Score is 10

- Goede directe vragen, afgestemd op werkomgeving. - Neemt de tijd om het te verhelderen.

Score is 9

Informeel, lekker laagdrempelig en to the point.

Score is 10

Duidelijke en prettige uitleg. Ronald maakt je bewust van de situatie.

Score is 10

Ik vond het erg leerzaam. Ik hoop dat ik nog lang met plezier kan rijden:)

Score is 8

de certificering was professioneel. er werd goed en geduldig uitgelegd. ook werd er goed aanwijzingen gegeven, als ik vragen had.

Score is 9

ik vond het leerzaam hoe alles vertelt werd en de docent was duidelijk , ik weet nu hoe ik veilig een heftruck kan besturen

Score is 9

De theorie was goed door te lezen, en vond het erg handig dat er na ieder hoofdstuk gelijk vragen worden gesteld. Bij het examen vandaag hebben we voor mijn gevoel "lekker even een bakkie koffie gedronken" bij de theorie vragen, waarna we verder zijn gegaan op de truck.

Score is 8

Leuke ervaring om dit op lokatie te doen. Ik beb alleen jarenlange practische ervaring, dus erg aangenaam om de theori weer op te halen. zeker een aanrader dit vaker te herhalen. Jan is een duidelijke rustige man die lekker dicht bij de mensen staat waardoor er ectra spanning komt.

Score is 9

zeer duidelijk, efficient, vriendelijk.

Score is 10

alles werd duidelijk verteld en verliep allemaal goed

Score is 10

Prima cursus, duidelijke uitleg waar nodig was.

Score is 8

Ik vond het een heel leerzaam en alles werd goed uit gelegd gewoon top.

Zeer prettig en duidelijk

Score is 9

Ik heb een goede uitleg gehad en weer wat bijgeleerd.

Score is 8

leuke vragen goed gegaan aanwijzingen goed

Score is 8

ik vond het leerzaam en leuk om te doen

goede samenwerking dik tevreden

Score is 10

Kort en en krachtig cursus. leerzame momenten tijdens deze certificering.

Score is 7

prima samenwerking, kort en bondig.

Score is 8

De opfrissing van deze cursus is toch weer leerzaam je haalt een heleboel kennis weer naar boven die je vergeten was .

Score is 8

Puike cursus. Kort en krachtig. leerzaam want je komt toch dingen weer tegen die je vergeten was .

Score is 8

De herhaling is goed want de routine kan gevaarlijk zijn en je vergeet ook een heleboel zaken

Score is 8

Heb het goed ervaren met deze opleiding/certificering.

Score is 9

Opleiding is praktisch en eenvoudig. duidelijke vraagstelling .

Score is 8

voor mijn zelf moeizaam maar goed uitleg

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.