Score is 8

Leuk, gezellig gesprek en ook nog weer veel opgestoken

Nuttig en leerzaam

Score is 10

duidelijke man hij wilde goed door dringen met de veiligheid regels en deed dat op zijn eigenmanier

Score is 10

veel geleerd is erg duidelijk met uitleggen top vent!!!!

Score is 10

Het was goed, ik heb geleerd hoe op de juiste manier te sturen.

Score is 8

De ervaring was goed. Duidelijk en helder.

Score is 10

Het was prima, heel veel geleerd

Score is 8

het lesmateriaal was duidelijk en goed te begrijpen. de praktijk werd goed ondebouwd met theorie. kort om zit goed in elkaar

Score is 8

Goed, fijne uitleg daar waar nodig

Score is 10

Goed, ik vond het fijn dat ik duidelijk uitleg gekregen heb over dingen. Ook dingen die niet duidelijk waren, heb ik goed antwoord over gekregen.

leerzaam

Score is 10

Training hoogwerker gehad van Jan Bockhorst. Rustige persoonlijkhied, prettig in omgang, Duidelijke powerpoint en praktijk. Zou hem zeker aanbevelen.

Score is 10

zeer plezierig in contact, rustige uitleg en vragen, ik voelde mij op mijn gemak.

Score is 10

Het was een erg leerzame en gezellige middag. De opdrachten zijn erg afwisselend en leerzaam, en de instructies zijn erg duidelijk. Zeer leuke dag gehad!

Score is 10

Ontzettend gezellige maar bovenal leerzame middag gehad met Ronald. Afwisselende opdrachten en duidelijke instructies. Ronald bedankt!!

Score is 10

Fijn dat er veel persoonlijke aandacht bij komt kijken. een prettige ervaring!

Score is 9

Zoals verwacht letten op de punten die bij ons belangrijk zijn en geregeld voorkomen.

Score is 10

ik vond het erg prettig, jan geeft je de tijd en zorgt voor een relaxte sfeer.

Score is 10

heel leerzaam alles is mij netjes uitgelegd

Score is 9

Goede cursus, rustig en duidelijk uitgelegd. prettige sfeer

samenwerking 100 procent

goed veel van geleerd

Score is 8

Leuke cursus. je leert altijd weer wat.

Score is 10

zeer duidelijke uitleg over veiligheid

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.