Er is beslist door schadebeheer op 28 januari om de onkostenvergoeding uit te keren doch ik heb nog niets ontvangen Ik vernam ook van andere verzekeringsmaatschapijen dat deze ook een vergoeding zouden uitkeren voor de werkuren welke de herstelling gekost hebben ook als dit in eigen beheer gebeurd Hiervan is bij abnamro geen sprake?
Goedemiddag Marthe. Dank voor je review en de duidelijke feedback over de schadeclaim. Ik begrijp dat je bericht hebt ontvangen op 28 januari dat er uitgekeerd wordt. In de regel is dit dan binnen 8 werkdagen zichtbaar op de rekening. Dat zou dan vandaag ( 7 februari ) moeten zijn. Mocht het bedrag einde van de dag niet zichtbaar zijn neem dan maandag nog even contact op met de afdeling Verzekeren via 038-4967123. Dan kan ook direct worden doorgenomen wat de voorwaarden van de verzekering stellen over het uitvoeren van herstelwerkzaamheden in eigen beheer, en of hier ook een claim voor kan worden ingediend. Vanuit mijn rol kan ik hier inhoudelijk niet op reageren, voornamelijk omdat ik geen inzicht heb in jouw verzekeringspolis. Ik heb vertrouwen dat met een telefoontje eventuele vragen die je nog hebt bij het bericht van 28 januari opgehelderd kunnen worden. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Zelfs bij kleine bedragen moeilijk doen over vergoeding. Ben je op reis en moet je contact met de hulplijn? Zorg er dan voor dat je VOORAF al toestemming hebt om dit verzekerd te krijgen.. Een raar idee.. Niemand weet vooraf of er iemand in je buurt of een van je dierbare komt te overlijden tijdens je reis.. Regeltjes zijn belangrijker dan tevredenheid van de klant.
Goedemiddag Felix, Wat jammer dat je geen positieve ervaring hebt met onze reisverzekering. Als je aanspraak moet doen op je verzekering is dat altijd omdat er iets vervelends gebeurd is, als je zelf te maken hebt gehad met een overlijden in je omgeving wil ik je uiteraard condoleren. Je mag minstens van ons verwachten dat we met je meedenken en je duidelijk uitleggen waarom we wel of niet tot een vergoeding kunnen overgaan. Als je het idee hebt dat dat in jouw geval niet gebeurd is, dan kun je hierover een klacht indienen via: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Lieke ABN AMRO Webcare
Uitstekende afhandeling ook in voorgaande keren
Goedemiddag, Dank voor het achterlaten van deze mooie review. Een mooi weekend alvast! Robert ABN AMRO Webcare
In Italië is het als skiër verplicht een aansprakelijkheidsverzekering te hebben. De AVP dekt schade die je op de piste zou kunnen veroorzaken aan andere personen. Ga je onverzekerd de piste op, dan riskeer je bij controle een boete van € 100 tot € 150, samen met intrekking van je skipas. Draag daarom tijdens het skiën altijd een Engelse versie van de AVP bij je! Je moet als skiër alleen wel kunnen aantonen dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt en wel m.b.v. een zgn. Confirmation of Cover, de Engelstalige versie van de wettelijke AVP. Naast de verzekerde moet elk meeverzekerd persoon (vaak een gezinslid) een kopie van het polisblad meenemen én een ingevuld bewijs van dekking waaruit blijkt dat je deel uit maakt van de groep verzekerden. Dit bewijs is ook het Confirmation of Cover. Helaas weigert de ABNAMRO een dergelijke verklaring af te geven. Moet maar de Nederlandstalige polis overleggen en op een of andere manier aantonen dat ik de partner van de verzekerde ben. Hoe ik dat kan doen moet ik maar zelf uitzoeken. Fijn zo’n verzekering die met je meedenkt!
Goedemiddag Chris, Allereerst vind ik het fijn dat je de moeite neemt om je ervaring te delen. Want ook als het minder goed gaat, horen we dat natuurlijk graag. Dat geeft ons ruimte om waar mogelijk te verbeteren. Ik begrijp uit je bericht dat je bepaalde documentatie in het Engels nodig had om in Italië aan te kunnen tonen dat je bent verzekerd. Hierin zijn we je niet tegemoet gekomen. Ik heb je bericht doorgestuurd naar een klachtbehandelaar. Deze zal binnen 2 werkdagen hierover contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
We hadden autopech in Duitsland en zijn naar alle tevredenheid snel geholpen met vervangend vervoer en transport van onze eigen auto naar Nederland. Vriendelijke mensen aan de telefoon, die keurig met ons meedachten.
Goedemorgen Thamar, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Autopech is altijd erg balen maar fijn dat je goed geholpen bent door ons schadeteam! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Door ziekte van mijn echtgenote moest ik vlak voor kerstmis 2024 mijn bootreis van Hoek van Holland naar Harwich vv. met als doel kerstviering in Londen bij mijn zoon en zijn gezin annuleren. Ik kon de schademelding geheel via internet afwikkelen. De gevraagde documenten (reserveringsbevestiging, annuleringsbevestiging) kon ik eenvoudig uploaden. Direct na kerstmis was het bedrag van de bootreis al op mijn rekening gestort. Klasse!
Goedemiddag Bert, Dank voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat de afhandeling van de claim zo soepel is verlopen. Hopelijk verloopt het herstel van je echtgenote voorspoedig. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Je verwacht toch dat er bij een schademelding meegedacht wordt. Je kan alleen maar communiceren via mail, die 1 x per week beantwoord wordt. Telkens door een andere persoon. Ik heb het idee dat mijn schade melding en de vragen daarna niet serieus genomen werden. Schadedossier is gesloten zonder dat de schade hersteld is. Want het schade bedrijf waar mee gewerkt wordt neemt geen contact op. Dit ook aan de schade afdeling gemeld.! Wat een ergernis. Je leert je verzekeraar kennen als je schade hebt. Dit was een hele slechte kennismaking.
Beste O, Bedankt voor jouw feedback en excuses voor de ervaren frustratie. Het is zeker niet de bedoeling dat jouw schademelding en vragen niet serieus worden genomen. Ook begrijp ik dat het vervelend is dat jouw dossier is gesloten zonder herstel van de schade. Uiteraard streven we naar 't verbeteren van onze service en ik heb intern een melding gemaakt van jouw klacht. Mogelijk zal een klachtbehandelaar snel telefonisch contact met jou opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Door onweer had ik flinke schade aan mijn computer. Deze schade is verzekerd in mijn Inboedelverzekering. In mijn geval is de schade volledig vergoed en snel afgehandeld.
Hallo Dick, Zo'n situatie is natuurlijk al niet prettig. Ik kan me zo voorstellen dat het dan extra fijn is dat de schade in jouw situatie volledig vergoed werd en de afwikkeling ook snel is gegaan. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
zeer deskundig en zeer snel met handelen. Het werd duidelijk uitgelegd . Ik was heel blij hier mee. Heel veel dank
Goedemiddag Clara, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen en dat alles duidelijk is. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Eerlijkheid moet van twee kanten komen de klant ik dus en de bank. Wat mij is overkomen met de schade afhandeling zal nooit de schoonheidsprijs krijgen. Je klanten afkopen met een fraktie van de werkelijke kosten moet strafbaar zijn...!! Maar ja "ze" zitten op een hoge troon op ons neer te kijken. Bah...! Vriendelijk was de medewerker wel maar dat was schone schijn gezien de uitkomst van de behandeling. Banken moet bankzaken doen en verzekeringen moet verzekeringsbedrijven doen. En nu kijken of deze klacht werkelijk te zien is voor anderen.... Het zal wel uitlopen op Ja Maar.......
Goedemiddag Wim, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Ik begrijp dat je niet tevreden bent over de afhandeling van een ingediende schadeclaim. Ik kan me voorstellen dat wanneer het bedrag dat wordt uitgekeerd een stuk lager is dan je verwacht had dat je hier vraagtekens bij zet. Heeft de adviseur die de schadeclaim heeft behandeld uit kunnen leggen waarom tot deze conclusie is gekomen? Mocht deze uitleg niet gegeven zijn, niet duidelijk zijn geweest of je bent er niet tevreden over? Dan raad ik aan om een klacht in te dienen over de afhandeling van de schade. Er zal dan contact met je worden opgenomen om te bekijken of de claim op de juiste manier is afgehandeld en of er wellicht een fout is gemaakt. Daarnaast betekent een klacht een signaal voor het management. Zijn er bijvoorbeeld bepaalde voorwaarden of uitsluitingen op de dekking die naar jouw inzicht onvoldoende duidelijk naar voren zijn gebracht bij het afsluiten van de verzekering? Dan kunnen we hierop handelen en verbeteringen aanbrengen in de polis. Een klacht indienen gaat het makkelijkst online via de website of vanuit de ABN AMRO app. Je kan uiteraard ook bellen met ons via het algemene nummer 010-2411720 voor het indienen van een klacht. In ieder geval nogmaals dank voor het delen van je gevoel bij de afhandeling van de schadeclaim. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
zoals de titel zegt een goede en snellle afhandeling van de claim, maar door de snelheid mis ik wat informatie over het uitgekeerde bedrag, waar dat op gebasseerd is ed. Nu ben ik zelf nog redelijk scherp en vermoed dat jullie gewoon een dagwaarde berekend hebben en dat hebben uitgekeerd, maar ik heb hier verder geen berichten of overzichten van gezien, wat het weer wat verwarrend kan maken, kan ik me inbeelden.
Hallo Daniël, Wat fijn om te horen dat jouw claim goed en snel is afgehandeld! Goed dat je daarnaast ook laat weten wat er beter kan. Jouw feedback m.b.t. een uitleg hoe het uitgekeerde bedrag tot stand is gekomen nemen we mee! Mocht je hier voor jouw claim nog een uitleg over willen, neem dan contact met ons op. We gaan er graag met je over in gesprek. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Schade heel snel afgehandeld
Goedemiddag Chris, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Goed om te lezen dat alles snel geregeld is en dat je hier zo tevreden over bent! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Na het melden van mijn schade heb ik niets meer hoeven te doen. De schade was perfect gerepareerd.
Goedemiddag Dirk, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Goed om te lezen dat alles snel geregeld is en dat je hier zo tevreden over bent! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Na enig zoeken hoe, ging het goed om mijn schade te melden ,daarna ging alles vanzelf , ook het herstellen van de schade
Dag Wim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We waarderen je input enorm en het helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Fijn dat het melden van de schade goed is verlopen en netjes is afgehandeld. Ik wens je een mooi weekend. Shenice ABN AMRO Webcare
Vanwege een ernstige ziekte kon onze vakantie niet doorgaan. Het vooraf betaalde bedrag, het deel dat de campinghouder niet terug hoefde te betalen hebben we gedeclareerd bij de reisverzekering van ABNAMRO. En werd supersnel afgehandeld. Dank!.
Hallo Anton, Dat is ontzettend goed om te horen! Wat aardig dat je ook de tijd hebt genomen om je ervaring hier te delen. Veel beterschap en een mooie week, Roeland ABN AMRO Webcare
Jammer dat de klantvriendelijkheid van ABN AMRO zo achteruit is gegaan. Alleen maar online bereikbaar en vervolgens een slechte afhandeling van de claim. Zonder tekst of uitleg een uitgekeerd bedrag wat echt niet representatief is. Kan je je net zo goed niet verzekeren!
Goedemiddag Sylvia, Dat is niet best om te lezen dat je dit zo ervaart, goed dat je hiervoor in de digitale pen kruipt en de moeite neemt om een review achter te laten! Wanneer je het niet eens bent met de uitkomst van een schade afdeling, kun je hierover altijd een klacht indienen bij onze schade afdeling. Dan wordt er opnieuw gekeken naar de zaak. Ik wil je dan ook aanraden om opnieuw contact op te nemen met ons schade service center. M'n collega's moeten het uitgekeerde bedrag kunnen toelichten. Vervolgens kunnen je vertellen hoe je een klacht kunt indienen wanneer je het hier niet mee eens bent. Als je het idee hebt dat je onvriendelijk behandeld bent, kun je dit ook direct meenemen in de klacht. Hopelijk kunnen m'n collega's je een duidelijke toelichting geven en vooruit helpen. Robert ABN AMRO Webcare
Door medische omstandigheden was ik genoodzaakt mijn reis te annuleren. Ik heb een doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Het uit te keren bedrag stond binnen een paar dagen op mijn rekening. Jaren geleden tijdens mijn vakantie heb ik een ongeval gehad, de begeleiding op de luchthaven en bij KLM was goed geregeld. De schadeafhandeling van mijn doorlopende reisverzekering was ook perfect, zonder "gedoe".
Goedemiddag Nancy, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent met de snelle en soepele schadeafhandeling en dat we je zowel nu als tijdens je vakantieongeval goed konden helpen. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Klantvriendelijkheid en binnen korte tijd de schade op gelost .,
Hallo Akram, Schade hebben is natuurlijk nooit leuk. Daarom extra fijn om te horen dat dit voor jou snel en op een klantvriendelijke manier is opgelost. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Echt een super verzekering. Al heel lang een doorlopende reisverzekering. Pas een spoedoperatie gehad in buitenland. Nou alles ingeleverd en na een dag al uitslag dat alles vergoed zou worden. Super blij mee en top service !
Dag Saskia, Bedankt voor jouw enthousiaste feedback. We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Het is fijn om te weten dat alles snel en soepel is afgehandeld, zeker in zo'n ingrijpende situatie als een spoedoperatie in het buitenland. Nogmaals bedankt voor het delen en veel sterkte met jouw herstel. Stephanie ABN AMRO Webcare
Gisteren heb pech gehaad met auto om snelweg, ik heb wa casco polis met àlles inbegrepen. Auto was aleen gewoon gesleept in veilig plekie en dan aan die parkeerplaats van berging bedrijf. Ik had gevraagd assistentie via wegenwacht ten minste om te kijken als kan die auto fix tot aan mijn autodealer maar die klantenservice zeg dat mijn auto was kapot dus kan niet gefix worden.ja klopt zo is goede strategie om te sparen: polis zeg dat heb recht ook aan noodreparatie t/m 500€… maar oke , zou ik wegenwacht van zelefde betalen, probeer zelefde uitkomen. Aleen kleine advies: jullie assistentie nummer is slecht ingesteld: kan niet goed gehoord en kinderen huilen bij. misschien moet jullie niet zetten die call center in die kinderschool of so… als klanten pech hebben kan zijn dat spoed situatie is nodig beter gebruiken vaste lijn met gewoon medewerkers, na 5 jaar dat ik betaal flinke polis bedrag is die momeent dat nieuwe verzekenaar zoeken
Dag Alex, Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt wanneer de de auto kapot blijkt te zijn en je een goed telefonisch gesprek verwacht. Het beste kun je hiervoor een officiële klacht indienen. De klachtbehandelaar kan hier dan onderzoek naar doen en je een inhoudelijk antwoord geven. Een klacht indienen kan via: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Wij hebben zowel schade aan onze auto (vorig jaar) als schade aan niet genoten vakantiedagen vanwege familieomstandigheden (dit jaar) moeten melden. Dat zijn op zich geen prettige situaties, maar als je dan een verzekering zoals die van ABN AMRO hebt, die alles netjes en snel voor je afhandelt, scheelt dat zoveel zorgen. Zowel de autoschade vanwege hagel als het eerder moeten afbreken van onze vakantie vanwege slecht bericht over familie, zijn zeer correct, snel en kundig door ABN AMRO afgehandeld. Daarom zeer aan te raden en wij geven cijfer 10 aan deze verzekering.
Goedenavond Esmeralda, Het is natuurlijk nooit fijn dat een vakantie eerder eindigt, vooral niet wanneer er ook familieomstandigheden meespelen. Wel vind ik het fijn om te lezen hoe je onze service en afhandeling hebt ervaren. Heel fijn dat we je in deze tijd hebben kunnen ontzorgen en helpen! Dank voor het delen van je ervaring en je mooie woorden. Mochten we je nog ergens mee vooruit kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Voor nu een prettige avond nog. Robert
Ik had mijn mobieltje laten vallen, scherm kapot. Mijn gevoel zei dar het onder de inboedelverzekering viel. Maar zeker wist ik het niet. Na het online melden van de schade was het binnen drie dagen afgehandeld en kreeg ik de schade vergoed. Met het uitgekeerde bedrag kan ik het scherm vervangen. Verder geen vragen of discussie... heel prettig. Ik heb al mijn verzekeringen al jaren bij De Bank. Heb slechts enkele keren schade geclaimd. Altijd plezierig contact. Ben dan ook zeer tevreden !
Goedemorgen Johan, Bedankt voor je positieve woorden. Wat fijn dat je deze ervaring met ons deelt. Ik ben blij te lezen dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je een prettig weekend. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMORO Webcare
Het is ongelooflijk vervelend om je koffer kwijt te zijn. Het is wel heel fijn dat mijn gemaakte kosten zonder gezeur zijn vergoed. Blij mee
Hi B Moret, Het doet me goed om te horen dat we je hierbij goed hebben kunnen helpen. Ik wil je graag bedanken voor het achterlaten van je review. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
In het begin van de vakantie ging mijn bril kapot. Zelf provisorisch hersteld omdat er geen opticien in e buurt was. Na de vakantie de schade gemeld en deze werd netjes en snel behandeld en afgehandeld.
Hallo Rob, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat fijn om te zien dat het naderhand netjes en snel is afgehandeld :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Professional en snel afgehandeld
Dag Charlotte, Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Wat fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen. :) Met vriendelijke groet. Shenice ABN AMRO Webcare
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam
Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.