Score is 10

Ik vond de cursus leuk en leerzaam

Score is 10

er werd goed en duidelijk gecomuniceerd. er werd op een nette manier met de vragen omgegaan.

Score is 10

Een prettig/duidelijk en beknopt assessmentexamen!

Score is 9

Erg leervol en bekwaam geworden in een dag. Top instructeur rust en to the point.

Score is 10

Groot voordeel is dat het op locatie kan

Score is 8

Leerzame training, heldere uitleg en wat er van ons verwacht werd.

Score is 10

goede informatie en ook verbeterpunten die goed aangegeven worden

Het beviel mij super.

Score is 10

Een duidelijke en persoonlijke examinator. Tevens de lesstof was helder en begrijpelijk

Score is 9

opleiding prettig ervaren. duidelijke uitleg en interessant.

Leerzaam, duidelijke instructies.

Score is 10

Heel goed, duidelijk en heel leerzaam

Score is 10

zeer goed bevallen veel geleerd

JA, alles duidelijk uitgelegd

Score is 9

Het is een hele leerzaam traject. Er komen dingen aan het licht die ik nog niet wist. En ook dingen die in de praktijk toch anders zijn dat ik zelf dacht. De docent is een prettige man om mee te werken. En is ook zeer oplettend met de werking van de machines. Dus ik vond het een geslaagde certificering om hieraan mee te werken. Zeer leerzaam.

Score is 8

Een goede opleiding.goede uitleg en de instructeur laat zien dat hij kennis van zaken heeft en up to date is. je leert elke keer wat bij met zo'n cursus. Een aanrader om over 5 jaar ons (van krimpen) weer een opfriscursus te laten geven.

Score is 8

het was voor mij een goede ervaring toch wel wat geleerd . ongedwongen sfeer maar perfect gedaan

Score is 10

ik find fijn goede manier.

Score is 9

alles werd goed uit gelegd .

kort,krachtig en vooral duidelijk

goede en duidelijke cursus

prettig, informeel en kundig

leerzaam

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.