Score is 9

Duidelijke uitleg over wat de opdracht is. Als het niet meteen lukt krijg je goede aanwijzingen zodat het dan wel lukt.

Goede tips

Score is 8

de opleiding was zeer goed, alle punten die belangrijk zijn/aan de orde kwamen zijn behandeld. Instructeur, uitleg, kwalificering was meer als voldoende

Score is 9

Persoonlijk vind ik dat deze cursus goed bij ons bedrijf past omdat deze cursus praktijk gerichter is en niet teveel theorie.

Score is 10

goede ervaring, duidelijk en behulpzaam. goede oefeningen gedaan.

Score is 10

geeft duidelijke uitleg draait er niet om heen!!

Score is 9

Dit 1 op 1 is zeer prettig, dan is alles veel duidelijker.

Score is 8

Goede ervaring, een aanrader voor elk bedrijf. Vakkundige uitleg

Score is 8

Goed, duidelijk en op maat

Leerzaam, duidelijk !

Top, kort en bondig.

goed met praktijjk erbij

Score is 10

Ronald is een prettige en praktische instructeur die je tips meegeeft die je snel kunt toepassen in de praktijk. Het tempo is goed en er is ook tijd om een keer te lachen. Kortom een prima samenwerking en onze medewerkers kunnen veilig en vakkundig aan de gang met de heftruck.

Score is 10

zeer praktische en op de praktijk gerichte opleiding. Laagdrempelig en wordt op prettige manier gebracht

Score is 9

De docent weet echt waar hij over praat en geeft een duidelijke uitleg wanneer nodig, ik heb de certificering erg positief ervaren.

Tot the point, prima

erg duidelijke uitleg

Heftruck cursus

Score is 7

prima gegaan

Score is 9

Prima opleiding, goede uitleg.

GOED

Score is 8

ervaring is goed. Duidelijke uitleg.

Score is 10

Ik ben perfect opgeleid door Sjors en Patrick. Veel persoonlijke aandacht en goede uitleg can de verschillende bedrijfsmiddelen die wij bij Groot Techniek in gebruik hebbe. In kort helemaal tevreden!

helemaal goed

Score is 10

Duidelijke info vooraf,belangrijkste technische info duidelijk en kort beschreven praktische afname duidelijk en oke

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.