goede uitleg

Gede uitleg.

Score is 7

Leuk de cursus weer eens te volgen.

Score is 8

ik vond het een mooi en leerzaam

Score is 8

Korte duidelijke uitleg over hetgeen men wil gaan aanbieden, leraar is recht door zee en duidelijk in hetgeen hij van plan is. Nuttige tips gehad, ook zaken waar je van tevoren geen rekening mee zou houden.

Score is 9

prima opleiding met vanuit de instructeur veel bruikbare tips voor het praktijk gedeelte ook in de theorie kwamen er veel punten aan bod en was er veel ruimte voor vragen.

Score is 10

prima en zeer goede info gekregen.

Score is 10

`hele informatieve meting, belangrijke aandachtspunten geleerd vooral met sturen van de heftruck. Ronald wist veel uit te leggen en nam ook zeker de tijd voor alle vragen. Klikte goed, hele gave vent!

Score is 10

Prima verteld wat er van mij verwacht werd, en goed alle opdrachten kunnen uitvoeren

Score is 10

Ik vond het prima, ik heb weer wat bijgeleerd.

Score is 10

prima begeleiding en mooie snelle cursus en goede uitleg.

leerzaam

zeer goed

leerzamen ervaring

Score is 8

de samenwerking met de docent was prima .ik heb weer wat bijgeleerd.dat vond ik fijn.

Score is 10

Als je iets niet snapte vertelde hij precies hoe het zat. Uitleg daarover was goed. Hij was ook heel duidelijk in zijn verhaal.

Score is 7

Prettige ervaring met opleider. en perfect dat het op deze manier kan op het werk

Score is 9

de uitleg over bepaalede punten was goed duidelijk, er was geen haast bij vindt ik ook wel pretig

Score is 10

gooie opleider, alles duideluk, alles ntop

Score is 10

Duidelijke cursus, de info weerbijgespijkerd voor 5 jaar.top!

Score is 8

kort maar een duidelijke cursus

Score is 7

Ik vond het een leerzame cursus

Score is 8

Theorie en Praktijkgedeelte was duidelijk en krachtig omtrent de regels voor veiligheid voor jezelf en anderen en bediening van de Schaarhoogwerker.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.