gaan voorzichtig en vakkundig met de spullen om tijdens de verhuizing.

Super goed gegaan. Aardige mannen. Behulpzaam, sterk een echte aanrader

Gekozen na een eerdere positieve ervaring.

Mijn schoonouders zijn door Bravo verhuisd en dat liep zo goed, dat we zelf ook voor Bravo hebben gekozen. Alles verliep weer soepel waar nodig werden zaken uit elkaar gehaald (bed, kast etc) en op het nieuwe adres weer in elkaar gezet. Het verliep zeer vlot; een behoorlijk grote verhuizing en ze waren om half vier al klaar.

Prima gedaan.

Afspraken netjes nagekomen, Nette en vriendelijke mensen.

Prima hard werkende mensen

Vakkundig en snel

Service & kwaliteit

Meedenken, goede communicatie en zeer klantgericht. TOP bedrijf

Top bedrijf met alleen maar vriendelijke mensen!

Vanaf eerste contact t/m het laatste alles perfect geregeld!!

Aangenaam en goed verzorgd

1e contact met de telefoniste is al heel fijn. Een super vriendelijke vrouw. De verhuizing is zeer goed verlopen met leuke medewerkers van het bedrijf.

Heel fijne ervaring,alles is naar wens verlopen.

Professioneel, snel en betrouwbaar en vriendelijk

Zeer goede ervaring met Bravo. Opname in huis voor offerte, planning en verhuizing allemaal vriendelijk en helder. Alle afspraken goed nagekomen en een strakke verhuizing voor een goede prijs.

fantasties

Heel prettig verlopen, erg behulpzaam en deskundig. Netjes gewerkt!

Grandioos,

Fijne werknemers die hun vak goed vestaan.

De totale begeleiding en verhuizing is prima gegaan en kan het een ieder aanbevelen

Van begin tot aan het einde van de verhuizing top.

Prima verhuizers

Vak mensen

Geweldige en prima georganiseerde verhuizing

De communicatie en werknemers (zowel vu kantoor als de verhuizers) verloopt geweldig en keurig!

Zeer tevreden en vriendelijk personeel

Goed en netjes en beschermde maatregelen getroffen.

Super.

Professionele organisatie!

Volledige ontzorging

Verhuizing naar mijn appartement is met behulp van de externe verhuislift zeer vlot verlopen. De drie ervaren mannen hadden al mijn huisraad zo boven gebracht en binnen weggezet. Zelfs nieuwe meubels hebben ze gemonteerd en het was ideaal om gebruik te kunnen maken van de verhuisdozen die in bruikleen waren en gebracht en opgehaald zijn. Bravo!

Medewerkers erg vriendelijk spontaan en vrolijk

Ik ben vanuit ijmuiden naar Papendrecht verhuist de medewerkers waren op tijd Na de koffie gingen de medewerkers meteen aan de slag niets was voor hun teveel erg behulpzaam

Koperslagerij 21

4762 AR Zevenbergen

Over Bravo Verhuizingen B.V.

Bravo Verhuizingen voert met name particuliere verhuizingen uit in de regio, maar ook regelmatig naar de andere kant van Nederland of soms zelfs naar België of Duitsland. Daarnaast staan zij klaar voor zakelijke verhuizingen en zijn zij gespecialiseerd in senioren verhuizingen. Ze werken samen met verschillende zorginstellingen in de regio. Indien nodig ontruimen ze woningen en leveren deze bezemschoon op. Ook beschikt Bravo over opslagboxen waardoor klanten ook hun huisraad tijdelijk kunnen opslaan. Bravo Verhuizingen heeft eigen schilders en klusjesmannen in dienst waardoor ze eventueel een totaalpakket kunnen aanbieden aan de klanten. Het motto is ‘Uw verhuizing, onze zorg’ en vanuit dat oogpunt gaan ze dan ook altijd te werk. Hun doel is om hun klanten zoveel mogelijk te ontzorgen bij hun verhuizing, wat als één van de meest stressvolle situaties gezien wordt.

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.