helemaal goed

Score is 10

Duidelijke info vooraf,belangrijkste technische info duidelijk en kort beschreven praktische afname duidelijk en oke

Score is 10

Leerzame cursus, goede omschrijfing van wat er van je wordt verwacht. prettige instructeur die alles netjes en goed uitlegt.

Score is 10

Uitstekend, voldoet precies aan de verwachting, geen lange cursus met materiaal wat al bekend is. Goede extra tips.

Score is 8

Leerzaam en dingen geleerd die bruikbaar zijn in de praktijk. Docent prettig in de omgang

Score is 10

Goede ervaring met certificering. Netjes en erg vriendelijk geholpen. Perfect!

Score is 6

Het was een goeie herhaling van de theoori stof, veder was er te weining tijd voor praktijk.

goede opleiding

Score is 8

De theorie werd duidelijk uitgelegd.

Score is 10

Duidelijike uitleg van zowel theorie als de praktijk opdrachten.

Score is 9

Praktijk vond ik heel goed, duidelijk en nam de tijd er voor. Theorie was duidelijk, vragen werden goed beantwoord. Voor de eerste keer deden ze het goed.

Duidelijke uitleg.

Score is 7

ik vond het een erg leuke en ook leerzame ochtend en halve middag en al zeker omdat we in het begin niet veel wisten en nu wel

Score is 8

Het was zeer leerzaam. Ik begon met 0 ervaring en kennis en nu in deze paar uur heb ik heel veel mogen leren.

Score is 8

het is een zeer leerzame training. waar je als leek veel van leert.

Score is 8

heldere en leerzame informatie / opleiding

Prima.

Score is 8

verwachte meer keuze vragen, is een andere opzet!

Score is 10

nauczylem sie pare wskazuwek od kursanta pozatym jeste zadowolony z przeszkolenia

Score is 8

goed dat deze er is, welkome update.

perfect uitgelegd duidelijk

goed zeer duidelijk prima

prima, kort en duidelijk

Score is 10

Top uitleg helder en duidelijk door jan Bokhorst

Score is 9

Goed qua tips en tricks. Volgende keer graag vooraf een boek om e.e.a. door te kunnen nemen.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.