Score is 9

Prettig, kundig en niet te langdradig

Score is 8

leuk en leerzame herhaling.....instructeur wat minder maar daar kan hij ook niks aan doen.

Score is 10

Nette en zeer vlotte opleiding en zeer goede docent Ronald

Score is 9

Prima instructie, open en eerlijk.

toppertje

Score is 8

het was precies wat ikervanverwachthad, eerst natuurlijk wat vragen over het leerboek en daarna natuurlijk het praktijk wat leuk en leerzaam was

Score is 9

Goede opleiding. Veel kennis en verstand van zaken. Een aanrader voor mensen die een training op het werk willen.

is een rustige manier van lesgeven en is ideaal 1op1

Score is 9

Prettige van manier van uitleg. geen overbodige lesstof. 1 op 1 is zeer prettig en Jan doet het op een plezierige manier.

Score is 10

Ik vond de cursus goed verlopen, goede uitleg over hoe de machine werkt en hoe deze bedient moet worden. De docent was rustig en legde de dingen op een kalme vriendelijke manier uit.

goed en overzichtelijk les

Score is 10

erg leerzaam,toch af en toe vergeet je wel weer iets

Score is 8

leerzame opleiding, praktijk gedeelte heb ik al onder de knie dus van die kant leer ik niet zo veel. maar de theorie heb ik wel weer wat punten van geleerd! kwa veiligheid en heisvermogen. Duidelijke opleiding goede uitleg leuke samenwerking

Score is 8

Prima, alles weer ff op pijl brengen

Score is 10

Erg prettige samenwerking. Goede en rustige aanwijzingen waar je wat aan heb.

Leerzaam, goed uitgelegd.

Score is 10

Op een luchtige maar toch veilige manier van uitleg.

Score is 10

Een duidelijke en prettige opleiding.

Score is 9

Goede duidelijke uitleg en persoonlijke benadering. Prima kennis van zaken.

Score is 9

Het was fijn en duidelijke communicatie. Geen stress en rustig.

goed gesprek.

Score is 9

Fijn lesboek om te lezen/leren. Leuke manier van examen afname.

was goed

Score is 10

Er werd op een duidelijke en zeer vriendelijke manier uitgelegd wat er van mij verlangd werd waardoor het ook duidelijk voor mij was wat ik moest doen. Jan nam de tijd om alles rustig uit te leggen en dat had voor mij een positieve uitwerking.

Score is 10

Erg prettig en correcte uitleg bij vragen. Juiste manier aanleren

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.