Score is 10

ik vond het super intresant.

Score is 9

ik voelde me zeer op mijn gemak

Score is 9

ik werd goed beleid en kreeg direct uitleg

Score is 10

leerzaam begrijp beter de grafiek waar je op moet letten kwa onderhoud

Score is 10

Was echt leuk, instructeur heeft mij veel geleerd. Vriendelijke man en kan de stof goed uitleggen. In korte tijd heb ik veel geleerd. Fijn dat hij ook wat woorden in mijn Poolse taal kent.

Score is 9

ik vind het een hele leer zame opleinding veel op gestoken van jan vooral omdat ik er niet veel gebruik van maakt .

Score is 9

zeer leerzaam en voor de personen die met de heftruc werken in verband met de veiligheid voor het persoon en bedrijf.

Score is 10

Goede opleiding met duidelijke uitleg en goede aandacht voor verbeterpunten door aardige examinator.

Score is 10

ik vond het leuk om te doen, zo leer je ook nog wat.

Score is 10

Ik vond het leerzaam en werd goed geholpen.

goede opleiding

Score is 8

Het uitleggen goed en duidelijk

Score is 8

mijn ervaring met jan bokhorst is prettig te ervaren duidelijke uitleg en gesprek, praktijk is ook goed verlopen zeer duidelijk vriendelijke groet e.wolf

Score is 8

goed voor bereide opleiding met goed les materiaal. 1 kleine opmerking betreking tot de les stof is dat roetwater ook chemishe afval is maar niet meer vernoemt wordt in de lijst met chemische afval. verder tevereden

Score is 10

Ik vond het een leuke en interessante cursus met een goede uitleg en hulp. Hier kan ik wat mee in het werkveld.

Score is 10

Positieve ervaring, met een prettige examinator. Duidelijk aangeeft wat ik moest doen en evt. vergat.

Score is 10

Goed gegeven uitleg/training. Duidelijk in vragenstelling. Lekker interactief.

Score is 8

duidelijke uitleg van de docent.

Score is 8

Ik vond het een leerzame ervaring . met name de schaarhoogwerker. De hoogte en mogelijkheden van deze machine zijn geweldig. Ook het cursusboek is interessant om alles eens een keer door te nemen en te weten wat de eisen zijn betreffende de regels inzake hoogwerkers.

Score is 9

er werden gooie vrage gesteld aan mij ik heb op de hoogwerker leuke uitvoeringen uitgevoerd heb ook gelijk een beetje ervaring opgebouwd

Score is 8

Helder en duidelijk. Leuke manier van toetsing. Rustige examinator Jan. Top.

Score is 10

Perfecte instructeur. goede uitleg.

leer zaam goede uitleg

Score is 10

Goede, directe toetsafname alles netjes besproken en afgehandeld.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.