Goede samenwerking ,weer geleerd

Score is 8

goede ervaring en perfect mondeling examen en goed uitgelegd

Score is 10

Positieve ervaring, vooral dat het individueel ging en de mondelinge behandeling van de vragen.

Score is 10

Mondeling overhoren en aanvullende tips, erg prettig.

Score is 9

Zeer prettig onderhoud met Gerard gehad. Vakman, veel kennis. Ook het nodige bijgeleerd!

Score is 10

Ik vond het een goede opleiding en heb er ook nog dingen van gelleerd

Zeer tevreden duidelijk uitleg

Score is 9

De cursus was duidelijk als je het boek een keer door leest. En ik vond het prettig zo een op een met de docent . De cursus is lang genoeg.

Score is 10

goede uitleg. prettige samenwerking. heb er wat van opgestoken.

Score is 10

docent heeft duidelijke uitleg gegeven, vragen staat vrij waardoor de drempel om een vraag te stellen nog kleiner is. theorie komt terug in de praktijk geen bla bla theorie maar echt werk gerelateerd. Als je docent iets vraagt kan hij je ook direct een duidelijk antwoord geven iemand die dus echt verstand heeft van zijn vak

Score is 8

ja het was zeer leerzaam heb er veel van ge leerd was gezellig samen met ronald deze examen kunnen doen

Score is 8

goed geen klacht, snel en effici�nt

Score is 8

Gemoedelijk en kreeg ruin de tijd om de opdrachten uit te voeren en de vragen werden netjes beantwoord.

Score is 8

Prettige korte cursus. Prettige omgang met de instructeur.

Score is 10

goed en nauwkeurig vriendelijk.

Score is 8

Ik vindt het nuttig en prettig.

Score is 8

boek 1 x goed doorgelezen en was allemaal goed te begrijpen. examinator(jos)top kerel legde alles goed en duidelijk uit!

Score is 10

Ik vindt het prettig hoe het 1 op 1 certificering ging omdat je niet afgeleid wordt door meerdere kandidaten zodat de uitleg ook beter te begrijpen is .

Score is 8

Vond het plezierig om deze wijze van certificering te doen geen afleiding van andere kandidaten.

Score is 10

ik vond het goed en leuk heb weer geleerd.

fijn duidelijk goed

Score is 8

Ik heb er weer wat bijgeleerd en meer inzicht in het gebruik van de heftruck.

Score is 10

de opleiding voldoet aan mijn verwachting.

Score is 8

ik vond het fijn om op deze manier en certificering te hebben.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.