Score is 10

Ik vond het erg leerzaam. Tevens was de trainer erg duidelijk in zijn uitleg. Ik ben zeer tevreden!!

Prettige samenwerking, vlotte service

goed en leerzaam

Score is 10

zeer ervaren en duidelijk, zo moet het

Score is 8

prima uitleg in korte tijd

sehr gut

Zeer goed verlopen

Score is 8

een soepele informatiefe en leuke beoordeling

Score is 10

Een hele goede instructeur duidelijke uitleg en een goede training een parcour met obstakels en hele ervaring rijker

Score is 10

Goede instructeur duidelijke uitleg veel persoonlijke begeleiding en goed training gehad met een parcour met obstakels

Score is 10

Leuke en zeer ervaren leraar. Kan goed een grap maken maar is ook zeer serieus met z�n cursus.. zeer leerzame cursus.

Score is 10

Goed is zeker heel goeden persoon. Voor de cursus.

Score is 10

ik ben tevreden hoe alles is gelopen,ik ben goed geinformeerd en heb duidelijke instructies gekregen. samenwerking is ook goed,

Score is 10

Der lehrgang war sehr gut, och have viel dazugelernt. Five stars

Score is 10

Gute Erklaerungen und Erlauterungen. War sehr zufrieden.

Score is 9

Over de hele cursus genomen vond ik het leerzaam en leuk. Werd op een ontspannen manier gewerkt en geleerd. De kennis was erg goed aanwezig bij de docent en werd duidelijk over gebracht en in duidelijke taal verteld en uitgelegd.

Fijn, kort, praktisch.

Score is 10

Compacte cursus, geen poespas. Alles word duidelijk uitgelegd. En je kun het paraat voldoende besturen om er zelfstandig mee aan de slag te gaan.

Score is 9

zeer positief, goede uitleg en dergelijke, jammer dat we geen theorie boek konden inzien omdat deze niet verstuurd was naar ons,

Score is 10

De training verliep vlekkeloos en de instructeur was aardig.

Score is 10

De cursus was duidelijk en verhelderend. De docent was erg duidelijk, geduldig en goed op de hoogte van bepaalde belangen.

Goede cursus, dingen bijgeleerd

goede en duidelijke uitleg

Gewoon positief en goed

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.