Score is 8

Duidelijke en rustige uitleg. Toch weer goed even opfrissen.

Prima, kort en bondig.

Score is 10

Heel snel een goede cursus gehad. Fijne instructeur die goed en duidelijk alles uitlegt.

Score is 10

prettige sfeer, in korte tijd veel geleerd, basisheftruck rijden goed onder de knie!

Score is 10

Hele fijne cursus. Sfeer is goed en onder het mom van een grap veilig leren werken met de heftruck. Ook cursus op maat dus aan de hand van wat je nodig hebt in de praktijk de lessen gekregen.

Score is 10

prettige instructeur, geeft helder en goed uitleg over een veilige omgang met de apparatuur.

Score is 10

Ontzettend leerzame opleiding gehad. Kennis wordt op een leuke manier gebracht. Super!

Score is 10

goedverzorgd, duidelijke belangrijke doelgerichte vragen.

Score is 10

Prettige informele cursus. Ook een aantal goede tips gekregen

Score is 10

Prima en duidelijke uitleg en instructies gekregen. Zeer vriendelijk en persoonlijk.

Score is 8

Goede uitleg en tevreden over de gang van zaken.

Score is 8

Lekker informeel en goede begeleiding bij de praktijk, daarnaast een aantal handige tips die ik in het vervolg kan gebruiken

Score is 9

certifivering verliep soepel, goede uitleg en een instructeur die goed kan vertellen en vragen goed en duidelijk kan beantwoorden.

Score is 10

bij het begin vond ik het best spannend maar door de uitleg en hoe de docent comuniceerde was het wel makkelijker dan verwacht

Score is 9

leuke informatieve ervaring. De heftruckcursus. Optreden van de docent paste bij mijn verwachtingspatroon.

Score is 10

Prima opleiding, de lesstof sloot goed aan op het examen. Aardige instructeur. Goede tips meegekregen.

Score is 8

goed verzorgde certificering, duidelijke vraagstelling ,goede informatie over de heftruck.

Score is 9

Een fijne ervaring met veel deskundig advies en inzicht.

goede uitleg handige tips

prima!

Score is 9

Shovel & Veilig Hijsen Heel interessant en echt meerdere dingen geleerd.

Score is 8

Rustig en duidelijke uitleg.

Shovel & Veilig Hijsen ik vind perfekt

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.