Score is 9

Zeer interressant. zeer goede training en begeleiding

Score is 10

leuke en leerzame opleiding, veel praktijk en voldoende theorie

Score is 10

Prima goede uitleg en een leuke opleiding

Score is 10

Goede cursus veel tips en goede uitleg

Score is 9

ik vond het goed en soms wat grapjes er tussen door.

Het was super.

Score is 10

Ik heb weer iets geleerd. Het was erg goed

Score is 10

Ik vond het een goede certificering, heb weer wat geleerd en de docent was geduldig en gaf goede tips.

Score is 10

Het was een fijne ervaring. De instructeur heeft alles rustig uitgelegd en ik heb goede tips gekregen voor de praktijk.

Score is 9

duidelijke uitleg en evt correcties. Leuk om de cursus te doen.

Score is 8

Zeer goede uitleg, alles word rustig aangegeven wat er moet gebeuren. Dit geeft rust aan de kandidaat, verder geen bijzonderheden.

Score is 10

Ik vond het erg leuk en leerzaam.

Score is 8

ik vind de meting leerzaam ik heb er veel van geleerd dank je

Score is 10

de samenwerking was goed veel geleerd in een korte tyd

Score is 10

goed niveau wordt goed uitgelegd. Vriendelijke deskundige docent.

goed en leerzaam.

Prima.

Score is 10

erg goed en een duidelijke uitleg

Score is 9

ik vind dat de opleiding na veiligheid is zeker goed niks om aan te merken en het een op een gesprek met de docent met de vragen vind ik een goed idee om te doen hij is vriendelijk legt die regels uitstekend uit.

Score is 8

ik vindt het toch wel belangrijk dat er om de 5 jaar een herhaling is omdat de routine er gauw weer de overhand neemt. door deze herhaling wordt je toch weer ff op de feiten gewezen wat belangrijk is.

Score is 8

prima dat eens in de zoveel jaar een opfris cursus is zodat er op gewezen wordt dat de trucks geen speelgoed zijn en je altijd moet opletten en moet kijken waar de mensen zijn.

Score is 10

Fijn om weer ff een herhalingscursus te doen

Score is 10

ik vond het een goeie opleiding, instructeur was vriendelijk en gaf een goede uitleg .

goede uitleg

Score is 7

Gede uitleg.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.