Zo fijn geholpen.

Wat ben ik blij met de hulp van Hairflow. Ik kan weer met opgeheven hoofd naar buiten. Tijdens de afspraak voelde ik mij gelijk op gemak bij Marjorie. Ze nam alle tijd voor me en ik heb een prachtig haarwerk waar ik erg gelukkig van wordt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zooooo dankbaar!

Lieve mensen van HAIRFLOW, Er komt een tijd dan ben je klaar Met dat dunne pluizige haar. Altijd was je verzorgd gekleed maar “dat haar”, is waaronder je leed!! Dan heb je via via gehoord dat bij HAIRFLOW je wens wordt verhoord. Een warme ontvangst is je deel de keuze is nogal veel. De begeleiding is lief, ze nemen de tijd, want voor jou is het een hele strijd. Je kunt niet terug, als je eenmaal aan een haarwerk begint dus is het belangrijk dat het je zint !! Maar eenmaal doorgezet, voel je je alleen nog maar mooi, als je je haarstuk op zet. Grappig, je wordt in het begin soms even niet herkend. Belangrijk is, dat het zo snel went! S' morgens vroeg is één handeling genoeg. Je zelfvertrouwen stijgt op de dag dat je je haarstuk op mag. Ik kijk nu anders tegen mijn leven aan en ben HAIRFLOW dankbaar voor mijn nieuwe bestaan.!! Louise kapiteyn

Weer een normaal leven!

Ik heb voor ong 10 jaar geleden een maagverkleining gehad.... dat is compleet uit de hand gelopen...3 midische missers gehad in die ene operatie, heb het ontzettend moeilijk gehad..en het was een hel....heb ander halve jaar in het ziekenhuis moeten liggen, en negen operaties moeten ondergaan om recht te zetten wat er fout gegaan was... ik word er daaglijks aan herinnerd...om hoe ik nu moet leven...en de klachten die ik elke dag de rest van mijn leven heb.... daar bij heeft mijn haar heel wat te lijden gehad...had ontzettend dik haar... en nu kun je mijn hoofdhuid heel duidelijk zien...dus is niets meer van over, dat was mijn trots mijn haar.... en die ben ik totaal kwijt... ik zag het echt niet meer zitten... sliep heel slecht, ik leefde een teruggetrokken leven...durfde niet eens naar de winkel...was verschrikkelijk.. durfde niet bij mensen te staan. Dat is nu VERLEDEN tijd dankzij Hairflow... Maureen die daar werkt, die heeft mij ontzettend goed geholpen ... dankzij haar goede hulp kan ik weer lachen... en ben ik onder de mensen.. Ben zeker heel danbaar voor de hulp die ik dus van Hairflow gekregen heb...aardige dankbare dames... dames die mensen blij maken en iedereen weer een normaal leven geven... ik heb zeker een nieuwe leven... en raad ook iedereen aan om naar Hairflow te gaan...de enige wat Ik nog wil zeggen, dames harstikke bedankt dat jullie mij weer een normale leven hebben gegeven...en van het leven weer kan en mag genieten....blijf doen wat jullie doen.. dat is dankbaar werk...ga zo door!!

Van A tot Z ontzorgt door Hairflow

Ik ben enorm fijn geholpen door het team van Hairflow, van het telefonisch contact tot aan de momenten in de stoel waren erg gastvrij en vertrouwd. Ik had zelf geen idee hoe mijn haarprobleem op te lossen was, de dames van Hairflow zijn vakkundig en hadden het juiste advies voor mij. Helemaal tevreden en zou het iedereen aanraden! TOP

Oude Rijksstraatweg 6

7391 MD Twello