Fantastische zorgzame en kundige mensen

Zeer snelle acties op de vraag ( binnen 24 uur) contact en korte termijn afspraak. Kundige en begripvolle begeleiding in proces van keuze haarwerk en diverse stappen in vervolg traject.

Echt een aanrader!

Ik ben erg goed geholpen door Marian in Hengelo. Ze nam alle tijd en had veel begrip voor me. Ze heeft me uitstekend geadviseerd met een haarstuk dat aan mijn wensen voldeed en bij mijn uiterlijk past. Ik kan iedereen aanraden hier een haarstuk uit te zoeken. Geduldig, lief en behulpzaam personeel!

• Nazorg en garantie

Super ontvangen door Majorie zodat je je meteen op je gemak voelt

Als je de diagnose kanker krijgt dan staat je leven op de kop. En als je dan ook nog hoort dat je kaal gaat worden is de chaos in je hoofd groot. Er komt zoveel op je af dat het fijn is dat er zaken zijn die je uit handen kunt geven. Al googled kwam ik op de site van Hairflow Twello, deze sprak mij meteen aan door de woord keuze en vriendelijke manier van communiceren. Ik werd direct teruggebeld door Maureen en dat gesprek verliep of we elkaar al heel lang kende. Snel een afspraak gemaakt zij hadden al een haarwerk klaar staan voor mij. Dat voelde gelijk goed, gelukkig een hele zorg minder. Die zorgen heb je al genoeg dan is het alleen maar fijn dat zij jou dit allemaal uit handen nemen. Het regelen van de verzekering b.v.

Toppers!

Wat een toppers! Alle ervaring en zeer deskundig advies. Ze zijn lief, meelevend en steunen en begeleiden je daar waar nodig is. Door ziekte via de positieve reviews bij Hairflow terecht gekomen voor een haarstuk. Zij hebben oprechte interesse in de mens achter de klant. Dat maakt dat je je op je gemak voelt bij deze dames. Er wordt tevens zeer ruim de tijd genomen. Niets is te veel. Het haarstuk is prachtig geworden, comfortabel en heel natuurlijk.

• Nazorg en garantie

Geweldig professionele mensen met hart voor de client

Zorgzaam en uiterst professioneel bedrijf. Zetten de wens van de klant voorop en zoeken samen met de cliënt naar de meest bevredigende oplossing.

Happy met Hairflow

Toen ik me buiten op straat niet meer happy voelde met mijn FFA (frontale fibroserende alopecia) ben ik me gaan oriënteren op een haarwerk. Zo kwam ik bij Hairflow terecht waar ik met Marjorie de mogelijkheden besprak. Dat voelde gelijk heel vertrouwd en goed. Ik voelde me gezien. Toen ik dan ook mijn FFA haarwerk kwam passen wist ik meteen dat deze bij me paste. Ik voel me weer compleet. Ook de nazorg was heel fijn. Omdat het zo goed voelt knipt Marjorie nu ook mijn eigen haar, waarbij heel fijn is dat er alle ruimte is voor privacy. Marjorie bedankt!

Veel vakkennis erg tevreden

met mijn haar uitval en veel dunne plekken , Ben ik erg onzeker. Een bezoek aan Hairflow gaf mij weer vertrouwen er zijn mij meerdere oplossingen aangeboden. Niet van echt te onderscheiden, Zo blij een klein stukje genoeg voor mijn dunne plekjes , Heel makkelijk op en af te doen. Dames Hairflow bedankt voor jullie luisterend oor en juiste advies.

• Nazorg en garantie

Heel professioneel en deskundig met de nodige discretie.

Er werd goed naar mij geluisterd en rekening gehouden met mijn gevoel. Ik ben begonnen met een standaard haarwerkje en inmiddels draag ik een op maat gemaakt haarwerk. Dit zit als gegoten. Samen met Majorie heb ik het haar uitgezocht waarvan een prachtig haarwerk is gemaakt. Ik wil niet meer anders. Mijn zelfvertrouwen heeft een enorme boost gekregen nu mijn haar er weer mooi uit ziet. Verder ben ik goed geinformeerd over de declaratie mogelijkheden. Ook heel fijn. Kortom ik ben blij dat ik bij Hairflow terecht ben gekomen. Een bijkomend voordeel is dat er verschillende locaties zijn waar je terrecht kunt.

• Nazorg en garantie

Fantastisch, in een handomdraai bevestigd en top uitstraling.

Fantastisch, in een handomdraai heb ik mijn haarstukje bevestigd met klemmetjes. Het geeft een en top uitstraling!

• Nazorg en garantie

Alles wat ik er van verwacht had

Het was een grote stap voor mij om een volledig haarwerk te nemen De schaamte voorbij en gekozen voor vrijheid Hairflow heeft mij uitgebreid geadviseerd, alle mogelijkheden doorgenomen En nadat ik gekozen had, mij ondersteund met Zorg en aandacht Ik loop vol zelfvertrouwen rond, heerlijk En als ik vragen heb kan ik altijd bij hun terecht Go with the (hair) flow

• Nazorg en garantie

Gelijk een vertrouwd gevoel!

Na lang twijfelen toch de stap genomen om een haarstuk aan te laten meten. Het eerste gesprek met Maureen voelde gelijk vertrouwd. Er werd alle tijd voor mij genomen, net als toen ik voor het eerst in de salon kwam bij Marion en Marjori. In alle rust legden ze alles uit en namen ze alle tijd. Erg mooi om te zien hoe fijn en goed zij ook samenwerken. Inmiddels is er een mal gemaakt, zijn er haren uitgezocht en wacht ik op mijn haarstuk. Ik heb er middels door hun gesprekken en tijd alle vertrouwen in en kan niet wachten op het eindresultaat. Kortom; een dikke aanrader!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Heel erg blij, nadat mijn blonde haar soms groen/grauw of blauw/paars uitpakte is het nu prachtig fris blond en niet geel. Dus precies goed! Marjan is een echte kleur deskundige.

geweldige ervaring

Nathalie, 50 uit de Lutte. Ik zit om de zes weken bij Hairflow op de kapperstoel in Hengelo. Al twee jaar draag ik mijn haarstuk met plezier. Zelf wordt ik grijs, dus daarom kom ik om de zes weken om mijn haren te kleuren bij Marion bij Hairflow. Daar heb ik privacy en dat is erg prettig. Je bent altijd kwetsbaarder als je haarstuk af gaat, maar niet bij Hairflow. Mijn haarstuk kleur ik 2 keer per jaar doordat deze natuurlijk ook fletser wordt door de zon, maar goddank wordt het haarstuk niet grijs. Als ik het draag voel ik me zekerder, de wind waait immers mijn haren bij de kruin niet meer open en aan de voorzijde verbloem ik mijn terugtrekkende haargrens (FFA) Binnenkort heb ik weer een afspraak staan. Marion gaf me de tip dat de mijn zorgverzekeraar in de kleine lettertjes een reserve regeling omschrijft. Dus ik denk dat ik een nieuw haarstuk erbij aan schaf en dan doet de verzekering er €465,00 euro bij. Dan kan ga ik met mijn huidige haarwerk sporten. Dat lijkt me wel zo handig. Bovendien kan ik dan altijd een van de twee gewassen mooi in de krul, klaarleggen op mijn nachtkastje. Het scheelt mij in de morgen de helft aan tijd en ik start de dag met een zelfverzekerder gevoel dan voorheen. Voor mij is mijn haarstuk de uitkomst. Dat ik 2 jaar geleden Hairflow heb ontdekt, heb ik te danken aan mijn dermatoloog, zij heeft mij naar deze vakdames verwezen Alle dames van Hairflow hebben passie voor hun vak en werken niet voor niets in de zorg. Aanrader, zet de eerste stap je leven wordt gemakkelijker

• Nazorg en garantie

Na jaren van dunner wordend haar en het gevoel dat ik mijn uitstraling langzaam verloor, besloot ik dat het tijd was voor een verandering. De warme aanbevelingen en de informatie op de website gaven me het vertrouwen om een afspraak te maken bij Hairflow. Vanaf het moment dat ik de salon binnenstapte in Twello, voelde ik me welkom. Wat me het meest opviel, was de persoonlijke benadering van Hairflow. Majorie nam alle de tijd om mijn wensen en verwachtingen te bespreken en gaf me deskundig advies over welk haarwerk het beste bij mijn gezichtsvorm en levensstijl zou passen. De uitgebreide collectie haarwerken, van natuurlijk tot synthetisch haar, bood volop keuze. Toen ik uiteindelijk mijn nieuwe haarwerk had geselecteerd, was ik ontroerd, eigenlijk wij beiden, het kon echt niet beter. De kleur, de textuur, en de pasvorm waren allemaal precies zoals ik had gehoopt, sprakeloos was ik. Het haarwerk voelde zo natuurlijk aan dat ik meteen vergat dat ik het haarwerk op had. Wat Hairflow echt onderscheidt, is hun toewijding aan klanttevredenheid. Bij aankoop werd gelijk een nacontrole afspraak ingepland om ervoor te zorgen zodat ik volledig tevreden zou zijn na een aantal dagen dragen. Marjorie verwoorde, dat je pas nadat je het draagt eventuele aanpassingen kan laten doen aan je haarwerk. Dit zorgde ervoor dat ik me echt gewaardeerd en goed verzorgd voelde. Ik kan Hairflow van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een kwalitatief hoogwaardig haarwerk en een persoonlijke, empathische service. Het heeft niet alleen mijn uiterlijk veranderd, maar ook mijn zelfvertrouwen en levensvreugde een enorme boost gegeven. Bedankt Marjorie & team Hairflow!

Tevreden

Als je als man geen haartransplantatie wil is een haarstuk bij Hairflow de ideale oplossing. Het voelt natuurlijk en niemand die ziet dat je een haarstuk draagt. In het begin kost het tapen, het op en afzetten wel wat tijd, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het een makkie. De medewerkers van Hairflow geven eerlijk en goed advies, hebben een luisterend oor en zijn goed bereikbaar als er een keer wat is. Ik zou iedere man Hairflow aanbevelen als je overweegt om een haarstuk te willen dragen.

• Nazorg en garantie

Dames met ervaring en emphatie

Door mijn ziekte zal ik mijn haren verliezen. Bij hairflow heb ik een prachtig haarwerk mogen reserveren voor als het nodig zou zijn. Niks verplicht.. De dames hebben veel aandacht voor je, en weten waar ze het over hebben. Er is altijd wel een haarwerk wat past bij jou. Ik voelde me er erg op mijn gemak.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Levens veranderd, elke dag weer!

De titel zegt al voldoende denk ik! Sinds ik binnenwandelde bij Hairflow in oktober 2023 en mijn haarstuk draag sinds december 2023, begint mijn dag elke dag een beetje beter. Door lichamelijke problematiek is er haarverlies ontstaan dat ik niet meer "weg kon werken". Samen met de zeer bekwame dames van Hairflow zijn we op zoek gegaan naar een passende oplossing. En deze hebben gevonden! Ik draag mijn haarstuk elke dag en wil niet meer zonder. Ik kijk weer met meer plezier in de spiegel en hierdoor voel ik me een stuk zekerder, naar mezelf en de buitenwereld. Het begrip, het meedenken en het ontspannen samenwerken tijdens het gehele proces met Hairflow heb ik als uiterst positief ervaren en kan deze lieve dames dan ook aan iedereen aanbevelen! Ze hebben voor iedereen wel een passende oplossing en zijn bereid overal over mee te denken! Wat mij betreft; aanradertje dus !!!!

• Nazorg en garantie

Opgelucht en blij dat ik toch ben gegaan naar Hairflow

Mijn haar was/is na corona te dun om naar te kijken. Elk morgen dezelfde confrontatie, het maakte me depri. Ik wilde een oplossing maar het voelde alsof mijn dunne haar, geen aandacht mocht vragen. Alles kan erger …. maar toch…. Nadat ik heel Google had afgezocht heb ik via de site van Hairflow, advies gevraagd met één druk op de knop. Daar ontstond op what’s app een leuk laagdrempelig contact. Zelf wilde ik bellen dus al snel gaf ik dit aan en ook dat was een mooi gesprek. Als snel kon ik op dinsdag bij Hairflow bij Marian terecht. Een mooie salon in het beauty resort Van de Valk Hengelo. Dat was al een verademing, mooier willen zijn/worden is ook oké. Marian heeft me goed geholpen met haar goede adviezen. “Waarom ben je niet liever voor jezelf, je kan een topper gaan dragen”. Ik begin de dag nu met het plaatsen van het haarstukje met drie klemmetjes! Dan kijk ik in de spiegel en zeg ik ; ” ik mag er ook zijn”! Ze had verschillende haarstukken van Indian haar die mooi met mijn haren matchen en we hebben samen gekeken wat het juiste formaat zou kunnen zijn. Marian gaf aan dat ik er maar even goed over na moest gaan denken. Het is natuurlijk wel een uitgave en ik kon niet beroepen op de zorgverzekering. Maar toch….. Elke dag is makkelijker met de eerste blik in de spiegel. Dit goede advies heeft me veel positiviteit gebracht en elke dag opnieuw ben ik blij dat ik deze stap heb gezet. Niemand die het ziet hooguit een enkeling zegt ; “ ben je naar de kapper geweest, je haar zit zo mooi”? Dan zeg ik, jazeker en daar lieg ik niets aan. Dankjewel Marian! Liefs Ilona

• Nazorg en garantie

Super blij met mijn nieuwe haarstuk

Goede service,lieve dames,goed advies en ruime keuze.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Een geweldige en waardevolle ervaring gehad bij Hairflow, nogmaals dank!!

Voor mijn moeder een jaar geleden terecht gekomen bij Hairflow. Vanwege de chemokuren heeft mijn moeder haar haren uiteindelijk verloren. Omdat ze dit zo erg vond, was het belangrijkste dat ze voor zichzelf een mooie pruik kreeg. De pruik die ze bij Hairflow kreeg leek exact op haar natuurlijke haren en overtrof haar verwachtingen. Na een halfjaar hier dagelijks gebruik van te hebben gemaakt, zijn uiteindelijk haar haren terug gegroeid. Ze hoopte met kerst weer zonder pruik rond te kunnen lopen. Door een waardevolle en bijzondere ervaring in de mooie nieuwe locatie van Hairflow in Hengelo, zijn haar haren in een prachtig model geknipt. Waarna ze na de kappersbeurt direct ervan overtuigd was, de kerst met haar eigen coupe te vieren.

Zo fijn geholpen.

Wat ben ik blij met de hulp van Hairflow. Ik kan weer met opgeheven hoofd naar buiten. Tijdens de afspraak voelde ik mij gelijk op gemak bij Marjorie. Ze nam alle tijd voor me en ik heb een prachtig haarwerk waar ik erg gelukkig van wordt.

Zooooo dankbaar!

Lieve mensen van HAIRFLOW, Er komt een tijd dan ben je klaar Met dat dunne pluizige haar. Altijd was je verzorgd gekleed maar “dat haar”, is waaronder je leed!! Dan heb je via via gehoord dat bij HAIRFLOW je wens wordt verhoord. Een warme ontvangst is je deel de keuze is nogal veel. De begeleiding is lief, ze nemen de tijd, want voor jou is het een hele strijd. Je kunt niet terug, als je eenmaal aan een haarwerk begint dus is het belangrijk dat het je zint !! Maar eenmaal doorgezet, voel je je alleen nog maar mooi, als je je haarstuk op zet. Grappig, je wordt in het begin soms even niet herkend. Belangrijk is, dat het zo snel went! S' morgens vroeg is één handeling genoeg. Je zelfvertrouwen stijgt op de dag dat je je haarstuk op mag. Ik kijk nu anders tegen mijn leven aan en ben HAIRFLOW dankbaar voor mijn nieuwe bestaan.!! Louise kapiteyn

Weer een normaal leven!

Ik heb voor ong 10 jaar geleden een maagverkleining gehad.... dat is compleet uit de hand gelopen...3 midische missers gehad in die ene operatie, heb het ontzettend moeilijk gehad..en het was een hel....heb ander halve jaar in het ziekenhuis moeten liggen, en negen operaties moeten ondergaan om recht te zetten wat er fout gegaan was... ik word er daaglijks aan herinnerd...om hoe ik nu moet leven...en de klachten die ik elke dag de rest van mijn leven heb.... daar bij heeft mijn haar heel wat te lijden gehad...had ontzettend dik haar... en nu kun je mijn hoofdhuid heel duidelijk zien...dus is niets meer van over, dat was mijn trots mijn haar.... en die ben ik totaal kwijt... ik zag het echt niet meer zitten... sliep heel slecht, ik leefde een teruggetrokken leven...durfde niet eens naar de winkel...was verschrikkelijk.. durfde niet bij mensen te staan. Dat is nu VERLEDEN tijd dankzij Hairflow... Maureen die daar werkt, die heeft mij ontzettend goed geholpen ... dankzij haar goede hulp kan ik weer lachen... en ben ik onder de mensen.. Ben zeker heel danbaar voor de hulp die ik dus van Hairflow gekregen heb...aardige dankbare dames... dames die mensen blij maken en iedereen weer een normaal leven geven... ik heb zeker een nieuwe leven... en raad ook iedereen aan om naar Hairflow te gaan...de enige wat Ik nog wil zeggen, dames harstikke bedankt dat jullie mij weer een normale leven hebben gegeven...en van het leven weer kan en mag genieten....blijf doen wat jullie doen.. dat is dankbaar werk...ga zo door!!

Van A tot Z ontzorgt door Hairflow

Ik ben enorm fijn geholpen door het team van Hairflow, van het telefonisch contact tot aan de momenten in de stoel waren erg gastvrij en vertrouwd. Ik had zelf geen idee hoe mijn haarprobleem op te lossen was, de dames van Hairflow zijn vakkundig en hadden het juiste advies voor mij. Helemaal tevreden en zou het iedereen aanraden! TOP

Oude Rijksstraatweg 6

7391 MD Twello