Score is 8

Handige tips en het werk wat ik moest doen werd duidelijk voorgelegd

Score is 10

Aardige man, hij gaf goede uitleg.

Score is 8

KORTE MAAR LEERZAME CURSUS GEHAD PAAR GOEIE TIPS OVER HET RIJDEN EN STUREN GEHAD

goede instrukties en uitleg

Score is 9

Ik persoonlijk heb de cursus als leerzaam ondervonden Duidelijke instructies Top!!

leerzaam

goed voor elkaar

Score is 9

Bij de een op een certificering is er uiteraard goede persoonlijke aandacht. De gestelde vragen aan de docent konden goed en naar tevredenheid beantwoord worden. In het praktijkgedeelte is het een meerwaarde om te kunnen werk op de eigen werkvloer, en daardoor meteen in de praktijk te ervaren wat er goed gaat, of wat eventueel beter kan.

Score is 8

Duidelijke vragen en heb van het lesboek een hoop geleerd. Een rustige examinator. Dat is wel fijn

Score is 10

Een bijzonder prettige ervaring met duidelijke uitleg.

Score is 10

prima en doelmatig, duidelijk in uitleg

Score is 10

Goede uitgebreide informatie, niet gehaast

Score is 10

Het was weer even opfrissend en fruitig.

Goede opfriscursus

Score is 8

zeer leerzaam en leuk om te doen. goed alles uitgelegd.

Score is 9

Leerzaam, duidelijk, handige tips gekregen betreft het recht zetten van de mast van een heftruck. Duidelijke instructeur die het onderwerp op een goede profesionele manier uit weet te leggen.

Score is 10

ik heb een goede ervaring met deze certificering. ik kreeg goede uitleg en de leraar was makkelijk in omgang van praten en doen. theorie werd goed behandeld en de praktijk werd goed toegezien

Score is 8

Heel nuttig, veel dingen verteld die ik al jaren verkeerd doe. Heel om dit gedaan te hebben.

Score is 8

prima uitleg van de oefenstof, prettig dat het maar 1 uur duurt.

Score is 8

Hoop dingen opgestoken zeer interessant.

Score is 10

Heel leerzaam, duidelijke uitleg. Heel relaxt en geduldig.

Score is 8

Goed, na jaren ervaring, heel logisch

Score is 8

De opleiding was erg leerzaam en dan zijn het vooral de kleinen dingen waar je snel overheen kijkt maar toch erg van belang zijn waar je toch een keer op gewezen word.

Score is 8

Ging wel goed, wat tips en trucks gekregen, vragen stellen met duidelijke antwoorden

Score is 8

Vond het wel goed, maar te weinig kunnen oefenen. Weinig ervaring op de reachtruck,

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.