Filters

10

Snelle afhandeling

Was heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle en gedegen afwikkeling

Door aanmelden via de site verliep alles bijzonder snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Prima geregeld

Ondanks vakantie periodes alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Keurige behandeling

Via online schaden melden is eenvoudig

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Slechte communicatie. Niet opgelet

Mijn tegenpartij erkende aansprakelijkheid. Ik ben niet nauwkeurig geweest in de rapportage, door deze aansprakelijkheids- erkenning in het bijzijn van mijn echtgenote. Vervolgens heeft de tegenpartij een grotere schade geclaimd dan die het gevolg was van de aanrijding op 5-12-24. Vanachter een “desk” heeft een deskundige verklaard dat de schade aan haar auto op 5-12 is ontstaan. Onzin !

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Keurig en snel afgehandeld

Snelle reactie en afhandeling. Fijn ook dat alles online kan

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
3

Buitengewoon slecht

Ik ben klant sinds 1978 en oud personeel, na 39 jaar bij AA werkzaam te zijn geweest. Dus volgens de vraagstelling zou ik geen review mogen geven, dat schijnt alleen voor nieuwe klanten te zijn. Ik ben zeer ontevreden over de opstalverzekering van de ABN AMRO omdat, nu ik na 18 jaar, de schade ontstaan door lekke rioolafvoerbuizen in mijn woning daar niet voor verzekerd blijk te zijn. Terwijl mij ooit is verteld dat heel mijn huis verzekerd was. Ik vind dat een hele vreemde manier van doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

uitstekend

eenmaal in behandeling genomen, snel en volledig naar tevredenheid afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Top service

Gemak met topservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
3

ABN biedt slecht bereikbare, dure en uiteindelijk weinig nuttige verzekeringen

Los van de slechte digitale middelen om schade te melden en een idee te hebben van de afhandeling, is (het gebrek aan) de communicatie en de service (uitleg, menselijk contact, duidelijke brieven) het grootste minpunt. Nieuwe klant of al 30 jaar verzekerd, zonder uitleg wordt de uitkering op uw schade op slechts een paar procent van de geleden schade gezet en daar mag u het mee doen. Geen toelichting, geen advies of een van de andere verzekeringen in je pakket wellicht dit wel of beter zou dekken. Niets. Het is beter om bij een verzekeringsagent of via independer direct bij een verzekeraar te contracteren. Dit lijkt alleen maar een side-business van ABN te zijn voor wat extra inkomsten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Snelle afwikkeling.

Ik heb een claim ingediend mbt annuleringskosten. Door de duidelijke website, waarbij direct te zien is welke documenten nodig zijn, en nadat ik deze documenten direct heb gedownload, is de afwikkeling direct in gang gezet. Zaterdagochtend geclaimd, de maandag daarop was de vergoeding al op de rekening gestort. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
3

Ingewikel dat neem tijd en dagen

Ik heb veel tijd Erin moeten steken die ik wel niet krijgen betaald,ik had iets anders kunnen doen tijd verlies

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Goed advies en snelle service

Ik had een ongelukje in huis, Tv en 2 tablets kapot en was er goed ziek van. ABN gebeld en advies gevraagd en kon het digitaal via de website regelen en het ging zo snel dat er het een dag erna op de rekening stond. Het leven is duur en als het fout het zo snel geregeld is verdiend een pluim voor deze bank

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Update: Autoverzekering geweigerd?! 8-3-2025 Adje , Den Bosch

Ik zie de mogelijkheid niet mijn vorige review te updaten, wel zo netjes dan te vertellen dat het issue netjes opgelost is. ABN Verzekeringen heeft mijn klacht snel en professioneel opgelost. De klantenservice was vriendelijk, luisterde goed naar mijn zorgen en zorgde voor een snelle afhandeling. @webcare, geven jullie dit door aub?

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
3

Laat ik dat maar niet doen

zie boven

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
2

Reactietermijn is erg lang en door onbekwaam personeel.

Vele documenten moeten aanleveren naar aanleiding van een schade door een onbekend voertuig. Elke keer werden er weer om een ander document of bewijs gevraagd. Zodat de schade bij waarborgfonds zou worden geclaimd. Achteraf na 6 weken krijg ik een bericht dat de schade niet door een voertuig zou zijn aangericht volgens de schade expert van abnamro en hierdoor niet wordt voorgelegd aan Waarborgfonds. Ik ben het hier volledig niet mee eens, mede volgens meerdere getuigen bij mij in de straat lijkt de schade door een bestelbus of een hogere voertuig te zijn aangericht. Ik heb deze bevindingen twee weken geleden gemaild en wacht nog steeds op reactie van abnamro.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Gemakkelijk en goed te regelen.

Digitaal aangifte gedaan. Het lijkt moeilijker, door mijn onervarenheid met schademeldingen, dan het in werkelijkheid is. In verband met de hoogte van mijn no-claimkorting in eerste instantie bij de dealer langs gegaan. In verband met de eindejaarsfeestdagen pas op 31-12 de schade gemeld. Verbazend wekkend de snelheid waarmee alles verder werd behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Catastrofe

Afsluiten van de verzekering ging perfect. Daarna liep alles spaak. Je valt enorm naar benden in no claim. Een leenauto is gewoon niet beschikbaar. Alleen ten tijde van de reparatie. Voor mij is dat toch als die bij de garage staat voor reparatie. Ze laten je gewoon op straat staan en bieden geen oplossingen.( dit is toch echt misleiding in mijn opinie) Verwijzen iedere keer naar het internet. Lekker handig als je net een ongeluk hebt en je in de kou buiten staat. Tranen in de auto bril niet te vinden en dan maar turen op een klein schermpje. Telefonisch niet meer te bereiken vanwege drukte ook nog. Daarna reageren ze op je mailtjes…. Na twee weken! Schade afhandeling heeft nog punten gekregen omdat het bedrijf die de auto gemaakt heeft een hoop heeft goedgemaakt. Dit is dus niet aan de ABN te danken. Ps na twee maanden wacht ik nog steeds op velgen met winterbanden. En dat nadat je een ongeluk hebt gehad door gladheid. Natuurschade heet dat in de vrije opvatting van de bank. Nu maar afwachten of de klachten nog behandeld gaan worden. Ik wacht al een maand. Telefonisch contact hierover is onmogelijk. Er staat bij de bank snelle persoonlijke hulp en snelle afhandeling. Ik heb spijt dat ik gekozen heb voor een tientje korting en deze verzekering heb genomen. Ik zou graag m’n oude verzekering weer terug willen op deze manier

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Top afhandeling

Schade gemeld, top behandeling telefoon, op weg geholpen, schade snel geregeld, en goed op hoogte gehouden van afwikkeling, tijdens en na. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
1

Hoop geen schade meer te gebben

Voorkomen is beter dan genezen. Fietsongeval met een week IC in Spanje. Helaas. Probeer maar eens om te bellen voor je schadeafhandeling. Wachttijden tot 3 kwartier. Werknemers onder druk met weinig tijd. Schadenr anwbcentrale onbekend en niet bruikbaar. Schade gedeeltelijk afgehandeld. Alle zaken die je herstel moeilijker maken. Zeer stressvol

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Uitstekend en deskundig geholpen

Na het aanleveren van de benodigde bescheiden, wat nog enige problemen gaf, is de schade snel en naar tevredenheid afgehandeld. Prettige en deskundige medewerk(st)ers

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Belachelijk laag bedrag uitgekeerd gekregen na inbraak

Zonder verdere uitleg of communicatie wordt er een zeer laag bedrag uitgekeerd. En hierna wordt mijn mail met vraag over verduidelijking gewoonweg niet beantwoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
5

als vaste klant die nooit claimt

Heb echt al járen een doorlopende reisverzekering en nooit iets geclaimd. Nu moest ik vanwege een sterfgeval mijn vakantie annuleren. Blijkt het verzekerde bedrag dus max 1500. Had graag een keer geattendeerd geweest op dat bedrag want vakantie zijn in mijn geval vrijwel altijd duurder. En wat was een coulancebetaling (gaat over een paar honderd euro) dan netjes geweest. Beetje teleurgesteld in de bank waar ik zowel privé als zakelijk alles regel!

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
8

Snellere afhandeling van gemelde schade bijna niet mogelijk

Op vakantie was er een parelsnoer verdwenen. Na het melden van de schade stond binnen 2 dagen een bedrag op onze rekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
7

vlotte afwikkeling met een prima bedrag ter dekking

Het kostte me aardig wat moeite om de schade te melden. De website was meer dan een week niet bereikbaar. Ook zou het inschakelen van een medewerker vlotter kunnen. Moest diverse malen proberen een medewerker te pakken te krijgen. Toe dat een keer gebeurd was verliep het proces heel vlot en werd ons een keurig bedrag toegewezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Foppingadreef 22

1102 BS Amsterdam

[email protected]

Over ABN AMRO Verzekeringen

Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.