Score is 10

Ik vond het een goede ervaring. Er was veel over te leren.

Score is 8

Aardige man prima excamen lekker relaxed

Zeer goed,vriendelijk

ik vinden goed.

Score is 10

was leuk ervaring, veel geleerd, top service

Score is 10

ik vond het heel leerzaam, spannend en ook leuk om te doen

Score is 10

lesboek zeer intressant. alles wat je nodig hebt staat erin cursus zeer goed en snel. voor iedereen teleren. mvg daniel

Score is 10

Leerzaam en dit zouden we vaker moeten doen.theorie veel van opgestoken.docent was duidelijk in zijn uitleg in theorie en praktijk.

Score is 8

Zeer leerzame ervaring. Opfrissend. Goed voor veiligheid in een bedrijf.

Goede uitleg. Duidelijk en eerlijk

Score is 10

Duidelijk verteld, met een goede presentatie. Recht door zee, goede begeleiding bij praktijkopdrachten. Veel aandacht en tijd omdat de training in kleine groepen wordt gedaan.

Score is 10

uitgebreide uitleg.heel intersant om mee te werken.

Leuke leerzame training,

goede basiscursus

Duidelijke uitleg, goede tips

Goede uitleg, duidelijk.

Leuk ,leerzaam,

Score is 8

Mijn ervaring is dat er op een vakkundig manier gekeken wordt naar de kennis van de deelnemer op praktijk gebied als op theorie. Er wordt op een duidelijke manier uitleg gegeven.

Score is 10

Het was een leerzame opleiding En veel geleerd top .

Score is 8

Mijn ervaring met deze opleiding is zeer positief. Vooral heel leerzaam en het bewust worden van het rijtechnische gedeelte.

zeer goede curcus

Score is 10

- Prettig dat het op het bedrijf kan en dat het maar 1,5 uur van mijn tijd in beslag neemt - Prettig gesprek waarin alle punten naar voren kwamen - Altijd goed om extra info / tips / adviezen te krijgen

Score is 10

Bardzio fajnie przeprowadzony kurs. Wszysko profecjonalnie. Super :)

Score is 10

Duidelijke manier van vragen stellen waardoor je zonder ervaring het gelijk begrijpt

Score is 8

ik vind deze nieuwe manniier van toestsen goede manier.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.