Filters

6

Traag

Er is beslist door schadebeheer op 28 januari om de onkostenvergoeding uit te keren doch ik heb nog niets ontvangen Ik vernam ook van andere verzekeringsmaatschapijen dat deze ook een vergoeding zouden uitkeren voor de werkuren welke de herstelling gekost hebben ook als dit in eigen beheer gebeurd Hiervan is bij abnamro geen sprake?

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
3

Totaal geen gevoel voor de medemens

Zelfs bij kleine bedragen moeilijk doen over vergoeding. Ben je op reis en moet je contact met de hulplijn? Zorg er dan voor dat je VOORAF al toestemming hebt om dit verzekerd te krijgen.. Een raar idee.. Niemand weet vooraf of er iemand in je buurt of een van je dierbare komt te overlijden tijdens je reis.. Regeltjes zijn belangrijker dan tevredenheid van de klant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Alles perfect geregeld

Uitstekende afhandeling ook in voorgaande keren

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Waar grote maatschappijen klein in kunnen zijn

In Italië is het als skiër verplicht een aansprakelijkheidsverzekering te hebben. De AVP dekt schade die je op de piste zou kunnen veroorzaken aan andere personen. Ga je onverzekerd de piste op, dan riskeer je bij controle een boete van € 100 tot € 150, samen met intrekking van je skipas. Draag daarom tijdens het skiën altijd een Engelse versie van de AVP bij je! Je moet als skiër alleen wel kunnen aantonen dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt en wel m.b.v. een zgn. Confirmation of Cover, de Engelstalige versie van de wettelijke AVP. Naast de verzekerde moet elk meeverzekerd persoon (vaak een gezinslid) een kopie van het polisblad meenemen én een ingevuld bewijs van dekking waaruit blijkt dat je deel uit maakt van de groep verzekerden. Dit bewijs is ook het Confirmation of Cover. Helaas weigert de ABNAMRO een dergelijke verklaring af te geven. Moet maar de Nederlandstalige polis overleggen en op een of andere manier aantonen dat ik de partner van de verzekerde ben. Hoe ik dat kan doen moet ik maar zelf uitzoeken. Fijn zo’n verzekering die met je meedenkt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Heel goed geholpen bij pech in het buitenland

We hadden autopech in Duitsland en zijn naar alle tevredenheid snel geholpen met vervangend vervoer en transport van onze eigen auto naar Nederland. Vriendelijke mensen aan de telefoon, die keurig met ons meedachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle en correcte afhandeling van claim n.a.v. annulering bootreis

Door ziekte van mijn echtgenote moest ik vlak voor kerstmis 2024 mijn bootreis van Hoek van Holland naar Harwich vv. met als doel kerstviering in Londen bij mijn zoon en zijn gezin annuleren. Ik kon de schademelding geheel via internet afwikkelen. De gevraagde documenten (reserveringsbevestiging, annuleringsbevestiging) kon ik eenvoudig uploaden. Direct na kerstmis was het bedrag van de bootreis al op mijn rekening gestort. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Wat een grote teleurstelling met de schade afo

Je verwacht toch dat er bij een schademelding meegedacht wordt. Je kan alleen maar communiceren via mail, die 1 x per week beantwoord wordt. Telkens door een andere persoon. Ik heb het idee dat mijn schade melding en de vragen daarna niet serieus genomen werden. Schadedossier is gesloten zonder dat de schade hersteld is. Want het schade bedrijf waar mee gewerkt wordt neemt geen contact op. Dit ook aan de schade afdeling gemeld.! Wat een ergernis. Je leert je verzekeraar kennen als je schade hebt. Dit was een hele slechte kennismaking.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Schade snel afgehandeld.

Door onweer had ik flinke schade aan mijn computer. Deze schade is verzekerd in mijn Inboedelverzekering. In mijn geval is de schade volledig vergoed en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

zeer deskundig en zeer snel met handelen

zeer deskundig en zeer snel met handelen. Het werd duidelijk uitgelegd . Ik was heel blij hier mee. Heel veel dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Onbetrouwbaar....!!

Eerlijkheid moet van twee kanten komen de klant ik dus en de bank. Wat mij is overkomen met de schade afhandeling zal nooit de schoonheidsprijs krijgen. Je klanten afkopen met een fraktie van de werkelijke kosten moet strafbaar zijn...!! Maar ja "ze" zitten op een hoge troon op ons neer te kijken. Bah...! Vriendelijk was de medewerker wel maar dat was schone schijn gezien de uitkomst van de behandeling. Banken moet bankzaken doen en verzekeringen moet verzekeringsbedrijven doen. En nu kijken of deze klacht werkelijk te zien is voor anderen.... Het zal wel uitlopen op Ja Maar.......

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

goede snelle automatische afhandeling

zoals de titel zegt een goede en snellle afhandeling van de claim, maar door de snelheid mis ik wat informatie over het uitgekeerde bedrag, waar dat op gebasseerd is ed. Nu ben ik zelf nog redelijk scherp en vermoed dat jullie gewoon een dagwaarde berekend hebben en dat hebben uitgekeerd, maar ik heb hier verder geen berichten of overzichten van gezien, wat het weer wat verwarrend kan maken, kan ik me inbeelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Zeer snel afgehandeld de schade

Schade heel snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Mijn schade afhandeling is perfect verlopen.

Na het melden van mijn schade heb ik niets meer hoeven te doen. De schade was perfect gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

schade naar tevredenheid afgehandeld

Na enig zoeken hoe, ging het goed om mijn schade te melden ,daarna ging alles vanzelf , ook het herstellen van de schade

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling van de geleden schade.

Vanwege een ernstige ziekte kon onze vakantie niet doorgaan. Het vooraf betaalde bedrag, het deel dat de campinghouder niet terug hoefde te betalen hebben we gedeclareerd bij de reisverzekering van ABNAMRO. En werd supersnel afgehandeld. Dank!.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Slechte afhandeling

Jammer dat de klantvriendelijkheid van ABN AMRO zo achteruit is gegaan. Alleen maar online bereikbaar en vervolgens een slechte afhandeling van de claim. Zonder tekst of uitleg een uitgekeerd bedrag wat echt niet representatief is. Kan je je net zo goed niet verzekeren!

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling van de schade

Door medische omstandigheden was ik genoodzaakt mijn reis te annuleren. Ik heb een doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Het uit te keren bedrag stond binnen een paar dagen op mijn rekening. Jaren geleden tijdens mijn vakantie heb ik een ongeval gehad, de begeleiding op de luchthaven en bij KLM was goed geregeld. De schadeafhandeling van mijn doorlopende reisverzekering was ook perfect, zonder "gedoe".

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Goed ervaring

Klantvriendelijkheid en binnen korte tijd de schade op gelost .,

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Doorlopende reisverzekering

Echt een super verzekering. Al heel lang een doorlopende reisverzekering. Pas een spoedoperatie gehad in buitenland. Nou alles ingeleverd en na een dag al uitslag dat alles vergoed zou worden. Super blij mee en top service !

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Assistentie aleen om 30%

Gisteren heb pech gehaad met auto om snelweg, ik heb wa casco polis met àlles inbegrepen. Auto was aleen gewoon gesleept in veilig plekie en dan aan die parkeerplaats van berging bedrijf. Ik had gevraagd assistentie via wegenwacht ten minste om te kijken als kan die auto fix tot aan mijn autodealer maar die klantenservice zeg dat mijn auto was kapot dus kan niet gefix worden.ja klopt zo is goede strategie om te sparen: polis zeg dat heb recht ook aan noodreparatie t/m 500€… maar oke , zou ik wegenwacht van zelefde betalen, probeer zelefde uitkomen. Aleen kleine advies: jullie assistentie nummer is slecht ingesteld: kan niet goed gehoord en kinderen huilen bij. misschien moet jullie niet zetten die call center in die kinderschool of so… als klanten pech hebben kan zijn dat spoed situatie is nodig beter gebruiken vaste lijn met gewoon medewerkers, na 5 jaar dat ik betaal flinke polis bedrag is die momeent dat nieuwe verzekenaar zoeken

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

ABN AMRO Verzekering is de beste verzekering!

Wij hebben zowel schade aan onze auto (vorig jaar) als schade aan niet genoten vakantiedagen vanwege familieomstandigheden (dit jaar) moeten melden. Dat zijn op zich geen prettige situaties, maar als je dan een verzekering zoals die van ABN AMRO hebt, die alles netjes en snel voor je afhandelt, scheelt dat zoveel zorgen. Zowel de autoschade vanwege hagel als het eerder moeten afbreken van onze vakantie vanwege slecht bericht over familie, zijn zeer correct, snel en kundig door ABN AMRO afgehandeld. Daarom zeer aan te raden en wij geven cijfer 10 aan deze verzekering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Top ! Snelle afhandeling.

Ik had mijn mobieltje laten vallen, scherm kapot. Mijn gevoel zei dar het onder de inboedelverzekering viel. Maar zeker wist ik het niet. Na het online melden van de schade was het binnen drie dagen afgehandeld en kreeg ik de schade vergoed. Met het uitgekeerde bedrag kan ik het scherm vervangen. Verder geen vragen of discussie... heel prettig. Ik heb al mijn verzekeringen al jaren bij De Bank. Heb slechts enkele keren schade geclaimd. Altijd plezierig contact. Ben dan ook zeer tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Keurig afgehandeld!

Het is ongelooflijk vervelend om je koffer kwijt te zijn. Het is wel heel fijn dat mijn gemaakte kosten zonder gezeur zijn vergoed. Blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Netjes en snel afgehandeld.

In het begin van de vakantie ging mijn bril kapot. Zelf provisorisch hersteld omdat er geen opticien in e buurt was. Na de vakantie de schade gemeld en deze werd netjes en snel behandeld en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
8

Heel goed service

Professional en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid

Bedrijfsgegevens

Foppingadreef 22

1102 BS Amsterdam

[email protected]

Over ABN AMRO Verzekeringen

Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.