Score is 9

Ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren.

Score is 8

leerzaam en gemakkelijk .

Score is 8

zeer duidelijke theorie, en praktich gecombineerd met de praktijk! kan nu met een veilig gevoel gebruikmaken van de machines!

Score is 8

Goed geregeld, Instructeur blijft rustig en bespreekt alles goed, geeft duidelijk aan wat de bedoeling is.

Score is 10

Duidelijk inhoudelijke informatie. Rustige en begrijpelijk uitgelegd met praktijkvoorbeelden.

Score is 10

ik heb de ervaring met jan als zeer prettig en erg leerzaam ervaren

Score is 9

Ik vond het hele duidelijke uitleg en fijne examinator.

Score is 10

Heb na mijn gelezenstukken toch meer geleerd van de docent.

Score is 7

Ik vond het heel leerzaam en heb er weer veel van opgestoken.

Score is 8

Ik heb het examen als prettig morgen ervaren, met name de trainer Jan die je aan het begin gerust steld door zijn open maar vooral vriendelijke houding. Ik heb nuttige tips meegekregen die ik in de praktijk zeker zal meenemen, wat mij uiteindelijk sterker zal maken in mijn werk. Daarnaast leuke theorie test doordat het een mondelinge test was ipv van een schriftelijke tekst. Hierdoor krijg je een leuke klik met de trainer en valt de spanning automatisch van je schouders. Kortom een geslaagde toets.

Score is 10

Gelijk bij binnenkomst leuk gesprek, ook al een beetje vragen kunnen stellen over de reach/heftruck. Was me al vrij snel duidelijk wat ik moest gaan doen en je krijgt constant op alles feedback. Toetsing was leerzaam omdat je extra informatie bij de antwoorden krijgt. Overall een goeie opleiding.

Score is 9

Het is duidelijk uitgelegd wat ervan mij verwacht werd. De praktijk oefening was leerzaam en de docent geeft goede en nuttige feedback. niet alleen bij dingen die niet goed gingen. maar ook bij dingen die goed gingen maar nog beter konden.

Score is 8

Ik vond de certificering zeer goed gaan, daarbij kwam goeie uitleg en goeie tips. We hebben alles doorgenomen en dat ging prima. De meneer die de certificering deed had er verstand van en legde bepaalde dingen goed uit. Zeer tevreden.

Score is 8

heel aangenaam duidelijk en uitgebreide uitleg.Zeer veel opgestokken ook van dingen die in het onbewustzijn kunnen voorkomen. toppie!!!

Score is 10

Erg leerzaam en leuk om te doen!

Score is 10

rustig ontspannen gevoel gehad , zelfs nog bruikbare tips gekregen

Score is 9

positief , veel van de praktische deel opgestoken. hoop mijn voordeel mee toedoen .

Score is 10

een heel leuk leerzaam moment om vertrouwd met een reachtruck te werken.

Score is 8

prettige examinering met goede middelen

Score is 10

Ik vond deze certificering echt leerzaam er zijn echt goeie vragen gesteld en de parcours was ook mooi bedacht door de instructeur en hij heeft het natuurlijk wel wat moeilijk gemaakt voor ons maar als nog is het goed gelukt. klasse!! super!!

Score is 9

Hele leuke opleiding gehad zonder al te veel druk en heel ontspannen met een goede uitleg. Hij haalt gelijk de druk weg en heeft een hele gedegen kennis van deze opleiding. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden binnen andere organisaties.

Score is 8

super meneer! leert je alles! niet te streng, help je erbij

Score is 10

Dat ging helemaal goed en prima ,docent begeleide alles uitstekend.

veilig hijsen

Score is 9

Ik vond heel duidelijk , leuk persoon

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.