top!

Score is 9

was goed weer eens alles gewezen te worden voor de bewustwording

Score is 8

Dit is voor ons een super oplossing dat de certificering op locatie afgenomen kan worden. Eerst een stukje theorie en daarna de praktijk op eigen locatie is prima Ik heb nog een paar nuttige tips ontvangen van Jan Bokhorst waarvoor dank Hij denkt en kijkt ook verder mee wat nuttig is voor ons bedrijf Jan van den Hee All Care bv

Score is 8

informatief en leerzaam. Duidelijke uitleg. weer veel wijzer geworden dan 10 jaar geleden.

Leuk en vertrouwd

Score is 10

Ging zeker gemoedelijke vriendelijk instructeur!

Score is 10

Zeer duidelijke en rustige uitleg, ik ben door de training zeer veel wijzer met name op het bedienen van de reachtruck!

certificering is leerzaam.

Score is 8

het ging goed, kort en bondig.

Score is 9

de instructeur was duidelijk, en het examen werd gedaan zoals verwacht, hij stelde je op je gemak.

Score is 10

Heb er heel erg van genoten,heel veel van geleerd. Goed rustige uitleg en heel veel aandachts punten en tips gekregen. Heel erg bedankt.

weer fijn voor herhalen

Score is 10

goede duidelijke training bespreekt alle punten en legt dit goed uit .

Score is 8

het was prettig werken met de examinator en alles was goed en duidelijk. zeer prettige samenwerking

Score is 10

ik vond het weer zeer geleerd heb er weer wat van op gestoken en de uitleg was ook zeer goed

Score is 10

Fijne samenwerking. kundig, rustig en onderdelen worden goed besproken.

Score is 10

Hele duidelijke uitleg en een instructies over de heftruck.

Score is 8

goed bevallen, prima uitleg.

Score is 9

goed dat er hiervoor een opleiding/certificering nodig is.

Score is 9

de cursus is goed gegaan.

Score is 10

Hij was duidelijk en in zijn vragen en bleef rustig. Het ging vlot en soepel. Ook de begeleider/instructeur was beleefd en prettig in de omgang.

Score is 10

Ik vond de theorie nuttig en leerzaam. Het praktijkgedeelte was leuk om er aan deel te nemen.

Score is 9

Intensief en in een korte periode veel geleerd

Score is 9

goede dag gehad met goede tips en uitleg.

Score is 10

veel geleerd, vooral van "kleine" dingen die anders moeten, maar die grote gevolgen kunnen hebben. goed voor de bewustwording van je eigen veiligheid en de veiligheid van anderen.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.