Score is 9

Ik ben helemaal tevreden met de certificering.

Score is 9

Was een fijne evaring goed uitleg gekregen.

Score is 10

Fijne prettige manier van lesgeven, duidelijke tips. Prima!

Score is 10

Ik vond het zeer leerzaam en heb veel informatie gekregen.

Prettige leraar

Score is 10

goeie uitleg laat de leerling het vooral zelf doen zodat de leerling het snel in de gaten krijgt en leert hoe hij het beste om kan gaan met de heftruck

Score is 10

Goede meting. Docent geeft tips tussendoor, deze zijn nuttig voor in de toekomst.

Score is 10

hij legde het duidelijk uit was rustig gaf de tijd

Score is 9

Positief,kennis van de machine vergroot en dat ik daar wellicht wat aan heb op een terrein waar zo'n machine voorhanden is.

Score is 9

voelden goed hoe de ging .op een leuke manier .

Score is 9

goede uitleg op je antwoord, duidelijk in het vertellen van dingen.

Score is 7

ik vond het een duidelijke leer meester . toetsing ging rustig en leerzaam dus goed.

Score is 9

ik vond de opleiding duidelijk , met een vriendelijke begeleiding.

goede leerzame cursus

Score is 10

Goede ervaring! Joviale instructeur. Eerst theorie d.m.v. een presentatie is perfect. Mijn ervaring is zeer positief.

Score is 9

Op een zeer leuke en informatieve manier wordt de opleiding gegeven. Bij serieuze aspecten word ook even stilgestaan en uitgelegd. Meneer heeft veel verstand van heftrucks want heeft bij elke vraag een antwoord en is ook bereid voor vragen en neemt de tijd om het uit te leggen en antwoord te geven.

Score is 10

goede cursus, kort en krachtig daardoor heel duidelijk

Score is 9

Leerzaam en interessant, naast theorie ook praktijkvoorbeelden genomen.

Score is 8

ik vond het leerzaam en goed om te doen

Score is 8

Goede deskundige begeleiding tijdens onze cursus

Score is 10

Goede Service en vriendelijke examinator.

Score is 10

Ik vond het een fijn examen waarbij ik me goed voelde en waardoor ik het examen ook prettiger kon doen.

Score is 8

De examinator was een aardig persoon, redelijk coulant maar streng waar nodig, ik was wat nerveus, maar achteraf was er niks om bezorgd om te zijn.

Score is 10

Prettige manier van samenwerken, commentaar altijd op positieve wijze. Duidelijke instructies.

Score is 9

Ik ben tevreden over mijn ervaring, Ik ben rustig begeleid wat een erg prettige was.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.