Score is 9

behulpzaam met goede uitleg en sturing.

Score is 7

prima samenwerking, kort en bondig.

Score is 10

was een goede en leerzame cursus

top

Score is 9

Het was een goede ervaring en deze lesmethode (het boekje) was fijn om zelf zo zelfstandig te kunnen leren. Ook het examen was leuk en toch leerzaam om te doen.

Score is 10

Fantastische uitleg. Goed ingespeeld op ervaring en extra leermomenten. Gewoon Top! Kennis docent zelfs buiten heftruck erg uitgebreid!

Score is 9

hele fijne certificering met een hele fijne instructeur met goede humor, maakt grappen en is serieus tijdens de certificering.

Score is 10

goede cursus. lekker ontspannen maar wel volgens de regels.

Score is 10

Zeer fijne certificering/opleiding! Heel toegankelijk voor wanneer jij je heftruck certificaat wilt halen. Persoonlijk contact wat erg fijn is en kennis van de docent is van hoog niveau.

Score is 10

Sterke uitleg! Leuk om hier je certificaten te behalen. Veel geleerd binnen een korte tijd bestek.

Score is 10

prettige ervaring. goed en duidelijk uitgelegd, veel geleerd in korte tijd

Prettig en professioneel

zeer duidelijke praktische training

Score is 10

De samenwerking verliep goed. Je krijgt als eerste theorie vragen die daadwerkelijk ook in de praktijk van toepassing is. Voor de praktijk examen wordt je goed begeleid hoe alles in elkaar zit en wordt je goed geholpen tijdens het besturen over de instructeur zelf vond het een prima meneer helpt goed en je krijgt geen nerveus gevoel bij. Ook kan ik zeggen dat ze heel realistisch zijn, als ze zien dat je geen ervaring hebt doen ze je een plezier en kappen de meneer er gelijk mee, dat bespaar iedereen ellende. voor de rest kan ik logistart goed aanraden. prima opleiding!!.

heel fijn goede uitleg

Score is 8

een fijne, formele opleiding. Duidelijke instructies en goed les materiaal

goede ervaring, leerzaam.

Zeer leerzaam en persoonsgericht

Score is 9

Fijn en prettige begeleiding. Als de vragen niet goed worden begrepen, dan word de vraagstelling aangepast zodat het werk gerelateerd van toepassing is. Coreccte begeleiding

Score is 9

Deskundige man met een natuurlijke gave tot overbrengen van de materie prettig om van te leren.

Score is 9

Goed lestmateriaal. Al eerder een certificaat gehaald, echter de reader was erg onduidelijk/slordig en weinig ondersteund met beeldmateriaal. Eveneens op tijd aangeleverd. Fijne samenwerking met instructeur, stelt je goed op je gemak en de juiste vragen op alle onderdelen waarover je gelezen hebt.

Score is 10

Mooi stukje bewustzijn over de veiligheid op en rond de heftruck. aangezien ik veel buitenwerk op het velt met munitu`s en andere omstandigheden heb denk ik dat er daarin nog wel wat winst te behalen valt mbt tot de veiligheid.

Score is 10

ik vond het leuk heb meer kennis over het machines en het ARBO wet en had een relaxed en gezelige examinator

Score is 9

mijn ervaring met deze certificering was erg prettig, want ik werd vriendelijk ontvangen en werd goed geholpen als er ergens onduidelijkheden over waren.

Score is 9

Duidelijk en helder handboek, duidelijke toelichten van de docent

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.