Filters

10

Probleemloos

Zeer vriendelijke medewerking van schadeafhandeling zonder moeilijke vragen hierover van de behandelaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Een afschuwelijke ervaring.

Op vakantie horen dat ons huis onder water staat, niemand van de verzekering telefonisch kunnen bereiken, grote paniek, vakantie afbreken. Claim dan maar online indienen, op maandag nog steeds alleen maar horen dat de afdeling gesloten is. Een mail met 1 zin: de schade wordt niet vergoed, want een openstaande kraan (niet door ons) Keuken onbruikbaar, vloer schade, plinten, deuren. Na veel mail, uiteindelijk iemand gesproken van de klachtbehandeling. Professionele vrouw, die precies de juiste dingen zei, goede training gehad, maar nee, geen schadevergoeding.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
4

Disappointing

Poor customer service and hidden costs

  • Would you recommend us? No
  • Claims handling
  • Customer service
  • Expertise
10

Volmaakt

Heb schade aan laminaat door een val van een strijkijzer en heb hier een melding van gemaakt en binnen een week was het opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
4

Helaas werd onze schadeclaim (inz. annulering reis) per e-mail niet goed gelezen en beoordeeld..

Wij hebben factuur als bijlage meegestuurd, maar er werden slechts de annulerningskosten door u vergoed. Terwijl wij ook een aanbetaling hadden gedaan in maart 2024. Vandaar ook onze lage beoordeling...

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Slechte service en communicatie met schade behandelaar!

3 maanden moeten wachten totdat mijn schade is verhaald. Door nalatigheid en laksheid vanuit schadebehandelaar een onjuiste schatting gemaakt van de schade.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Zeer begaand

Goed geholpen, vriendelijk en meelevend

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

super geregeld

fietsongeval in Frankrijk, carbon wielrenfiets en helm total-loss, met foto's verduidelijkt, 2 dagen na melding schade afgehandeld en op rekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
5

Tegenvallend

Het was voor mij niet mogelijk een en ander te verduidelijken

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Snel, duidelijk en gemakkelijk

Het doen van een melding en het insturen van de stukken verliepen heel makkelijk. We zijn goed geholpen. De aanleiding van de melding (overlijdensgeval) was helaas niet zo leuk, maar heel fijn hoe zij zijn omgegaan met de afhandeling. Het was duidelijk wat er gedaan moest worden en eventuele aanvulling. Ook kregen we steeds snel antwoord en was de gehele afhandeling snel, duidelijk en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Pure diefstal…

Na een verhuizing in 2015 heb ik een adreswijziging gestuurd en is de opstalverzekering automatisch aangepast voor de nieuwe woning. Wat er niet bij werd verteld is dat er een extra opstalverzekering is afgesloten en dat de oude door de klant zelf moet worden opgezegd. In de jaarlijkse 40 pagina’s aan polis valt dat niet op en destijds kon men de verzekeringen nog niet in online bankieren bekijken. Recent voor het eerst schade moeten melden en toen pas ontdekt dat ik al 9 jaar dubbele premie betaal voor de opstalverzekering. Na veel omwegen een mailadres ontvangen om een restitutie verzoek te doen. Resultaat: alleen de laatste 3 jaar krijgt u terug, want onze systemen gaan niet verder terug dan maart 2021! Mooi voor EUR 2.000 genaaid dus. Een schande. Stuur klanten netjes een melding wanneer er een dubbele opstalverzekering loopt en of dat wel de bedoeling is. De meeste mensen hebben immers maar 1 huis. Bah…

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Schadeafhandeling na diefstal

Onlangs de eerste keer aanspraak gemaakt op onze doorlopende reisverzekering. Dit naar aanleiding van de diefstal van twee vishengels. Aangifte gedaan bij de plaatselijke politie in Griekenland. De aangifte en aankoopbon ingeleverd via de website. Slechts na enkele dagen is de schade 100% vergoed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Niet te geloven slecht

Ik heb alles zelf moeten regelen met alle stress van dien en niet alles vergoed gehad waar ik wel recht op had volgens een medewerker van SOS

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Maximale vergoeding!

Maximale vergoeding uitgekeerd gekregen nav acute ziekenhuisopname. Online binnen 2 werkdagen kunnen regelen. Dank voor de fantastische feedback en afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Onbereikbaar

Geen goede ervaring met de verzekering, reis en annuleringsverzekering, daar heb ik het over. Als je in het buitenland zit is het heel lastig om iemand te spreken te krijgen, zeg maar onmogelijk, via familie in Nederland hebben we dat wel geprobeerd, maar die mocht evenmin niet bellen want de persoon zelf moet bellen. Onduidelijkheid over de vergoeding, en alles moet via de mail terwijl je sommige vragen graag even door wilt spreken, urenlang in de wacht staan. En dan het antwoord niet krijgen. Dit is voor mij een traumatische ervaring geweest. In het buitenland met een zieke vader. Ik hoop dat hier iets aan gedaan word want ik ga mijn verzekering ergens anders onderbrengen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Waardeloze onderbouwing van de afwijzing

Buien met zware windstoten waardoor de loodflap van de schoorsteen losraakte en er lekkage ontstond op de zolder. Eerst kregen we een reactie dat stormschade niet vergoedt zou worden, alleen hagel en sneeuwschade. nadat ik ze erop gewezen had wat op hun site staat (stormschade en gevolgen daarvan worden vergoedt) lieten ze een expert komen. Die heeft zijn bevindingen doorgegeven aan de verzekering. En dan komen ze met een printscreen van het KNMI dat de gemeten windstoten (niet eens in onze woonplaats) net niet zwaar genoeg waren, dus schade aan schoorsteen werd niet vergoedt, de lekkageschade wel, Daar kregen we 22 euro voor omdat er ook eigen risico aan zit. Waardeloos.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Uitstekende service van ABN AMRO

Heel netjes geholpen door ABN AMRO

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid

Bedrijfsgegevens

Foppingadreef 22

1102 BS Amsterdam

[email protected]

Over ABN AMRO Verzekeringen

Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.