prima afgestemd op behoefte

goede uitleg

Score is 10

zeer precieze , vele vragen en veel antwoorden gekregen, goed examen

ik vond 1uurv training voldoende

Score is 10

Ik heb een herhaling gedaan en weer veel bijgeleerd. Docent stelde mij erg op mijn gemak.

Score is 7

prima en duidelijk

Score is 8

Kan goed samenwerken met de instructeur, geeft goed antwoord op de nodige vragen en tekortkomingen.

Score is 9

de theorie en praktijk goed en vakkundig uitgelegd.

Score is 10

leerzaam en gezellig. voor herhaling vatbaar

Score is 9

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan deze certificering, de docent was kundig duidelijk en rustig. De lesstof was duidelijk en eenvoudig te begrijpen. Ik zou deze cursus aanraden aan andere bedrijven.

Score is 10

Het was een leuke en leerzame bijeenkomst. Het wordt op een fijne manier gevraagd allemaal, de theorie!

Score is 10

lekker gemoedelijk, heel relax. goede uitleg.

Score is 10

Zeer interessante uitleg, je gaat nu beter nadenken over de veiligheid

Score is 8

Kort en bondig, fijn om het even op te frissen.

Score is 8

Het was voor mij een goede ervaring. Vooral met oog op veiligheid en onderhoud ben ik wijzer geworden.

Score is 9

Duidelijke lesmatriaal verkregen via de mail. Intructeur stelt goede vragen en de gehele opleiding in de praktijk was zeer leerzaam. Kort samen gevat. erg plezierig

Score is 8

Het gaat er rustig aan toe en je word goed op je gemak gesteld. Duidelijkheid over de vragen en prima uitleg over de achterliggende gedachte die achter de vraag is.

Score is 8

Duidelijk digitaal leermateriaal. Prettige afname van examen.

Score is 10

leuk, goed georganiseert, en leerzaam

Score is 10

Ik heb een hele leuke en leerzame opleiding gehad. Fijne leraar en goede coach.

Score is 10

Duidelijke uitleg, belangrijke punten goed en snel aangegeven in de praktijk plus een fijne connectie.

Score is 10

fijne methode van les geven

Score is 10

Een zeer gedegen manier van opleiden en kennis afname. Instructeur brengt het op een fijne en amicale manier. Hierdoor ontstaat rust bij de cursist en dat merk je. Ik zou zeker over 5 jaar dezelfde instructeur terug willen hebben !

Score is 9

de opleiding was kort en bondig. je wordt goed op je gemaakt gesteld. ik heb totaal geen ervaring met een hoogwerker op mijn hal. was een goede les voor mij.

Score is 10

De docent heeft mijn nog heel veel bij gebracht. Ik dacht veel te weten maar toch niet alles

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.