Score is 8

erg prettige leraar/examinator. handig naslagwerk ter voorbereiding op het examen.

Score is 10

Korte en duidelijke instructie.

Kort maar krachtig

Score is 10

Wij hebben vandaag heftruckcertifikaat cursus gehaald het was en perfectie dag Goede uitleg en goed cominicatie met de cursussen

Score is 7

best wel nuttig. kijk er nu serieus anders na.

Score is 10

ik vond het een zeer leerzame opleiding, ik weet nu veel meer over de heftruck. de oefeningen waren leuk en leerzaam en de instructeur een vriendelijke en behulpzame man.

Score is 8

Ik heb er een goede ervaring aan overgehoudenhet is toch eeb stukje bewustwording. En je leert er toch van.

Score is 8

goede uitleg, en duidelijke vragen

Score is 8

Nete duidelijke uitleg, waardoor je weer goed opgefrist word.

Score is 9

Was prima gegaan ,nam de tijd .ben tevreden hoe het liep

Score is 9

kort bondig en inhoudelijk informatief.

Score is 10

Ik vond de cursus zeer leerzaam.

Score is 10

zeer geslaagd en zeer leerzaam.

Score is 9

ik vond het leerzaam omdat er sommige dingen waren waar ik niet bij stil stond het is goed uitgelegd en duideijk

Score is 10

Een zeer goede leerzame leuke les gehad, Een goede basis voor mijn shovel rijbewijs.

Score is 8

goede en duidelijke informatie gekregen.was leerzaam en opfrissend in geheugen.

Score is 10

Goed uitgelegd en in de praktijk meer van opgestoken. Kennis maken met de machines is goed.

Score is 10

prima! Duidelijke uitleg van de regels en alles eromheen

Score is 10

vond het gewoon voldoende en leerzaam

ik vind goed

Score is 9

Mijn ervaring met deze certificering/opleidingen zijn goed, vriendelijk gesprek. fijn dat het op de eigen vertrouwde locatie kon. je word niet onder druk gezet.

Score is 10

Het is fijn om op je eigen locatie praktijk te doen, de mondeling is moeilijk omdat je uit een boekje leert, zelf vind ik het om met meerkeuze vragen te werken. De docent legt goed alles uit als je iets niet weet over een vraag.

Score is 10

ik vind het zeer goed alles word duidelijk aangegeven en zeer goed uitgelegd

Score is 9

Wel goed, alles weer even op een rijtje. Leuke training.

Score is 8

Fijn dat het snel verloopt, mis toch wel een beetje les/ examen info vooraf,

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.