Zeer vriendelijke medewerking van schadeafhandeling zonder moeilijke vragen hierover van de behandelaar.
Beste John, Hartelijk dank voor jouw positieve feedback over de schadeafhandeling. Ik ben blij te lezen dat je tevreden bent met de probleemloze schadeafhandeling en de vriendelijke medewerking van onze behandelaar. Jouw feedback is zeer waardevol voor de afdeling en motiveert om onze dienstverlening op dit hoge niveau te houden. Fijne dag! Stephanie ABN AMRO Webcare
Op vakantie horen dat ons huis onder water staat, niemand van de verzekering telefonisch kunnen bereiken, grote paniek, vakantie afbreken. Claim dan maar online indienen, op maandag nog steeds alleen maar horen dat de afdeling gesloten is. Een mail met 1 zin: de schade wordt niet vergoed, want een openstaande kraan (niet door ons) Keuken onbruikbaar, vloer schade, plinten, deuren. Na veel mail, uiteindelijk iemand gesproken van de klachtbehandeling. Professionele vrouw, die precies de juiste dingen zei, goede training gehad, maar nee, geen schadevergoeding.
Hi Karin, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. Wat een ontzettend nare situatie zeg! Ik begrijp dat je daar niet blij mee bent. Fijn dat je uiteindelijk iemand van ons hebt gesproken die je goed te woord kon staan. We werken er hard aan om beter bereikbaar te zijn. Vriendelijke groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Poor customer service and hidden costs
Good afternoon Xena, Thank you for sharing your experience with us. I am very sorry to read that you are not satisfied with our service and the settlement of the damage. You also indicate that there are costs that were not known to you. That is of course not nice. We would like to know why you are dissatisfied with this. A colleague from our insurance department would like to discuss this with you and would call you within 2 working days. Kind regards, Jeremy ABN AMRO Webcare
Heb schade aan laminaat door een val van een strijkijzer en heb hier een melding van gemaakt en binnen een week was het opgelost
Hallo Abdanasar, Bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te horen dat het zo snel was opgelost. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Wij hebben factuur als bijlage meegestuurd, maar er werden slechts de annulerningskosten door u vergoed. Terwijl wij ook een aanbetaling hadden gedaan in maart 2024. Vandaar ook onze lage beoordeling...
Hallo Erasmus, Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer dat de schademelding niet helemaal naar tevredenheid is gegaan. Ik koppel dit intern terug. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
3 maanden moeten wachten totdat mijn schade is verhaald. Door nalatigheid en laksheid vanuit schadebehandelaar een onjuiste schatting gemaakt van de schade.
Dag Ilias, Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten en er een onjuiste schatting is gemaakt. Mijn excuses hiervoor. Ik wil je bedanken voor je feedback en heb dit intern doorgezet zodat we dit proces in de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Goed geholpen, vriendelijk en meelevend
Goedemiddag Cornelis, Bedankt voor het cijfer! Mooi om te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
fietsongeval in Frankrijk, carbon wielrenfiets en helm total-loss, met foto's verduidelijkt, 2 dagen na melding schade afgehandeld en op rekening.
Hoi Jolanda, Dat moest vast even schrikken zijn. Hopelijk ben je zelf in orde. Fijn om te zien dat de schadeafhandeling snel is afgehandeld. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Het was voor mij niet mogelijk een en ander te verduidelijken
Goedenavond Erik, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Erg spijtig om te lezen dat de afhandeling is tegengevallen. Ik kan mij voorstellen dat je de ruimte wilde hebben om het een en ander te kunnen uitleggen. Jammer om te lezen dat je deze ruimte niet hebt gekregen. We nemen graag contact met je op zodat we dit verder kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Het doen van een melding en het insturen van de stukken verliepen heel makkelijk. We zijn goed geholpen. De aanleiding van de melding (overlijdensgeval) was helaas niet zo leuk, maar heel fijn hoe zij zijn omgegaan met de afhandeling. Het was duidelijk wat er gedaan moest worden en eventuele aanvulling. Ook kregen we steeds snel antwoord en was de gehele afhandeling snel, duidelijk en correct.
Beste Romy, Allereerst gecondoleerd. Juist in een droevige situatie als deze heb je wel iets anders aan je hoofd dan verzekeringszaken, daarom vind ik het fijn om te horen dat de afhandeling zo soepel is verlopen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen, dat waarderen we ontzettend. Lieke ABN AMRO Webcare
Na een verhuizing in 2015 heb ik een adreswijziging gestuurd en is de opstalverzekering automatisch aangepast voor de nieuwe woning. Wat er niet bij werd verteld is dat er een extra opstalverzekering is afgesloten en dat de oude door de klant zelf moet worden opgezegd. In de jaarlijkse 40 pagina’s aan polis valt dat niet op en destijds kon men de verzekeringen nog niet in online bankieren bekijken. Recent voor het eerst schade moeten melden en toen pas ontdekt dat ik al 9 jaar dubbele premie betaal voor de opstalverzekering. Na veel omwegen een mailadres ontvangen om een restitutie verzoek te doen. Resultaat: alleen de laatste 3 jaar krijgt u terug, want onze systemen gaan niet verder terug dan maart 2021! Mooi voor EUR 2.000 genaaid dus. Een schande. Stuur klanten netjes een melding wanneer er een dubbele opstalverzekering loopt en of dat wel de bedoeling is. De meeste mensen hebben immers maar 1 huis. Bah…
Dag Robert, Bedankt voor jouw feedback. Mijn excuses voor deze nare ervaring. Ik kan me voorstellen dat 9 jaar betalen voor een dubbele premie geen leuke verrassing is. Daar moet je gek van hebben opgekeken. We nemen contact met je op zodat we dit verder kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Onlangs de eerste keer aanspraak gemaakt op onze doorlopende reisverzekering. Dit naar aanleiding van de diefstal van twee vishengels. Aangifte gedaan bij de plaatselijke politie in Griekenland. De aangifte en aankoopbon ingeleverd via de website. Slechts na enkele dagen is de schade 100% vergoed!
Hoi Manfred, Bedankt voor je feedback! Heel naar dat je te maken hebt gehad met diefstal, maar als dit dan toch gebeurt is het wel zo prettig als de schade snel afgewikkeld en vergoed wordt! Lieke
Ik heb alles zelf moeten regelen met alle stress van dien en niet alles vergoed gehad waar ik wel recht op had volgens een medewerker van SOS
Beste Ramazan, Dat vind ik spijtig om te horen. Het is nooit aan een medewerker van SOS International om uitspraken of beloftes te doen over vergoedingen, dus het spijt me als dit wel is gebeurd. Mocht je bezwaar willen maken, dan kun je ervoor kiezen om via de website van ABN AMRO een klacht in te dienen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om via deze weg je ervaring te delen. Lieke
Maximale vergoeding uitgekeerd gekregen nav acute ziekenhuisopname. Online binnen 2 werkdagen kunnen regelen. Dank voor de fantastische feedback en afhandeling!
Goedemiddag Sarita, Dank voor deze mooie review! Goed om te lezen dat de afhandeling van de schadeclaim zo soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Geen goede ervaring met de verzekering, reis en annuleringsverzekering, daar heb ik het over. Als je in het buitenland zit is het heel lastig om iemand te spreken te krijgen, zeg maar onmogelijk, via familie in Nederland hebben we dat wel geprobeerd, maar die mocht evenmin niet bellen want de persoon zelf moet bellen. Onduidelijkheid over de vergoeding, en alles moet via de mail terwijl je sommige vragen graag even door wilt spreken, urenlang in de wacht staan. En dan het antwoord niet krijgen. Dit is voor mij een traumatische ervaring geweest. In het buitenland met een zieke vader. Ik hoop dat hier iets aan gedaan word want ik ga mijn verzekering ergens anders onderbrengen.
Goedemiddag Natasja, Wat een vervelende situatie! Ik kan mij voorstellen dat je in deze situatie wat meer advies en begeleiding had verwacht van je verzekeraar. Oprechte excuses dat we je deze service niet hebben kunnen bieden. Ik heb je review/ klacht doorgegeven aan onze verzekeringsafdeling. Ik verwacht dat zij binnen twee werkdagen hierover nog contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Buien met zware windstoten waardoor de loodflap van de schoorsteen losraakte en er lekkage ontstond op de zolder. Eerst kregen we een reactie dat stormschade niet vergoedt zou worden, alleen hagel en sneeuwschade. nadat ik ze erop gewezen had wat op hun site staat (stormschade en gevolgen daarvan worden vergoedt) lieten ze een expert komen. Die heeft zijn bevindingen doorgegeven aan de verzekering. En dan komen ze met een printscreen van het KNMI dat de gemeten windstoten (niet eens in onze woonplaats) net niet zwaar genoeg waren, dus schade aan schoorsteen werd niet vergoedt, de lekkageschade wel, Daar kregen we 22 euro voor omdat er ook eigen risico aan zit. Waardeloos.
Goedemiddag Els, Allereerst dank voor het delen van je ervaring met de schadeafhandeling van onze verzekeringsafdeling. Wat ik minder prettig vind om te lezen is je feedback over de afhandeling van de claim. Ik heb naar aanleiding hiervan je bericht als klacht doorgegeven aan onze verzekeringsafdeling. Zij zullen binnen twee werkdagen hierover contact met je opnemen. Ik ga ervan uit dat dit op een nette manier met je wordt opgepakt. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Heel netjes geholpen door ABN AMRO
Beste heer, mevrouw Van Leeuwen, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met onze service en goed om te lezen dat de schadeafhandeling naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam
Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.