Score is 7

Anders dan ik had verwacht, ben niet goed voorbereid en daardoor moeilijker dan verwacht.

Score is 10

Zeer korte introductie om mijn te toetsen om te rijden op een reathtruck.

Score is 10

Goeie en duidelijk uitleg.

Score is 10

Goeie en duidelijk uitleg.

Score is 9

Fijne docent met uitstekende kennis. Zou deze docent zeker aanbevelen.

Score is 9

vond het zeer goed gaan veel bij geleerd

goed en duidelijk

Score is 10

Goede uitleg van onderwerpen die niet duidelijk waren. uitstekende kennis.

Score is 8

Als je goed geleerd heb, is de test goed te doen. Veiligheid staat voorop.

weer van alles opgestoken

duidelijk en leerzaam

Score is 10

vond het een topdag met de juiste uitleg

Goed en duidelijk

Score is 10

Ik vind het persoonlijker als een klassikale opleiding. Verder vind ik het een beter iets omdat je persoonlijker contact hebt en deze docent legt het ook persoonlijker uit. Ik verklaar dit omdat je klassikaal ook aandachtspunten krijgt die wel belangrijk zijn maar ik verder niets aan heb, dus dit was specifiek voor mijn werkzaamheden nu.

Score is 8

Geldklopperij dacht ik eerst, maar toch wel nodig om de kennis op peil te houden. Alles gaat hier snel snel, maar kan wel tot gevaarlijke situaties leiden.

Score is 9

Een leerzame dag voor ons en duidelijke 1 op 1 uitleg en vragen die gesteld zijn. Er zijn toch weer aandachtspunten naar voren gekomen!

Score is 8

Ik vind het een hele fijne wisselwerking van theorie/sparren met daarin de vragen omtrent de cursus.

Score is 10

perfect, prima. was een beetje gespannen, dat werd vrij snel weggenomen. ontspannen sfeer

Score is 10

goede opleiding en alles duidelijk uitgelegd. goede uitleg van de instructeur.

Score is 8

Gevoel voor humor maar geeft cursus hoe het hoort

Zeer prettig

Score is 9

Het is zeer prettig 1 op 1 en kan dan wat vragen als iets niet duidelijk is. In groepsverband vraag je niet zo gauw.

Score is 10

ik vond het heel leerzaam en serieus en goede begeleiding en informatie van de instructeur.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.